"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

For The Nehekhara, For The King! (3k Tomb Kings)

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Darius

For The Nehekhara, For The King! (3k Tomb Kings)

Viesti Kirjoittaja Darius »

Tulipas tälläinen lista tehtyä. Vastaan tulee Bretonniaa ja Empiree ja Helffejä. Kirjoitinko muuten tuon otsikon oikein?

General

Tomb Prince
light armour, shield, chariot, Chariot of Fire, Golden Eye of Rah-Nut. 199pts.

Hierophant

Liche High Priest
Golden Ankhra, Hieratic Jar, Cloak of Dunes. 335pts.

Characters

Liche High Priest
Neferra´s Plaques of Mighty Incantations, Collar of Shapes, Brooch of Great Desert. 315pts.

Liche Priest
2xdispel scroll. 165pts.

Liche Priest
2xdispel scroll. 165pts.

Liche Priest
2xdispel scroll. 165pts.

Core

24 Skeletons Warriors
shields, musician, standard bearer. 203pts.

24 Skeletons Warriors

24 Skeletons Warriors

24 Skeletons Warriors

Special

4 Chariots
musician, standard bearer, Banner of Undying Legion. 195pts.

Tomb Scorpion
85pts.

Tomb Scorpion
85pts.

Tomb Scorpion
85pts.

3 Chariots
musician, standard bearer, Mirage Standrad. 190pts.

Rare

Screaming Skull Catapult
Skulls of Foe. 110pts.

Screaming Skull Catapult
Skulls of Foe. 110pts.

Total: 2998pts.
Power: -
Dispel:9+6xdispel scroll+brooch.
Viimeksi muokannut Darius, Su 02.10.2005 13:35. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Bep.
keinekleineprobleme

Viesti Kirjoittaja keinekleineprobleme »

Helffien seer counsilia vastaan toimii varmaan hyvin kiitos 6 dispel scrollin. Yleensä kun olen pelannut tk:ta vastaan, on vastassa ollut chariot-armeija. Tuo normaali jalkaväki tuppaa olemaan melko hitaan puoleista, jos vastassa onn joku hannari armeija, jolla ei ole yhtään close combat porukkaa, mutta taikojia ja ampujia (eli helffit)on paljon. Sillon on noilla skeletoneilla pikkasen perseestä lähteä lampsimaan 8 tuumaa vuorossa. Tosin nyt joutuisit varmaan ottamaan chariotit noiden tomb scrorpionien kustannuksella.
Tiedän kyllä että olen kaunis, mutta ei minua silti tarvitse koko ajan tuijottaa...
puolisukeltaja

Viesti Kirjoittaja puolisukeltaja »

Luulisi ihan hyvin toimivan myös noita brettejä vastaan, jos kyseessä on Lihamestarin lista. Lurkkiyksikköjen kokoa voisi kyllä kasvattaa 24 vaikka heittämällä tomb guardit veke, tämä varmistaisi sen että bretit eivät pääse ekalla vuorolla yksiköstä läpi jonka jälkeen ovatkin aika kusessa.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

keinekleineprobleme kirjoitti: Sillon on noilla skeletoneilla pikkasen perseestä lähteä lampsimaan 8 tuumaa vuorossa.
Itse asiassa 4'' + Mankara.

Itse vaihtaisin toiselle isopapille Plakaatit Staffin tilalle, yksi koko pelin parhaista hinta/laatu -suhde kamoista. Yhden rullakuskin voisi huoletta poistaa, tilalle saisit jotain nopeaa (kahdet light horsemanit?) tai vaikka kolmannen pultin. Skeletonit voisi nostaa 24 blokkeihin niin kestäisivätkin jotain. Itse kannatan TG:ta tässä listassa, tuovat vähän tyyliä muuten niin toistavaan listaan. Mutta ylipäätänsä ihan toimivan oloinen lista, voi olla mielenkiintoinen pelata.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
keinekleineprobleme

Viesti Kirjoittaja keinekleineprobleme »

Acoparaptor kirjoitti:
keinekleineprobleme kirjoitti: Sillon on noilla skeletoneilla pikkasen perseestä lähteä lampsimaan 8 tuumaa vuorossa.
Itse asiassa 4'' + Mankara.
^^ Tuota juuri tarkotin. Paitti joku ääliö saattaa muuten dispellata senkin.
Tiedän kyllä että olen kaunis, mutta ei minua silti tarvitse koko ajan tuijottaa...
Darius

Viesti Kirjoittaja Darius »

Okei, tein joitakin muutoksia kuten lisäsin toiset kärryt. Rullakuski ei lähde. Mitä muuten "plakaatit" tarkoittaa?
Bep.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”