"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Night Goblins

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Laava

Night Goblins

Viesti Kirjoittaja Laava »

Eli sain lopultakin unitin verran gobboja valmiiksi ja tuolla olis pari kuvaa:

http://www.pbase.com/laava/night_goblins

Valaistus ei ollut paras mahdollinen, koska pihalle ei uskaltanu mennä ( -22 astetta.. :roll: ), mutta eiköhän noista selvää saa :D

Ja vapaasti saa kommentoida :)
"Born to RUNE"
Sleep

Viesti Kirjoittaja Sleep »

Todella hienoja!
Huumorilla, huumorilla.
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Ompas söpö vaaleensininen väri pikkusilla... :-D

Noh, nuo kuvat ovat pikkasen kaukaa otettu ja suurin osa yläviistosta. Mutta mitä niistä pystyy sanomaan on se että maalisi tuntuvat pikkasen kuivilta, kokeile seuraavan kerran pikkasen lisätä vettä niin että siitä maalikerroksesta tulisi glazemaisempi.

Metalliosta näyttävät pikaksen alivarjostetuilta, mutta se voi johtua vain huonoista kuvista. Mutta hienoilta nuo näyttää varmasti pelikentällä... :-)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Northen

Re: Night Goblins

Viesti Kirjoittaja Northen »

Hienoja, highlightit ovat tosi siistejä. Movement tray voisi olla vähän näyttävämpi IMO.
Toivo on vain ensimmäinen askel tiellä keittiöön
Laava

Tuota, suurimmasta osasta mun maaleista ei saa mitään irti jos ei lisää vettä :D Muutenkin "pikkasen kuivilta" kuulostaa jotenkin oudolta määritelmältä.. :D

Kuvat on yläviistosta, koska edestäpäin otetut epäonnistui valaistuksen puutteellisuuden takia, mutta uusia kyllä otetaan kunhan ilma hieman lämpenee ja uskaltaa mennä ulos auringon valoon :D
"Born to RUNE"
Tsarizard

Viesti Kirjoittaja Tsarizard »

Hienon näkönen regimentti, keep up the good work :wink:
Pelimies saa mitä tahtoo ja ottaa sen tyylillä
Ninnu
Viesti:

Laavalamppu kirjoitti:Tuota, suurimmasta osasta mun maaleista ei saa mitään irti jos ei lisää vettä :D Muutenkin "pikkasen kuivilta" kuulostaa jotenkin oudolta määritelmältä.. :D
Pikkaisen kuiva tarkoittaa sitä että tunnut drybrushaavan highlighteja figuihin, eli blendit ovat sotkuiset. Jos lisäisit vattä niin että maali on paksuimmillaankin kermanpaksuista (mieluusti maidonpaksuista vaaleissa väreissä) voist glazeta highlightit ja blendeistä tulisi siistimmät. Ymmärrätkö nyt mitä tarkoitan? :-)
Jag känner en bot
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Todella hienoo et kaikki ei maalaa night gobboja mustiks. Musta on niin tylsä väri... Tosta bannerista tykkäsin kans.
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
bonesripper

Viesti Kirjoittaja bonesripper »

Virkistävä tuo väri valintas tosiaan! Vaikka kaapu on sininen, on goblineille kuuluva karuus säilytetty hyvin. Siis iho on edelleen mattapintanen ja kontrasti ihossa tuo ilmettä äijälle. Kenkien väri valinta on ehkä liian sulautuvainen alustan maastoon. Niitä ei meinaa juurikaan erottaa missä ne ovat.

Ehkä tuo Ninnu puhuu tapansa mukaisesti totta. Silti haluisin sanoo, että nuo on goblineiksi niin hyvännäkösiä ku ne oikeastaan voivat olla. Vaikka ne ovat hyvännäkösiä, ne vaikuttais siltä, että niihin on käytetty kuitenkin suhteellisen vähän aikaa. Nopeet, toimivat väri valinnat ja highlaittaus auttaa asiaa :) Ainoa mistä voisin moittia on, että toi kaapu on highlaitattu ehkä vähän liian kirkkaasti. Jos kaapuun luotaisiin samanlainen kontrasti ku ihoon se toimis minusta paremmin goblineissa.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

bonesripper kirjoitti: Ainoa mistä voisin moittia on, että toi kaapu on highlaitattu ehkä vähän liian kirkkaasti. Jos kaapuun luotaisiin samanlainen kontrasti ku ihoon se toimis minusta paremmin goblineissa.
Kaavun highlightien kirkkaus (oikeasti uloin väri oli vissin ultramarines blue) johtuu joissain kuvissa nimenomaan kuvista (piti käyttää salamaa että sai jotain näkymään). Yritin kyllä editoida niitä "oikeamman" näköiseksi, jos nyt niin voi sanoa.

