Bloodlands Campaign -kartta

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Graq

Bloodlands Campaign -kartta

Viesti Kirjoittaja Graq »

Eli hakusessa olisi kyseinen kartta, joka oli käytössä GW:n Bloodlands kampanjassa. Olisi kellään heittää sitä minulle, sillä GW on sen omilta sivuiltaan poistanut eikä sitä tunnu netistäkään millään löytyvän. Sen voi lähettää s-postiini: [email protected]

Kiitoksia,
-Jaakko
"There is nothin' as sure in the world as the glitter of gold and the treachery of Elves."
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Jos aiotte Bloodlandsiä pelata, niin ettehän te tarvitse GW:n karttoja. Kynä käteen ja piirtämään.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Graq

Ei niin, mutta tässä kohtaa olin ajatellut helpottaa urakkaa ottamalla sopivan kokoisen, ihan näppärän näköisen, valmiiksi heksoitetun kartan. ;P
"There is nothin' as sure in the world as the glitter of gold and the treachery of Elves."
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Mä löysin samaisen kartan ihan googlen kuvahaulla.
Graq

No jos et jaksa vaivautua lähettämään sitä itse, niin sanoppa millä hakusanalla sen löysit. Olen kokeillut mm. Bloodlands eikä ole osunut.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

"Bloodlands map" toiminee.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”