"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Viimeistelyvinkkejä marauder horsmäneille (FB) kaipaan...

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
jullevi
Valvoja

Viimeistelyvinkkejä marauder horsmäneille (FB) kaipaan...

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Tuolla ovat "scratchbuilt" (edit: konvertoidut, ei itse sculptatut) marauder horsmänit, joille kaipaan viimeistelyvinkkejä:

http://www.pbase.com/image/8001587

Itse huomasin ainakin seuraavaa:

-silmät vois tehdä ukoille (ei ollu vaan kunnon pensseliä at the moment)
-tuon yhden hepun kirveen voi oikasta (tana ku se hyppäs betonille ennen kuvaa ja huomasin vasta kuvassa tuon kirveen...)
-hepoille vois tehdä turpaan jonku vaaleanharmaan kuvion...eikös niillä tapaa naamarissa olla aina joku viiru tai vastaava ?
-static grassia vois drybrushata vaikka bleached bonella kuolleemman näköiseksi
-jotain muuta, mitä ?

[edit] Nuo ei oo sitten luonnossa noin kirkkaita. Johtuu salamasta, kun ei valaistus riittäny. [/edit]
Viimeksi muokannut jullevi, To 28.11.2002 15:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
VJ

Re: Viimeistelyvinkkejä marauder horsmäneille (FB) kaipaan..

Viesti Kirjoittaja VJ »

jullevi kirjoitti:Tuolla ovat scratchbuilt marauder horsmänit
Siis oikeasti noi on scratchbuildattuja? Näyttää muuten tosi paljon GW:n osista rakennetuilta, mutta mikäs siinä jos osaa sculptaa noin hyvin.
jullevi
Valvoja

VJ kirjoitti:Siis oikeasti noi on scratchbuildattuja? Näyttää muuten tosi paljon GW:n osista rakennetuilta, mutta mikäs siinä jos osaa sculptaa noin hyvin.
Tarkoitin scratchbuildatuilla itse asiassa sitä, että ne ei ole "oikeita" marauder horsmänejä, vaan empire knightien jaloista ja vakiomarojen torsoista koottuja...eli vähän niinku itte tehtyjä. Taisin käyttää vähän huonoa termiä :oops: En vaan tykkää niiden metallisten marauder horsmanien ulkonäöstä joten päätin konvertoida omat.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

jullevi kirjoitti:Itse huomasin ainakin seuraavaa:

-hepoille vois tehdä turpaan jonku vaaleanharmaan kuvion...eikös niillä tapaa naamarissa olla aina joku viiru tai vastaava ?
Hepoilla voi olla mutta ei pakosta turvassa kuvioita. Voi niillä olla valkoisia sukkia jaloissakin jne... :-)

Miesten ihot kaipaisivat lisää pehmeyttä shadeihin. Nyt värivaihtumiset erottuvat liian selvästi. Eli älä inkkaa vaan glazea mielummin shadet.

Muuten sitten figuihin voisi lisätä highlighteja vielä selvemmin. Ja metalliosia voisi varjostaa enemmän.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Laava

Viesti Kirjoittaja Laava »

Aika hassun näköisiä noista sitten tuli :D Nuo empire knihtin jalat on mun mielestä vähä liian haarniskoidut paljaaseen yläkroppaan verrattuna, ja muutenkin maraudereille..
"Born to RUNE"
jullevi
Valvoja

Laavalamppu kirjoitti:Aika hassun näköisiä noista sitten tuli :D Nuo empire knihtin jalat on mun mielestä vähä liian haarniskoidut paljaaseen yläkroppaan verrattuna, ja muutenkin maraudereille..
Ei ne luonnossa noin hassuilta näytä. Ne on oikeesti tummempia niin ne ei näytä noin...hmm...oudoilta :D
Empire knightien jalat nyt oli ainoat järkevät jalat mitä vastaan tuli, ja nekin vasta muokkausen jälkeen (vähänkö ne näytti törkeiltä ennen kun kavensin länkisääriasentoa! Hyi...)
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Saako noita empiren jalkoja maalattua siten että ne näyttävat nahkahousuilta joissa on metallisuojia (esim polvissa ja jalkapöytien päällä.) Itse olen ajatellut tuolla tavalla "keventää" muutamien figujeni panssarointia, saattaisi toimia noissakin.
Phil Kelly says "No!"
crow

Viesti Kirjoittaja crow »

tossa oli hienoja maraudereita.. hevosten harja oli aika tyylikäs.
jullevi
Valvoja

Garoth kirjoitti:Saako noita empiren jalkoja maalattua siten että ne näyttävat nahkahousuilta joissa on metallisuojia (esim polvissa ja jalkapöytien päällä.) Itse olen ajatellut tuolla tavalla "keventää" muutamien figujeni panssarointia, saattaisi toimia noissakin.
Pitää muuten tarkistaa, saattais jopa toimia.
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

Garoth kirjoitti:Saako noita empiren jalkoja maalattua siten että ne näyttävat nahkahousuilta.
He he :lol: leederhose muraudereita. Kuullostaa aika saksalaiselta... ei millään pahalla sun figuja tai saksalaisia kohtaan mutta kuitenkin... :lol:
Järjenkäyttö sallittu!
Palava Nuoli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Palava Nuoli »

Ninnu kirjoitti:
jullevi kirjoitti:Itse huomasin ainakin seuraavaa:

Hepoilla voi olla mutta ei pakosta turvassa kuvioita. Voi niillä olla valkoisia sukkia jaloissakin jne... :-)
http://www.games-workshop.com/hobby/pai ... horses.pdf
Niin et tuol noit turpakuvioita ja sukkia löytyy :wink:
Teksti... kohdallaan! kuvat... kohdallaan! ajatus... noh... mihin se nyt taas jäi...?
jullevi
Valvoja

Onhan nuilla mun hepoilla vaaleanharmaat sukat...jos ne nyt edes näkyy. Kiitti kuitenkin linkistä, vaikka siskon heppakirjoistakin löytyy matskua vaikka muille jakaa (en jaa).
jullevi
Valvoja

Onko muuten Two Towerssin hepat kuinka paljon pienempiä kuin nuo fantsun bardinggittomat (!) hepat :?: Oisko kellään tietoa ?
Palava Nuoli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Palava Nuoli »

jullevi kirjoitti:Onhan nuilla mun hepoilla vaaleanharmaat sukat...jos ne nyt edes näkyy. Kiitti kuitenkin linkistä, vaikka siskon heppakirjoistakin löytyy matskua vaikka muille jakaa (en jaa).

Katos vaan... pienet muumi sukat jokaisella :D
Teksti... kohdallaan! kuvat... kohdallaan! ajatus... noh... mihin se nyt taas jäi...?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”