Tomb Kings 1500pts, ensimmäinen TK-listani
Tomb Kings 1500pts, ensimmäinen TK-listani
Heroes
Tomb Prince 184 pts
Rides a chariot, light armour, shield, Spear of Antarhak
Liche Priest 140 pts
Hieratic Jar
Liche Priest 140 pts
Brooch of the Great Desert
Core units
20x Skeleton warrior 205pts
Light armours, shields, full command
20x Skeleton warrior 180 pts
Light armours, shields
5x Skeleton light horseman 70pts
5x Skeleton heavy horseman 80pts
Special units
3x Chariot 195 pts
Full command, Banner of the Undying Legion
Tomb Scorpion 85pts
Rare units
Bone Giant 220 pts
= 1499 pts
--------------------------------------------
Ensinnäkin, toivon, että tuossa ei ole paljoa virheitä, itse en löydä yhtään. Tänään pelasin koepelin vampire countteja vastaan, voitto tuli.
Prinssi menee chariot-yksikköön, ja se yksikkö on tehty kestämään melko paljon ja iskemään lujaa..
Skeletonit toimii armeijan selkärankana, pitäen keskuslinjaa hallussaan.
Light horsemanit härvää. Heavy horsemanit koittaa avustaa lurkkeja keskustassa.
Tomb scorpion tulee vastustajan selustaan, tavoitteena yksinäiset maagit.
Bone Giant mättää.
Että semmoista tänään. Tuosta olisi tulossa armeijani, tosin pienellä variaatiolla.
Tomb Prince 184 pts
Rides a chariot, light armour, shield, Spear of Antarhak
Liche Priest 140 pts
Hieratic Jar
Liche Priest 140 pts
Brooch of the Great Desert
Core units
20x Skeleton warrior 205pts
Light armours, shields, full command
20x Skeleton warrior 180 pts
Light armours, shields
5x Skeleton light horseman 70pts
5x Skeleton heavy horseman 80pts
Special units
3x Chariot 195 pts
Full command, Banner of the Undying Legion
Tomb Scorpion 85pts
Rare units
Bone Giant 220 pts
= 1499 pts
--------------------------------------------
Ensinnäkin, toivon, että tuossa ei ole paljoa virheitä, itse en löydä yhtään. Tänään pelasin koepelin vampire countteja vastaan, voitto tuli.
Prinssi menee chariot-yksikköön, ja se yksikkö on tehty kestämään melko paljon ja iskemään lujaa..
Skeletonit toimii armeijan selkärankana, pitäen keskuslinjaa hallussaan.
Light horsemanit härvää. Heavy horsemanit koittaa avustaa lurkkeja keskustassa.
Tomb scorpion tulee vastustajan selustaan, tavoitteena yksinäiset maagit.
Bone Giant mättää.
Että semmoista tänään. Tuosta olisi tulossa armeijani, tosin pienellä variaatiolla.
Virheitä ei ole ja muutenkin vaikuttaa varsin kelvolliselta.
Hierofantti haluaa sen viitan, kovin monet pystyvät ottamaan sen kiinni, jos se taapertaa jalkaisin. Henk-koht arvostan myös jousimiehiä, joissa piileksiä. Armeijan tärkein ukkeli ei saisi olla alttiina satunnaisille tykinkuulille tai irkku- Master of Woodseille.
Lurkkien komentoryhmät ovat mielenkiintoiset. Voitko kertoa vähän, miten päädyit noihin ja miten ne vaikuttivat peliin. Henkilökohtaisesti kannatan sankarittomissa linjablokeissa pelkkää lippua; kahdessa tonnissa megalordien temmeltäessä jo champpaa. Muusikko jos pisteitä jää.
Kärryjen ylimääräisestä komennosta saisi höylättyä 20-30p parempiin tarkoituksiin. En ole itse löytänyt tarkoitusta kärrychamppalle. Muusikkokaan ei ole varsin välttämätön. Yleensä kärryillä mennään läpi ja lujaa, tai sitten hyydytään ja kuollaan, välimuotoja harvoin näkee.
Yksi spesial choissi näkyy olevan vapaana. Ehdottaisin lintuja tai toista rapua toisten heppojen tilalle mahdollisina listankehityssuuntina.
Ja olen iloinen, että joku muukin pitää bone giantista!
Hierofantti haluaa sen viitan, kovin monet pystyvät ottamaan sen kiinni, jos se taapertaa jalkaisin. Henk-koht arvostan myös jousimiehiä, joissa piileksiä. Armeijan tärkein ukkeli ei saisi olla alttiina satunnaisille tykinkuulille tai irkku- Master of Woodseille.
Lurkkien komentoryhmät ovat mielenkiintoiset. Voitko kertoa vähän, miten päädyit noihin ja miten ne vaikuttivat peliin. Henkilökohtaisesti kannatan sankarittomissa linjablokeissa pelkkää lippua; kahdessa tonnissa megalordien temmeltäessä jo champpaa. Muusikko jos pisteitä jää.
