Kuinka moni pelaa LOTR:ia???
Kuinka moni pelaa LOTR:ia???
siis tuo kysymys´........
Where's mi pint? I can't do nothing whitout mi pint!
Re: Kuinka moni pelaa LOTR:ia???
Pelaisin jos olis vastustajia.Thorwald kirjoitti:siis tuo kysymys´........
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Kyllä sitä ekaa tuli pari peliä kokeiltua, mutta jäi sitten vastustajien puutteesta. Yks kaveri kyllä pitää Two Towerssin figuista, saapa nähä tuleeko se hankittua vielä joskus.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
Armageddon
Niinpä...
Yritettiin tossa viime viikonloppuna pelata ekaa varsinaista "isoa peliä" (I. edikasta) kaveriporukalla. Ei oikeen onnistunut kun se meni vaan siihen että kaikki kinasteli säännöistä jne.
Pitää vielä harkita sitä kahden tornin ostamista. Saatan vaikka ostaakin sen jos löytyy muita pelaajia...
Yritettiin tossa viime viikonloppuna pelata ekaa varsinaista "isoa peliä" (I. edikasta) kaveriporukalla. Ei oikeen onnistunut kun se meni vaan siihen että kaikki kinasteli säännöistä jne.
Pitää vielä harkita sitä kahden tornin ostamista. Saatan vaikka ostaakin sen jos löytyy muita pelaajia...
Olen jo päättänyt ostavani sen TTT:n, heti joulun jälkeen kun saan (toivottavasti) joulurahaa......
muutenkin 1 edikan pikkuarmeija on koko ajan isonemassa kun kait maanantaina saan lisää gondorin miehiä............
vain se joka vastaan pelaisin puuttuu......
>>>>Pikkuvelii!!!!!!!!!! tuu pelaa mun kans?
muutenkin 1 edikan pikkuarmeija on koko ajan isonemassa kun kait maanantaina saan lisää gondorin miehiä............
vain se joka vastaan pelaisin puuttuu......
>>>>Pikkuvelii!!!!!!!!!! tuu pelaa mun kans?
Se olikin yksi syy miksi aloitin... en viittinyt aloittaa FB:tä kun lotr:issa tuli realistisemmat (jos fantasia aiheiset figut nyt realistisia on) figut ja halvalla, nyt varsinkin kun TTT:n perusjampat maksaa noin 20 euroo 24 kpl tai jotain sellaista..... 
Viimeksi tuli pelattua mielenkiintoinen skenaario. Balrog ja n. 20 Moria gobboo+6 Moria gobbo kapteenia vastassaan Gil-Galad, Elrond, Legolas sekä n. 20 High Elf sotilasta.
Taistelu oli kova kun loppupuolella oli kaikki gobbot teurastettu ja Balrogilla oli vastassaan Gil, Ellu, Lego ja 8 High Elffiä. Balrog pisti pojat lihoiksi mutta ei jäänyt Ballulle kuin 3 woundia jäljelle. Joten tiukoille meni.
Taistelu oli kova kun loppupuolella oli kaikki gobbot teurastettu ja Balrogilla oli vastassaan Gil, Ellu, Lego ja 8 High Elffiä. Balrog pisti pojat lihoiksi mutta ei jäänyt Ballulle kuin 3 woundia jäljelle. Joten tiukoille meni.
Call me Snake
Pelaan vain ja ainoastaan tätä hieno peliä. Ongelma vain on siinä että kaverit pitää suunnilleen pakottaa pelaamaan kanssani, heille kun tuo häviämisen pelko on niin suuri. Ja tietenkin kaikki figut pitää ostaa itse, sekä hyvät että pahat.
Todella vähän on ollut Sotavasarassa Lotr-keskustelua, luulisi keskustelun kukoistavan varsinkin nyt kun on nuo uudet roinat ulkona. No enpä ole itsekkään ollut keskustelua virittelemässä.
Olifantista ei tule figua.
Todella vähän on ollut Sotavasarassa Lotr-keskustelua, luulisi keskustelun kukoistavan varsinkin nyt kun on nuo uudet roinat ulkona. No enpä ole itsekkään ollut keskustelua virittelemässä.
Olifantista ei tule figua.
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Olifantista tulee figu pai tö vei....
Pelaan LOTR tänään juuri voitin gobot high elffeilläni....tapoin kaikki inulta kuoli 2 arsseria ja 2 keihäsheeboa...vastustajalta kuoli kaikki muu paitsi Saruman joka onnistui kastaamaan yhden loitsun pelin aikana...
Mulla oli 63 helffiä including elrond. Vastassa 42 gobboa, 2 wraithia, cave troll ja sarkku. Ei ihme että voitin...
Pelaan LOTR tänään juuri voitin gobot high elffeilläni....tapoin kaikki inulta kuoli 2 arsseria ja 2 keihäsheeboa...vastustajalta kuoli kaikki muu paitsi Saruman joka onnistui kastaamaan yhden loitsun pelin aikana...
Mulla oli 63 helffiä including elrond. Vastassa 42 gobboa, 2 wraithia, cave troll ja sarkku. Ei ihme että voitin...
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.