Olet väärässä. Minä olen rikkonut omiani lähinnä nyrkillä/vasaralla tms.OneTrueDrunk kirjoitti:Ellette jo ole huomannu, nii nämä kaikki jutut täällä alkaa jo toistaa itteensä... Eiköhän jokainen kunnon figupelaaja ole ainaki kerran pudottanu armeejansa alas pöydältä joten voisko tälläset ainaki jättää postaamatta
Tapaturma
- Henri Ketonen
zqmfgb
Siis hakkaat omia figujas huh huh.Suur-Sieni toinen kirjoitti:Olet väärässä. Minä olen rikkonut omiani lähinnä nyrkillä/vasaralla tms.OneTrueDrunk kirjoitti:Ellette jo ole huomannu, nii nämä kaikki jutut täällä alkaa jo toistaa itteensä... Eiköhän jokainen kunnon figupelaaja ole ainaki kerran pudottanu armeejansa alas pöydältä joten voisko tälläset ainaki jättää postaamatta
kyllä niitä tulee välillä seinään paiskottua ihan tosissaan.. esim sillon, ku olet liimannut predatoriasi (joka on älyttömäll' vaivalla saatu konvertattua vielä hienon malliseksi, liimaus enää puuttuu) sen 8 tuntia tuloksetta, niin siinä vaiheessa saa predatorkin jetpackit ja lentää seinään ja pirstoutuu niin maan moneksi kappaleeksi. Näin sitten tapahtunut vain kerran, että en sano, että tää olis kauhean yleistä.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
Kerroinko jo että hyppäsin 5th edikan aikaan sohvalta paljain jaloin kahdenkymmenen keihäillä varustetun luuranko-yksikön päälle. Kaivoin niitä keihäitä sukkapuikoilla jalkapohjasta pitkään ja hartaasti.....
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Just pari päivää sitten rupesin liimaamaan Wraithlordia. Niin sen kanssa mulla meni hermot mutta en silti ruvennut "riehumaan".
Ekaks vartalo vierähti ympäri monta kertaa+mun näpit irrotti sen useesti sitten kädet tippuili mutta loppu meni helposti. Tämän figun kanssa liimaamiseen mulla meni aikaa noin tunti.
Sanon vain että wraithlord ei mene kasaan ilman superglueta.
Ekaks vartalo vierähti ympäri monta kertaa+mun näpit irrotti sen useesti sitten kädet tippuili mutta loppu meni helposti. Tämän figun kanssa liimaamiseen mulla meni aikaa noin tunti.
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Älä vaan sano et kitadelin metalli liimaa käytitGrottos kirjoitti:Just pari päivää sitten rupesin liimaamaan Wraithlordia. Niin sen kanssa mulla meni hermot mutta en silti ruvennut "riehumaan".
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
-
makebou
Järjestettiin joskus pelipaikkaa kaverin taloon ja tuolia nostaessani tms. paukautin lommon niitten ihan uuteen 15000mk-kaappiin. Samassa paikassa kaveri tiputti avonaisen maalipurkin matolle... ja matto oli tietenkin sellanen missä on joku 5cm pitkiä karvoja:) Noo sakset käyttöön vaan.
Kun tulee osuma,
niin nappi napsahtaa.
Turha sitä sen enempää on etukäteen miettiä.
niin nappi napsahtaa.
Turha sitä sen enempää on etukäteen miettiä.
-
ChaosBonzai
Joo mulle ei oo sattunut sen pahempaa kuin;
Kaatanut koko liimapurkin pöydälle ja lähtenyt nostamatta sitä ulos ja pistänyt vielä auliisti ovenkin kiinni ettei kissa pääse hyppiin pöydälle
.
Olihan siellä sitten aika ihana haju kun tulin kotiin n 5 tunnin päästä!!!
Ja toinen oli että ostin maalatun spacemarines biken ja pistin tärpättiin.
LOPPUTULOS: KOKO ROSKA SULANEENA MUOVI MÖMMÖNÄ TÄRPÄTIN SEASSA!! (se siis unohtu sinne tärpättiin noin kuukaudeks
)
Kaatanut koko liimapurkin pöydälle ja lähtenyt nostamatta sitä ulos ja pistänyt vielä auliisti ovenkin kiinni ettei kissa pääse hyppiin pöydälle
Olihan siellä sitten aika ihana haju kun tulin kotiin n 5 tunnin päästä!!!
Ja toinen oli että ostin maalatun spacemarines biken ja pistin tärpättiin.
LOPPUTULOS: KOKO ROSKA SULANEENA MUOVI MÖMMÖNÄ TÄRPÄTIN SEASSA!! (se siis unohtu sinne tärpättiin noin kuukaudeks
No minulle ei ole sattunut mitään vakavaa, mutta kyrsii kumminkin kun jotain kymmenen tai ykstoista purkkia Sitadelin maaleja on kuivunu purkkeihin (Kannet olivat huonosti kiinni, noin 1,5 vuoden ajan). Kaksi sain tärpätillä sulatettua, loput jäivät "kivi"koviksi.
Half-breed kirjoitti:Is answer question?
Tulee ekana mieleen semmonen kiva tapahtuma, kun kaverini kaatoi snot greenin codexini päälle ja matolle. Semmoset vähän päälle puol purkkia. Ihana yrittää lukea/katsella codexia jossa on törkeenä maalia. 
"I will not let this Republic that has stood for 1000 years be split in two. My negotiations will not fail"
-
Panu Nahka
Minulle ei suurempia tapaturmia ole tapahtunut mutta tässä muutama: Yritin poistaa maalit Bretonnian Knightistä tärpätissä uittaen, sinne se Knighti sitten unohtui ja muistutti enemmän epäkuollutta sen jälkeen!
Sinkosin Great Eagleni omituisesti ilmaan? Se oli pöydällä niin että sen siipi
tuli pöydän kulman yli, Pamautin siipeä kädelläni (Vahingossa) Jolloin se lensi kieppuen ilmaan. Näky oli hassu mutta vaan siivet irtosi...Kaveri on vieressäni kaatanut maalatessaan valkoisen maalipurkin housuilleen josta sitä lensi toista kaveria paidalle ja loput vielä lattialle. Tämä tapahtui Fantasiapeleissä
!
Sinkosin Great Eagleni omituisesti ilmaan? Se oli pöydällä niin että sen siipi
tuli pöydän kulman yli, Pamautin siipeä kädelläni (Vahingossa) Jolloin se lensi kieppuen ilmaan. Näky oli hassu mutta vaan siivet irtosi...Kaveri on vieressäni kaatanut maalatessaan valkoisen maalipurkin housuilleen josta sitä lensi toista kaveria paidalle ja loput vielä lattialle. Tämä tapahtui Fantasiapeleissä