"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

'Ard vai Skarboyz?

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
FiGuTtAjA

'Ard vai Skarboyz?

Viesti Kirjoittaja FiGuTtAjA »

kummat olisivat tehokkaampia nidejä vastaan?
20-21.5.2006 yö oli Suomen historian legendaarisin hetki!!! \,,/LORDI\,,/
BugsOwn

Viesti Kirjoittaja BugsOwn »

skarboyzit monesti parempii. pisst ne rekkaan.
camoflame

Viesti Kirjoittaja camoflame »

Itse tykkään enemmän ardeista koska niillä on parempi armori. Näihin joko big shootat tai burnat nideja vastaan ja nobi klawilla. Parempi armori takaa ettei porukka kuole lähärissä. Pienempi S ei ole minusta niin iso haitta verrattuna parempaan armoriin.
It's not whether you win or lose, it's how you play the game, right?
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Minä pidän arpipojista enemmän. S4 on vain niin paljon parempi: muun muassa T5-porukka ei ole näiltä pojuilta turvassa (eikä uusien carnien t7:kään auta. ;)) Tavallinen porukka kaatuu kuin heinä ikään.

Ovat hieman halvempiakin kuin peltipojat. Tietysti kuolevat helpommin, mutta kun viholliset saadaan tapettua nopeammin, niin ei haittaa niin paljoa.
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Ota molemmat. Saat kirveen ja panssarin.

Itse olen käyttänyt molempia listassani, tyrkkyjä vastaan, 20 Arpipoikaa Battlewagoniin (kaikilla herkuilla tietty) ja 20 'Ardboyzzia marssimaan eteenpäin. Molempiin ryhmiin tietty nobi Power Klawilla. Arseboyzzien etu on että Gaunttien ym. AP 5 aseet eivät pure-ilmiömäistä kestävyyttä örkeiltä.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Kardinaali
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kardinaali »

Parhain mielestäni on että laitetaan 19 arpipoikaa wagoniin ja warbossi mukaan. Ryhmässä on sitten 2 powerklawia ja 3 burnaa. Kyllä toimii. Ai että sitä noppien määrää chargessa....
Varjonkutoja

Viesti Kirjoittaja Varjonkutoja »

camoflame kirjoitti:Itse tykkään enemmän ardeista koska niillä on parempi armori. Näihin joko big shootat tai burnat nideja vastaan ja nobi klawilla. Parempi armori takaa ettei porukka kuole lähärissä. Pienempi S ei ole minusta niin iso haitta verrattuna parempaan armoriin.
Nidejä vastaan varmaan big shootat parempi vahtoehto... kun ne perus kaverit tuppaavat russimaan päälle ennen kuin kerkee liekkaria käyttää... myös liekkarin powerweapon ominaisuus menee hukkaan nidejä vastaan ellei olla fexejä tai mutia isoja mörrimöykkyjä tappamaan ;)

(ja etenkin tuo klawi menee hukkaan ilman isojen ökkömönkiäisten tappamista)
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Taktiikat”