"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Warmachine: Cpt E. Dominic Darius

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Ironman

Warmachine: Cpt E. Dominic Darius

Viesti Kirjoittaja Ironman »

Moro,

Elikkäs taas lisää warmachine figuja. Tällä kertaa Warcaster Dominic Darius uudesta Apotheosis lisäosasta. Maalattu melko hätäisesti pelikäyttöön. Kommentoida saa.

http://www.tpu.fi/~raumar/darius1.jpg

http://www.tpu.fi/~raumar/darius2.jpg

http://www.tpu.fi/~raumar/darius3.jpg
Relic

Viesti Kirjoittaja Relic »

Pirun hienosti maalattu!
Sly Cooper

Viesti Kirjoittaja Sly Cooper »

Nättiä jälkeä kyllä.

Erinomainen armeijamaalari taidat olla?

Olet tehnyt kaikki tarvittavat, mutta pitänyt värit niin yksinkertaisena kuin suinkin, kauneudesta tinkimättä.

Paha kyllä sanoa muuta kuin kaunista.
CASKET

11.8. @ Pellavarock /w Amorphis, Moonsorrow, Stam1na, etc.

http://www.casketband.com / http://www.myspace.com/casketband

- Death Metal with Hardcore flavour -
virus

Viesti Kirjoittaja virus »

noi on tooosi hienoja.
Valtard

Viesti Kirjoittaja Valtard »

Aika törkeen komeita on. :)
shadowdancer

Viesti Kirjoittaja shadowdancer »

Maalausjälki on tasaista ja high lightit ovat onnistuneet kiitettävästi. Värit sopivat hyvin ja kokonaisuutena kympin arvoista kamaa.
Liian kauan yritit pitää kiinni,
tiukempi ote saa minut vajoamaan
kauaksi pois.
Niihin varjoihin kaukaisiin
kaikkoavat kasvoni kalpeat .
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

ei hassumpaa cygnaria
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Hukka

Viesti Kirjoittaja Hukka »

Mikäpä noissa, oivia pelinappeja. Metalleihin heittäisin itse vielä muutaman hallitun bestial brown / smoke washin, ehkä myöskin vähän black inkkiä mukaan. Sininen on kaunista, mutta hiukkanen lisäkontrasti ei olisi pahitteeksi ajatellen kenttätarkoitusta. Tätä saisit helposti lisää tummentamalla laattoja keskelle blue ink/ black inkin sekoituksella. Eipä muuta sanottavaa.

Hyvää työtä.

-Joonas
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
-Ezekiel-

Viesti Kirjoittaja -Ezekiel- »

Hieno, kyllä tuollaisilla kelpaa pelata!
*We share what we know, so that others may grow.* :D
Ironman

Hukka kirjoitti:Mikäpä noissa, oivia pelinappeja. Metalleihin heittäisin itse vielä muutaman hallitun bestial brown / smoke washin, ehkä myöskin vähän black inkkiä mukaan. Sininen on kaunista, mutta hiukkanen lisäkontrasti ei olisi pahitteeksi ajatellen kenttätarkoitusta. Tätä saisit helposti lisää tummentamalla laattoja keskelle blue ink/ black inkin sekoituksella. Eipä muuta sanottavaa.

Hyvää työtä.

-Joonas
Kiitoksia. Tosiaan noissa metalleissa juuri noita mainitsemiasi black inkkiä ja brown washia olenkin käyttänyt. Ehkäpä tosiaan vielä enemmän olisi voinut vedellä. Figut ovat joka tapauksessa reippaasti tummempia luonnossa kuin mitä noissa kuvissa. Erityisesti metallit näyttävät helposti kuvissa liian vaaleilta kun kameran ylivalotusoptiota joutuu käyttämään.
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Hienoja, kuten sun figut yleensäkin.

Hitto, jouluun mennessä kyl ostan kaikki Mid-Norit (loput, mitä viel ei oo...) ja sen jälkeen panostankin WarMachineen. Niin kivalta tuo demo näytti 'Conissa, ja muutenkin peli kiinnostaa. Maailmallakin saanut kannatusta (osin mm. syrjäyttänyt FB:n/40K:n), joten ei voi kovin huono olla ;D
Ironman

Nostra kirjoitti:Hienoja, kuten sun figut yleensäkin.

Hitto, jouluun mennessä kyl ostan kaikki Mid-Norit (loput, mitä viel ei oo...) ja sen jälkeen panostankin WarMachineen. Niin kivalta tuo demo näytti 'Conissa, ja muutenkin peli kiinnostaa. Maailmallakin saanut kannatusta (osin mm. syrjäyttänyt FB:n/40K:n), joten ei voi kovin huono olla ;D
Noniin, eikun warmachine porukka sitten vaan hankintaan:) Meidän peliporukkaan pääset ainakin pelaamaan jos ei muita kavereita innosta peliä aloittaa. 500+ pisteen pelit warmachinea ovat parasta miniatyyripeliviihdettä mitä minä tiedän (confrontaatiota en ole edelleenkään kokeillut).
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”