"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Poisoned Wind Globien maalaminen

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Matti the Overlord

Poisoned Wind Globien maalaminen

Viesti Kirjoittaja Matti the Overlord »

Elikkäs... Kuten nimi jo kertoo, niin haluaisin kysyä, että miten Wind Globeja maalataan? Eli en nyt puhu niistä Globadiereistä, waan niistä Globeista. Kiinnostas tietää miten te maalaatte niitä. Ite aattelin kahta keinoa, joko samalla tavalaa kuten warppitykkini warpstonen, eli aluksi Sunburst Yellowilla ja sitten Dark Green Inkkiii, ja ihan hienon näkönen tuli. Toinen ois sitten, että aluksi Dark Angels Greenillä, ja sitten Dark Green Inkkii. Mitä sanotte? Kumpi noista olisi parempi? Ja jos teillä on muita keinoja, niin sanokaa waan.
Tulkaa ja liittykää uudelle foorumille! Keskustelua englanniksi! Tulkaa!
hyytelöperuna

Viesti Kirjoittaja hyytelöperuna »

Itse tekisin maalailemalla tummasta vihreästä vaaleempaan. Sinne tänne jotain hassuja salamantapaisia hässäköitä. Tai sitten pilviä. Lopuksi glazea vihreällä musteella.

Ja ainahan voi käyttää muitakin värejä. Vaikkapa tummaa purppuraa, keltaista, sinistä tai jotain ihan muuta.
JuhoL

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

Itte pistin niin että ensin valkoisella ja sitten green ink. Ihan kelpojälkeä tuli
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
Skrixqueek

Viesti Kirjoittaja Skrixqueek »

minä tein näin:

enste mustaks.

sitten dark angels greenii

sitten valkosta+d-a-greenia kerroksittain niin että päälle muodostuu ympyrä, joka vaalenee asteittain sisään päin mentäessä

lopuksi kolme valkoista pistettä kylkeen heijastuksiksi.

minulla ainakin omasta mielestä hyvännäköset globet
Matti the Overlord

Viesti Kirjoittaja Matti the Overlord »

Kiitoksia nopeista wastauksistanne, nyt onki toinen pulma: Millä noista tekisin? (tuohon ei tartte wastata) Woisinhan waikka kokeilla kaikkiaki, ihan waikka huvin wuoksi :D
Tulkaa ja liittykää uudelle foorumille! Keskustelua englanniksi! Tulkaa!
raven

Viesti Kirjoittaja raven »

Itse taisin joskus eksperimentoida maalaamalla pallot chainmaililla ja sitten suht runsas vihreä glaze päälle, muistaakseni DA greenillä, mutta kuitenkin niin että metallin heijastuminen vielä kuultaa pinnan alta. Siihen päälle vielä kiiltolakka (käytin GWn 'ardcoatia) niin avot. Ei mikään erityisen vaikea, jopa melko nopea tapa. Jälkikin oli ihan mukavannäköistä. Kannattaa ainakin kokeilla.
ankkuri.gif

Viesti Kirjoittaja ankkuri.gif »

Miten ikinä maalaatkaan niin vedä lakka päälle, niin että kiiltää tasaisesti. Silloin se alkaa näyttämään lähes aidolta lasipallolta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”