Siis jo aiheestakin kuulee, että kyselen miten tehdään eldar aiheisia rakennuksia. Kaiken tyyppinen maasto kelpaa ja tekotaidot ja -välineet
ovat hyvin kunnossa.
Eldar aiheisia rakennuksia
Eldar aiheisia rakennuksia
Viimeksi muokannut I.H., Su 13.08.2006 16:05. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
High king Godric
Esimerkiksi sekä UK:n että US:n GW:n (liikaa lyhenteitä ehkä
) sivuilta löytyy eldarien warp gate. Tämä olisi ainakin mielenkiintoinen maastonpala ja voisi olla tehtävän kohteenakin?
Yleensäkin kannattaa etsiä itse, Sotun hakukin on varteenotettava vaihtoehto.
Yleensäkin kannattaa etsiä itse, Sotun hakukin on varteenotettava vaihtoehto.
There is no "Overkill", there is only "Open fire" and "I need to reload".
Aihe kiinnostaa minuakin ja nyt kun tänään on joskain syystä tullut ihmeellinen avuliaisuusvimma, niin löysin tämmöisen.
http://tauonline.org/scenery_dragon_warpgate.php
Olen itsekkin tuota samaa maastonkappaletta meinannut värkätä, mutta en saanut aikaiseksi. Oikeastaan syynä oli se että, se codexin muka kaaviokuva, ei ole minkäänlaisessa mittakaavassa mihinkään. Siis kun se kuva on muka millimetripaperilla, niin se millimetripaperitausta onkin vain pelkkää koristetta, eikä mikään oikea mittakaava. Aikani sitä yritin monenlaisiin vastaavuuksiin laskimen kanssa räknätä ja aina siitä tuli ihan kummallisen kokoinen. Siinä codexissahan on valokuvakin tuosta samasta esineestä.
Muutenkin nuita eldar maastoja on aika vähän olemassa. Jos joku muukin löytää hienon kuvan, niin linkki olis kiva.
http://tauonline.org/scenery_dragon_warpgate.php
Olen itsekkin tuota samaa maastonkappaletta meinannut värkätä, mutta en saanut aikaiseksi. Oikeastaan syynä oli se että, se codexin muka kaaviokuva, ei ole minkäänlaisessa mittakaavassa mihinkään. Siis kun se kuva on muka millimetripaperilla, niin se millimetripaperitausta onkin vain pelkkää koristetta, eikä mikään oikea mittakaava. Aikani sitä yritin monenlaisiin vastaavuuksiin laskimen kanssa räknätä ja aina siitä tuli ihan kummallisen kokoinen. Siinä codexissahan on valokuvakin tuosta samasta esineestä.
Muutenkin nuita eldar maastoja on aika vähän olemassa. Jos joku muukin löytää hienon kuvan, niin linkki olis kiva.
Luumumehu on soturien juomaa