maastoa wood effeille.
maastoa wood effeille.
oon miettiny et miten saisin tehtyy niille esim puita, suota, puskia yms. aattelin noita puita tehä jostain rautalanka tsydeemistä mutta ehdotuksia ??
Helppoja + hienoja puita:
1. tee rautalangasta runko + oksat, päälle maalarin teippiä.
2. osta jostain kaupasta muovailumassaa (darwi, terracotta yms..), ja sitä maalarinteipin päälle.
3. osta apteekista glyseriini pullo (100ml), kerää metsästä jäkälää, ja anna lillua niiden jonkin aikaa 1:1 sekotuksessa vettä + glyseriiniä.
4. suihkuttele jäkälä vihreällä spraylla, ja liimaa puuhun kiinni.
5. voílá
Edit: niinja jäkälästähän saa myös komeita puskia.
1. tee rautalangasta runko + oksat, päälle maalarin teippiä.
2. osta jostain kaupasta muovailumassaa (darwi, terracotta yms..), ja sitä maalarinteipin päälle.
3. osta apteekista glyseriini pullo (100ml), kerää metsästä jäkälää, ja anna lillua niiden jonkin aikaa 1:1 sekotuksessa vettä + glyseriiniä.
4. suihkuttele jäkälä vihreällä spraylla, ja liimaa puuhun kiinni.
5. voílá
Edit: niinja jäkälästähän saa myös komeita puskia.
-
Skrixqueek
1. älä tilaa gw:n roskapuita ylihinnalla.
2. jäkälään EI TARVI mitään lakkoja, vaan glyseriini kylvyn.
Mulla on laatikko täynä glyseriinillä käsiteltyä jäkälää, eikä ole varissut YHTÄÄN. Sitä voi vaikka puristella nyrkissä koko päivän eikä varise YHTÄÄN.
Tuliko selväksi? ;p
2. jäkälään EI TARVI mitään lakkoja, vaan glyseriini kylvyn.
Mulla on laatikko täynä glyseriinillä käsiteltyä jäkälää, eikä ole varissut YHTÄÄN. Sitä voi vaikka puristella nyrkissä koko päivän eikä varise YHTÄÄN.
Tuliko selväksi? ;p
Viimeksi muokannut Iscariah, Ma 05.09.2005 14:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Skrixqueek
3,90 maksaa 100 ml puteli tuota, ja siitä kyllä riittää aika moneen puuhun.
EDIT: Ja tässä ois gw:n ohje suon tekoon: http://uk.games-workshop.com/warhammer/ ... rojects/3/
EDIT: Ja tässä ois gw:n ohje suon tekoon: http://uk.games-workshop.com/warhammer/ ... rojects/3/
GW:n omilta sivuilta löytyy ihan päteviä puiden teko-ohjeita. Viimeisin täältä.
Comebackia pelaamisen eturintamaan...