Kyllä Laavalamppu on noihin aikaa saanut kuluun mikäli mä yhtään sen tunnen (ja kuivaharjausta ei oo muuten käyttänyt ollenkaan). Itse pidin tuosta bannerista eniten.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Hammer

Viesti Kirjoittaja Hammer »

Tosi hienoilta näyttävät! Tykkään siitä sinisestä väristä. :)
Zerath

Viesti Kirjoittaja Zerath »

Mä pidän noista sinisistä kaavuista, ja minusta niissä ei ole yhtikäs mitään vikaa. Melkeimpä söpöjä gobliineja. Jos gobboja maalaisin maalaisin varmaankin jotenkin näin, onhan mustat kaavut hienoja mutta kaikkeen kyllästyy. Aivan loistavia kyllä. Itse en moiseen pysty.
All those who believe in telekinesis, raise my hand.
puce

Viesti Kirjoittaja puce »

erittäin komeita :) mitäs värei oot käyttänyt ihoon?
They don't call me stupid for nothing!
Laava

Ninnu, voisin melkein loukkaantua.. Mun goboissa ei oo mitään pirun dry brusheja! :evil:

Bonesripper, aikaa on käytetty 2-3 tuntia yhteen figun..mikä on suhteellisen vähän mulle :D

Puce, ihossa on dark angels green, goblin green, bad moon yellow ja rotting flesh.
"Born to RUNE"
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

ei noist keksi muuta pahaa ku kenkien väri. (ja sitäkää en keksiny itte)
Ninnu
Viesti:

Laavalamppu kirjoitti:Ninnu, voisin melkein loukkaantua.. Mun goboissa ei oo mitään pirun dry brusheja! :evil:
No kannattaisiko sitten pikaksen laimentaa maaleja? Eli maalata enemmän glazeten? Koska osa noista higlighteista näyttää (ainakin kuvissa) pikaksen liian selvärajaisilta.

Ja ei kannata loukkaantua vapaista kommenteista jos niitä pyytää. Myönnettäköön että kuvat ana syövät osa figujen glooriasta ja siksi kommentit saattavat mennä hiukkasen ohikin.
Jag känner en bot
Laava

Ninnu, ei siinä muuta mutta kun mä oon välttäny dry brushia pahemmin kuin ruttoa.. Siis mä en pidä ollenkaan ko. tyylistä/sen jäljestä. Eli ei mitään kommentointia vastaan :D

Ja siis maaleja on tosiaan laimennettu vedellä. Kai ne kuvat sitten tosiaan vaikuttavat..
"Born to RUNE"
Ninnu
Viesti:

Laavalamppu kirjoitti:Ninnu, ei siinä muuta mutta kun mä oon välttäny dry brushia pahemmin kuin ruttoa.. Siis mä en pidä ollenkaan ko. tyylistä/sen jäljestä. Eli ei mitään kommentointia vastaan :D

Ja siis maaleja on tosiaan laimennettu vedellä. Kai ne kuvat sitten tosiaan vaikuttavat..
Hmmm... no kokeile oikesti häivyttää blendirajoja enemmän, selvintä tuo on bannerissa (sillä se on vaikeinta maalata koska pinta on tasainen).

Vaikea sanoa a) näkemättä figuja luonnossa ja b) näkemättä miten itse käytät pensseliä.
Jag känner en bot
Laava

Nyt kun mainitsit niin tolle bannerille vois tosiaan tehdä jotain, kunhan kerkiän. Tämä oli nyt sitten tarpeeksi selvä ehdotus että minäkin ymmärsin mitä tarkoitit :D
"Born to RUNE"
Ninnu
Viesti:

Laavalamppu kirjoitti:Nyt kun mainitsit niin tolle bannerille vois tosiaan tehdä jotain, kunhan kerkiän. Tämä oli nyt sitten tarpeeksi selvä ehdotus että minäkin ymmärsin mitä tarkoitit :D
Jee! Jos kommukaatio ei suju on vika puhujassa ei kuuntelijassa... Vanha viisaus... :-)
Jag känner en bot
Lukittu

Palaa sivulle “Galleria”