"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Oletko pitänyt "taukoa" miniatyyreistä ??

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Kouran

Viesti Kirjoittaja Kouran »

Minulla on ollut noin kahden vuoden tauko jolta vasta pari kuukautta sitten palasin. Syynä tähän niinkin pitkään taukoon oli kiinnostuksen hiipuminen, kaveriporukan suureneminen ja sellainen kirottu toosa, kuin tietokone(ja ehkä tuo rahatilanne).
In an hour of Darkness a blind man is the best guide. In an age of Insanity look to the madman to show the way.
Believer

Viesti Kirjoittaja Believer »

Veteraanina voin sanoa että pidin lähes kuuden VUODEN tauon. Moniko on sellaista TAUKOA pitänyt. Harrastanut ennen taukoa 3 vuotta ja tauon jälkeen taas 4 vuotta. Aloitin Warhammeria kun kolmas editio oli menossa ja neljäs kynnyksellä. Kyllä tauko välillä tekee hyvää, mutta kun vuosia pitää niin kerkee tulemaan pari uutta editiota. Kaikki säännöt on sitten vedetty uusiks. Uusia aselajeja ja rotuja ja jotkut on hävitetty tai siirretty toiseen rotuun. Kuten Undead:ista tuli yhtäckiä Vampire Counts ja Khmeri.

Tiesittekö muuten että esim. kaikka metalliset Dwarf Slayerit mitä on kaupoissa tänä päivänä eivät ole mitään 6th editionia. Ne tulivat kaikki markkinoille jo vuonna 1991, 14 VUOTTA sitten. Doomseekerit ja Malakai Makaisons Goblin Hewer ovat uusia, muut eivät. Kaikki viisi peikkoa (2 River Trolls, ja 3 Stone Trolls) tulivat kans 1990-luvun alkupuolella.

Että ei GW:ltä nyt niin tiheään uutta materiaalia tule. Lähinnä ne muuttaa sääntöjä muutaman vuoden välein, ja nostavat hintoja. Mutta onhan se 6th edition "versio kaksi" tulossa (muoviminiatyyrit).

Kun aloitin blistereissä oli aina neljä metallifigua ja hinta oli 45 mk (noin 7,50 €). Mikäköhän on hinta viiden vuoden päästä?

Siinä mielessä kiva pitää niin pitkää taukoa kuin pidin että kaikilla ei ole näitä mun figuja (6000 pts VC armeija, 5500 pts Dwarf Armeija, 2000 pts Skaven armeija ja Mordheimiin viittä eri Warbandia eri roduista, mutta ne on pääasiallisesti 6th editionin malleja).

Että sillai...
Warcrafter

Viesti Kirjoittaja Warcrafter »

No olenhan minä varsinaisen kiven pistänyt vierimään..... Kun tämän keskustelun aloitin olin juuri tullut tauolta. Nyt ehdin pitää toisen lyhyen tauon... ja kun tulen takaisin. tämä infernaalinen keskustelu on vielläkin täällä ekalla sivulla! no ainakin nyt tiedän että etten ole ainoa joka näihin hetkellisiin "standstilleihin" syyllistyy.
"Cast off your fear!...Look forward!...Go forward!"
"If you retreat you will age..If you hesitate you will die"
"Shout it! My name is..."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”