tätä itsekkin mietiskelin?Valtsu kirjoitti:Miten muuten ne sitten voisivat erota?ToWeL kirjoitti:-Rodut eivät eroa toisistaan kuin teemalla ja statseilla
lotrin huuma
FiguillaSisius kirjoitti:tätä itsekkin mietiskelin?Valtsu kirjoitti:Miten muuten ne sitten voisivat erota?ToWeL kirjoitti:-Rodut eivät eroa toisistaan kuin teemalla ja statseilla
...
"Se siitä sitten! Alkuruoaksi pajunköyttä, pääruoaksi ankkaa omassa liemessä ja jälkiruoaksi muutama korvapuusti."
- A. Ankka
- A. Ankka
No en itsekkään tiedä listasin tuohon vain että mitä mieltä jotkut ovat... mutta tätä väittänyt oli... Desto
[/u]...sankarit ovat aika tylsiä (herolla saattaa olla jokin spesiaali kyky, mutta se on jollakin muulla myös esim. voice of command). Rodutkaan eivät eroa paljoa toisistaan, paitsi teemalla ja statseilla.
Odotan lisää vastauksia kysymykseeni.
Että paljonko lotrissa maalaaminen ja sen laatu merkitsee?
Tiivistän kaiken mikä on vastattu tähän topicciin
-Riittää että figut näyttää pelipöydällä hyvältä, läheltä ei ole niin tärkeää.
-Maalaus ei niin tärkeää ole ja maalaisi hienompaa ellei se veisi aikaa eikä kärsivällisyyttä.
-Samaa mieltä ei jaksa pitkään maalata, mutta sankarin kanssa voi mennä pitempään.
Voittivatko kääpiöt muka?
Että paljonko lotrissa maalaaminen ja sen laatu merkitsee?
Tiivistän kaiken mikä on vastattu tähän topicciin
-Riittää että figut näyttää pelipöydällä hyvältä, läheltä ei ole niin tärkeää.
-Maalaus ei niin tärkeää ole ja maalaisi hienompaa ellei se veisi aikaa eikä kärsivällisyyttä.
-Samaa mieltä ei jaksa pitkään maalata, mutta sankarin kanssa voi mennä pitempään.
No eräs pelikaveri tietää, ettei Sauron ainakaan pidä kääpiöiden ja khazad guardien muodostamasta piiristä, jota komentelee Durin III.
puhaltelee kynsiään vaatimattomasti
Voittivatko kääpiöt muka?
No eikös figujen maalaamisessa ole tärkeintä se, että on itse tyytyväinen pensselikätensä luomuksiin? Itse olen ainakin sitä mieltä. Jos figua voi luonnehtia rumaksi, kannattaa harkita sen maalaamista uudellen. Sankarit tulee mielestäni maalata huolella, koska ne ovat usein taisteluitten keskipisteessä.
Sekä ne on pisimpää elossa ja muuteki merkittävii tarinassa.Earendur kirjoitti:No eikös figujen maalaamisessa ole tärkeintä se, että on itse tyytyväinen pensselikätensä luomuksiin? Itse olen ainakin sitä mieltä. Jos figua voi luonnehtia rumaksi, kannattaa harkita sen maalaamista uudellen. Sankarit tulee mielestäni maalata huolella, koska ne ovat usein taisteluitten keskipisteessä.