Kärryjen ylimääräisestä komennosta saisi höylättyä 20-30p parempiin tarkoituksiin. En ole itse löytänyt tarkoitusta kärrychamppalle. Muusikkokaan ei ole varsin välttämätön. Yleensä kärryillä mennään läpi ja lujaa, tai sitten hyydytään ja kuollaan, välimuotoja harvoin näkee.
Yksi spesial choissi näkyy olevan vapaana. Ehdottaisin lintuja tai toista rapua toisten heppojen tilalle mahdollisina listankehityssuuntina.
Ja olen iloinen, että joku muukin pitää bone giantista!
Juu, en näe tuossa yhtää virhettä ja lista vaikuttaa ihan kelvolliselta. Pikku muokkauksilla listasta tulee oikein hyvä.
Siirrät charioteilta lipun skelluille (ne tarvitsevat sitä), prinssille voisi antaa chariots of firen (tekee lämää ihan kunnolla). Ota horsemenit pois ja laita vaikka chariotteja tilalle. En tiedä tuosta bone giantista oikein, minun mielestäni se on aika huono pisteisiinsä nähden, jos otat jätin pois niin laita catapultti tilalle.
Siirrät charioteilta lipun skelluille (ne tarvitsevat sitä), prinssille voisi antaa chariots of firen (tekee lämää ihan kunnolla). Ota horsemenit pois ja laita vaikka chariotteja tilalle. En tiedä tuosta bone giantista oikein, minun mielestäni se on aika huono pisteisiinsä nähden, jos otat jätin pois niin laita catapultti tilalle.
Edellisessä pelissä isosika (bonegiant) ratkaisi pelin mättämällä mm. counttien GG:t ja lurkkeja, eli ei kannata vaihtaa, välttämättä.
Lurkki ryhmään ehdotan myös lippua että jatkossa zombiet ei voita niitä :o) Hyvä lista, ei siinä mitään.
Lurkki ryhmään ehdotan myös lippua että jatkossa zombiet ei voita niitä :o) Hyvä lista, ei siinä mitään.
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
-Arnold
Jätä tuohon chariot ryhmään pelkkä lippu (Ehkä Warbanner?) ja Heavy horsetukset pois niin irtopisteitä olisi 135. Viitta fantille ja lopuilla skorppari tai kotkia. Siis mitä itse tekisisin. Toinen vaihtoehto olisi kylmästi ottaa vielä 3 vaunua ja sinulla olisi mukava vaunujyrä. Miten vain.
Itse käytän gianttia jopa BP peleissä jos huvittaa, kyllä sillä saa aikaan vaikka mitä. Se käy jo pelkästä henkisestä pelotteesta toisen sivustan suojelijana tai lurkkien apuna kovanakin mättäjänä.
Itse käytän gianttia jopa BP peleissä jos huvittaa, kyllä sillä saa aikaan vaikka mitä. Se käy jo pelkästä henkisestä pelotteesta toisen sivustan suojelijana tai lurkkien apuna kovanakin mättäjänä.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Ei ollut border patrol.
ahaa, joo, et sanonut minulle 
Charioteilta lippu skeletoneille ei käy ainakaan jos tomb prince hihhuloi siellä. Ei voi ottaa magic bannereita. Tosin silloin, jos ei nostata niitä koko ajan voisi siirtää. Championin voisi höylätä pois, en edes muistanut sitä koko pelissä
, musikantti myös pois, kait. Scorpioni olisi kanssa mukava. Hmm, lasketaanpas.
heavy horsemen:it pois= 80pts
musikantti ja champion pois charioteista= 30pts
lurkeista champion ja musikantti pois= 15 pts
= 125pts
siitä vaikkapa tomb scorpion= -85 pts
toiseen lurkkiryhmään banneri - 10pts
Fantille cloak of the dunes -20pts
vielä viisi pistettä.. Noh, olkoot
Charioteilta lippu skeletoneille ei käy ainakaan jos tomb prince hihhuloi siellä. Ei voi ottaa magic bannereita. Tosin silloin, jos ei nostata niitä koko ajan voisi siirtää. Championin voisi höylätä pois, en edes muistanut sitä koko pelissä
heavy horsemen:it pois= 80pts
= 125pts
Viimeksi muokannut Blacklion, Ti 20.09.2005 17:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
shadowdancer
Blacklion pistäny kovan listan. Kivaltahan tuo näytti pelikentällä, vaikka en seurannut peliä kokoajan 
Tosiaan tuota listaa on hyvä kerätä, vai mitteepä sannoo Blacklion?
Tosiaan tuota listaa on hyvä kerätä, vai mitteepä sannoo Blacklion?
Liian kauan yritit pitää kiinni,
tiukempi ote saa minut vajoamaan
kauaksi pois.
Niihin varjoihin kaukaisiin
kaikkoavat kasvoni kalpeat .
tiukempi ote saa minut vajoamaan
kauaksi pois.
Niihin varjoihin kaukaisiin
kaikkoavat kasvoni kalpeat .
-
shadowdancer
No elä nyt anna olla. Minun mielestä ainakin tuollaisia muutoksia sietäisi ainakin kokeilla. Ja eihän se edes mene viidellä yli, kun viitan hinta on nyt oikein.Blacklion kirjoitti:heavy horsemen:it pois= 80pts
= 125pts