Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Eli tämän listan idea taitaa kaikille olla ihan tuttu (mistäköhän johtuu ). Magian pitäisi purra ja pultterit, kivilobberit ja DD kyllä jauhavat vihollisen kuraksi... Ehkä ainoana huonona puolena näen surkean LD:n ja kura yksiköt, muuten lista vaikuttaa minun mielestäni tosi pelattavalta. Heittäkää kommenttia, ruusut ja risut.
DEsit: Listaa muokattu lailliseksi
Viimeksi muokannut Jhep, Ke 28.09.2005 20:52. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Drogin Panssarin saa vain örkeille ja Varastelukepin Common Goblineille.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Desto kirjoitti:Onko lista näin huono/hyvä, ettei siihen tarvitse kommentoida?
Ei, vaan niin tylsä. Ainoa asia mikä erottaa niistä 100000000^3 muusta "Koko Koplini Listasta" on neljännen maagin uupuminen. Paljon Fanaticceja, paljon massaa, paljona magiaa. Ja kaikilla on kivaa. Kas kun et ottanut kahta Jättiläistä.
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Ei, vaan niin tylsä. Ainoa asia mikä erottaa niistä 100000000^3 muusta "Koko Koplini Listasta" on neljännen maagin uupuminen. Paljon Fanaticceja, paljon massaa, paljona magiaa. Ja kaikilla on kivaa. Kas kun et ottanut kahta Jättiläistä.
No, katsos kun örkeillä ei okein saa omanlaista hevimagicia, joka toimisi hyvin...
No, katsos kun örkeillä ei okein saa omanlaista hevimagicia, joka toimisi hyvin...
Green Council? 3 Pikkushamua Noppageneraattoreiksi ja IsoShamu heittelemään Gorkin Jalkaa ja Sotapolkua Kyhmysauvalla tai DDDDD:llä. Siinä on sellanen Hevimagia että pelottaa.
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Desto kirjoitti:Joka on melkein kopio tästä listasta, mutta siinä on yksi shamu lisää...
VÄÄRIN. TÄMÄ lista on melkein kopio SIITÄ. Täällä on pyörinyt se 20+ Green Councilia kauan ennen tätä listaa-itsekin sellasen tänne kerran postasin. Puoli vuotta sitten.
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Desto kirjoitti:Joka on melkein kopio tästä listasta, mutta siinä on yksi shamu lisää...
VÄÄRIN. TÄMÄ lista on melkein kopio SIITÄ. Täällä on pyörinyt se 20+ Green Councilia kauan ennen tätä listaa-itsekin sellasen tänne kerran postasin. Puoli vuotta sitten.
Minulla on ollut tämä lista mielessä jo kuin sinä postasit edes oman listasi tänne, en itse vain jaksanut laittaa tätä listaa tänne...
Minulla on ollut tämä lista mielessä jo kuin sinä postasit edes oman listasi tänne, en itse vain jaksanut laittaa tätä listaa tänne...
Äh. Ihan sama, en jaksa väittää. Totuus on, että Örkkien Hevimagia on ollut olemassa todella, siis TODEEEELLA kauan. Et voi väittää, että KAIKKI, siis AIVAN KAIKKI Green Council-pelaajat ovat kopioineet listaasi, josta kukaan muu kuin sinä ei edes tiennyt!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Äh. Ihan sama, en jaksa väittää. Totuus on, että Örkkien Hevimagia on ollut olemassa todella, siis TODEEEELLA kauan. Et voi väittää, että KAIKKI, siis AIVAN KAIKKI Green Council-pelaajat ovat kopioineet listaasi, josta kukaan muu kuin sinä ei edes tiennyt!
En sanonutkaan, että tämä olisi täysin copyfree, en usko että olisi sellaista pp-listaa olemassakaan, jota ei olisi kopioitu... Nykyään on vaikeaa saada omanlaista listaansa väsättyä, itse tykkään O&G Magia- listoista ja siittä on niin pirun vaikeaa saada omanlaista väsäystä...