"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Imperial Guard codex tulee???

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Pyhimys

Imperial Guard codex tulee???

Viesti Kirjoittaja Pyhimys »

Koskas uus imperial guard codex tulee olen kuullut että on tulossa.
"Watching those black boxes go was amazing - I didnt know Orks could fly!"
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Ei varmaan ihan lähiaikoina. Black templarit seuraavaksi, sitten ilmeisesti tau/eldarit/örkit..
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Losku

Viesti Kirjoittaja Losku »

Eihän siitä ole kovin pitkä aika kun se viimeksi tuli, joten tuskin vielä pariin vuoteen on tulossa?
Wheez

Viesti Kirjoittaja Wheez »

Kun mun codxissa ois vissin väärää tietoa (näin olen ymmärtänyt) sillä eihän guess rangea vissin enää käytetä, ainakaan basiliskissa (näin olen ymmärtänyt, mutta musta codexini on ajan tasalla (näin olen ymmärtänyt), PKP:stä tilasasin kesän alussa. Ja en ole ainakaan kuullu et sen jälkeen ois uusittu (näin olen ymmärtänyt)
Trust is a weakness.
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

IG codex tuli vähän ennen edition vaihtumista, ja pitää siksi sisällään muutaman vanhoin säähtöihin viittaavan kohdan.

Uutta tuskin on tulossa moneen vuoteen, luultavimmin melkein kaikki codexit uusitaan ennen IG:tä. (Mariinit ja Nidit on jo uusittu IG:n jälkeen.)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”