"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Minne Emperor's champion on kadonnut?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
kaapeli

Minne Emperor's champion on kadonnut?

Viesti Kirjoittaja kaapeli »

Tässä kattelin hyllyäni ja huomasin siellä emperor's championin ja huomasin unohtaneeni kyseisen hepun säännöt. Katsoin Codex:space marinesin läpi enkä löytänyt mitään. Selailin myös GW:n saittia tuloksetta, eikä edes Sotun haku tuottanut tulosta. Mistä säännöt löytyisi(paitsi vahasta codexista)?
Never forget.
Never fogive.
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Emperor's championhan on Black Templars erikoishahmo, ja täten hänen sääntönsä löytynevät codex: Armageddonista, sekä tulevasta Black Templar codexista.
kaapeli

Viesti Kirjoittaja kaapeli »

Ai? Itse luulin että se oli aivan normaali Special characteri, jonka kaikki voivat ottaa armaijaansa, ellei erikseen armeijan kuvauksessa sitä kielletä. Olen tainnut ymmärtää jotain nyt väärin, muistelin vain jotain tälläista vanhasta codex:sta.
Never forget.
Never fogive.
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

Ennen olikin juuri näin, että vaikka EC olikin Templar charru löytyi näitä myös muista chaptereista. Ei enää, nyt tuo EC on vain ja ainoastaan Templar charru, mutta vanilijat saivat puolestaan tuon Company Champion -hahmon.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
vompovompatti

Viesti Kirjoittaja vompovompatti »

Mielestäni oli hieman typerä veto siirtää emprerors champpä vain mustille templareille. On niin hieno modeli :D
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Voihan sitä tietty käyttää muissakin armeijoissa komentajana. Fluffillisesti vain Imperial Fistit ja heidän jälkeläisensä muistelevat menneitä taisteluita ja rukoilevat Keisarin Suojelusta oikein jotta Champion saisi pyhän näyn ja voisi käyttää miekkaansa oikein.
Eli uskonnollinen fanaatikko, siksi kaikki chapterit eivät voi käyttää sitä.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”