"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Helf vs. Welf

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Stormdaemon

Helf vs. Welf

Viesti Kirjoittaja Stormdaemon »

Hahaa... Sunnuntaina 2.10.2005 (Mikkelinpäivänä) minulla ja Pesosella tulee olemaan taistelu... Minun listani löytyy täältä:
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=46246
ja Pesonen käyttää http://www.asur.org Citisen Levy 5th listaa (oliko se nyt Cothique tai jotain vastaavaa...). Minäen ole kuitenkan ennen pelannut Welffeillä, enkä Asur.orgin listoja vastaan, joten neuvoja kaivattaisiin... Hänelle ilmeisesti olisi tulossa min. 3 maagia, eikä sitä perinteistä Shelm hordea... Vinkkejä?
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Kelf

Viesti Kirjoittaja Kelf »

juustota. :P
Pancake

Viesti Kirjoittaja Pancake »

Pystyykö tuohon vielä nykyisillä welffeillä? Ja taktiikoista, olet kusessa tuota listaa vastaan sillä kuten armeijaasi kommentoitiin, sillä voi pärjätä reiluja listoja vastaan mukavasti, mutta high elffien seer council ei vaikuta turhan reilulta. Ota ihmeessä scrolleja. Ja taktiikoista, life arkkimaagille, rukoile mastereita ja jätä muut maagit antamaan noppia tälle tai heittämään treesingiä. Wild ridereillä chargaat flankkiin samalla vuorolla kun wardancerit tulevat edestä ja kotka tietysti estää marssimista ja napsii maageja.
Stormdaemon

Muahahaa... (Toivottavasti Pesonen [Siis ei The Captain] ei lue tätä] Tiedänhän minä, että Seer Council on "voittamaton juusto", mutta onneksi sen pelaaja ei... SIIS EI LÄHELLEKÄÄN! Hän on pelannut n. 5 peliä (lähinnä minua vastaan) ja hävinnyt jokaisessa... Ja silloin oli kyseessä Shelm jyriä, Kirjastotätejä... jne. Itsekän en ehkä ole mikään mestaripelaaja (siis en mitään Morhgoziin ja muihin verrattuna), mutta kyllä minä nyt uskoisin sentään Pesoselle pärjääväni... Hän ei muuten sitten jaksanutkaan tehdä siterjoten vastaan onkin tulossa ihan norm. Helflista... (Olen muuten ajatellut, että jos hän on minua nopeampi, niin otan chargea vastaan Treemanilla ja tulen sitten kylkeen Wild ridereillä ja Wardancereilla... Puustoa pitäisis olla tulossa aikamoisen paljon, joten siitä ei ongelmia... Toimisiko tällainen?)
Miten sydämesi kutsuu,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Stormdaemon

Hups... Taisi tulla hieman Ylimieli-mode äsköisessä viestissä... No jaa... Taistelu on käyty, pöly alkaa jo laskeutua ja tulos on: Helffien tappopojot: 176pts. Welffien tappopojot: n. 2700pts. Ei paha? Koko vastustajan armeija lannoitteena vuoron 5. lopussa... Ensimmäisinä menivät hänen maaginasa... 1. kuoli Fury of The Forestiin, 2. Strangle Rootiin (Tämä oli muuten Archmage), 3. Great Eagelen itsemurhaiskuun ja 4. pakeni kentältä... Uskomattoman tehokkaita muuten nuo Wardancerit... Tappoivat yhdellä vuorolla 16 Speaswarrua ja 9 Archeria... Myös magia teki tehtävänsä tappamalla 16 White Lionia ja pari muuta tyyppiä... (Esim. tuon velhon...) Ajatella, että loitsiuna minulla oli 2 Ariel's Blessingi', 3 Treesingingiä, 1 Fury of The Forest, 1 Howler Wind, 1 Master of The Wood ja 1 Rainlord...
Miten sydämesi kutsuu,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
Fire Warrior Ashue'ol

Viesti Kirjoittaja Fire Warrior Ashue'ol »

Se oli Budhan, Jumalan ja saakuli syytä! Eivät auttaneet rukouksista huolimatta!
"Life sucks and the you fucking die."

Ozzy Osbourne
Kelf

Viesti Kirjoittaja Kelf »

Pesonen kirjoitti:Se oli Budhan, Jumalan ja saakuli syytä! Eivät auttaneet rukouksista huolimatta!
et vain osaa pelata. ;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”