Halpoja Chaos Ogreja
-
Höpsönassukka
Halpoja Chaos Ogreja
Olisikohan mitään mieltä konffata Ogre Kingdoms ogreista Chaos ogreja? On nimittäin viralliset Chaos Ogret niin rumia ja kalliita. Ja vinkkejä miten vois konffata.
Persikka ei ole väri, se on hedelmä.
Minä lähdin lähinnä kevyestä lisäpanssaroinnista ja kaaosmaisemmasta väriteemasta. Nuo kaaosogrethan eivät sinäällään pahemmin normiogreista poikkea, eli lähinnä juuri kalpea iho ja kaaostatuoinnit oli suunnitelmissa.
Omani ovat siis ogre bulleja, joilla on vähän miekan kahvoja jatkettu, panssarihanskat kädesssä, ja suurimmalla osalla vielä yksi vatsalaatta olkapäällä GS hihnaan kiinnitettynä. Mielestäni näyttävät oikein hyvältä, pitäisi vain saada niihin kelpo maali vielä päälle. Istuvat kuitenkin mielestäni hyvin melko mutantittomaan kaaokseeni. (Demoniprinssini ei hyväksy kuin puhtaita mutaatioita, epäsikiöt lahdataan armotta.)
Omani ovat siis ogre bulleja, joilla on vähän miekan kahvoja jatkettu, panssarihanskat kädesssä, ja suurimmalla osalla vielä yksi vatsalaatta olkapäällä GS hihnaan kiinnitettynä. Mielestäni näyttävät oikein hyvältä, pitäisi vain saada niihin kelpo maali vielä päälle. Istuvat kuitenkin mielestäni hyvin melko mutantittomaan kaaokseeni. (Demoniprinssini ei hyväksy kuin puhtaita mutaatioita, epäsikiöt lahdataan armotta.)
- figunarkki
Katso World of Chaoksen seuraava quarterly (pitäisi ilmestyä lähiaikoina). Siinä on artikkeli Chaos Ogrejen konverttaamisesta. (Varsin pätevä tyyppi tuo kirjoittaja
)
Järjenkäyttö sallittu!
- GobbladasSquig
Itse keksin aika mainion yksityiskohdan OK-ogreihin bitz-boksiani selatessa. Marauderien kilvet käyvät täydellisesti gut platejen paikalle! Näin ogreista lähtee se kaikkein selkein OK-viitannainen, ja marru-kilvistä löytyy vielä muutama melko kaoottinen.
Varsinkin yhdessä on kunnon kahdeksanhaarainen tähti. Siis aivan täydellinen! Ja lisäilin myös niitä maraudereiden viittoja ja olkasuojia ogrejen vöille ja polviin.
Varsinkin yhdessä on kunnon kahdeksanhaarainen tähti. Siis aivan täydellinen! Ja lisäilin myös niitä maraudereiden viittoja ja olkasuojia ogrejen vöille ja polviin.
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/
- Rectunator
Siis, kaaoksen ogretkaan eivät ole mitään über mutanttiteinikilpikonnafriikkejä, vaan ogreja jotka yksinkertaisesti seuraavat kaamos-johtajaa saadakseen tapella. Eli paras voisi olla panssarin lisäily ja joitain "trophyja" kuten vyöllä roikkuvia päitä, teriä jne.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"
Kynä-ääliö
Kynä-ääliö
Sitä paitsi ogreillahan on jotain vastustuskykyä mutatoitumista vastaan, joten sekin rajoittaa noita härpäkkeitä vähän. Itsekin kannattaisin jotain panssarin lisäilyä ja muuta sellaista. Ei mitään kauhean ihmeellistä, niin hyvä tulee.
megszentségtelenithetetlenségeskedéseitekért
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
- tekojenne vuoksi, joita ei voi halventaa
-
nuclear goat
Hienoja!. Oon itekki muutamia spawneja tehny käyttäen mahd. paljon noita ogrejen osia, kuvia luvassa kun oon saanu muutamia valmiiks.FallenOne kirjoitti:Tällaisia olen itse vännellyt...