http://www.pbase.com/laava/night_goblins
Valaistus ei ollut paras mahdollinen, koska pihalle ei uskaltanu mennä ( -22 astetta..
Ja vapaasti saa kommentoida
Pikkaisen kuiva tarkoittaa sitä että tunnut drybrushaavan highlighteja figuihin, eli blendit ovat sotkuiset. Jos lisäisit vattä niin että maali on paksuimmillaankin kermanpaksuista (mieluusti maidonpaksuista vaaleissa väreissä) voist glazeta highlightit ja blendeistä tulisi siistimmät. Ymmärrätkö nyt mitä tarkoitan? :-)Laavalamppu kirjoitti:Tuota, suurimmasta osasta mun maaleista ei saa mitään irti jos ei lisää vettäMuutenkin "pikkasen kuivilta" kuulostaa jotenkin oudolta määritelmältä..
![]()
Kaavun highlightien kirkkaus (oikeasti uloin väri oli vissin ultramarines blue) johtuu joissain kuvissa nimenomaan kuvista (piti käyttää salamaa että sai jotain näkymään). Yritin kyllä editoida niitä "oikeamman" näköiseksi, jos nyt niin voi sanoa.bonesripper kirjoitti: Ainoa mistä voisin moittia on, että toi kaapu on highlaitattu ehkä vähän liian kirkkaasti. Jos kaapuun luotaisiin samanlainen kontrasti ku ihoon se toimis minusta paremmin goblineissa.
No kannattaisiko sitten pikaksen laimentaa maaleja? Eli maalata enemmän glazeten? Koska osa noista higlighteista näyttää (ainakin kuvissa) pikaksen liian selvärajaisilta.Laavalamppu kirjoitti:Ninnu, voisin melkein loukkaantua.. Mun goboissa ei oo mitään pirun dry brusheja! :evil:
Hmmm... no kokeile oikesti häivyttää blendirajoja enemmän, selvintä tuo on bannerissa (sillä se on vaikeinta maalata koska pinta on tasainen).Laavalamppu kirjoitti:Ninnu, ei siinä muuta mutta kun mä oon välttäny dry brushia pahemmin kuin ruttoa.. Siis mä en pidä ollenkaan ko. tyylistä/sen jäljestä. Eli ei mitään kommentointia vastaan![]()
Ja siis maaleja on tosiaan laimennettu vedellä. Kai ne kuvat sitten tosiaan vaikuttavat..
Jee! Jos kommukaatio ei suju on vika puhujassa ei kuuntelijassa... Vanha viisaus... :-)Laavalamppu kirjoitti:Nyt kun mainitsit niin tolle bannerille vois tosiaan tehdä jotain, kunhan kerkiän. Tämä oli nyt sitten tarpeeksi selvä ehdotus että minäkin ymmärsin mitä tarkoitit