Tulipas tälläinen lista tehtyä. Vastaan tulee Bretonniaa ja Empiree ja Helffejä. Kirjoitinko muuten tuon otsikon oikein?
General
Tomb Prince
light armour, shield, chariot, Chariot of Fire, Golden Eye of Rah-Nut. 199pts.
Hierophant
Liche High Priest
Golden Ankhra, Hieratic Jar, Cloak of Dunes. 335pts.
Characters
Liche High Priest
Neferra´s Plaques of Mighty Incantations, Collar of Shapes, Brooch of Great Desert. 315pts.
Liche Priest
2xdispel scroll. 165pts.
Liche Priest
2xdispel scroll. 165pts.
Liche Priest
2xdispel scroll. 165pts.
Core
24 Skeletons Warriors
shields, musician, standard bearer. 203pts.
24 Skeletons Warriors
24 Skeletons Warriors
24 Skeletons Warriors
Special
4 Chariots
musician, standard bearer, Banner of Undying Legion. 195pts.
Tomb Scorpion
85pts.
Tomb Scorpion
85pts.
Tomb Scorpion
85pts.
3 Chariots
musician, standard bearer, Mirage Standrad. 190pts.
Rare
Screaming Skull Catapult
Skulls of Foe. 110pts.
Screaming Skull Catapult
Skulls of Foe. 110pts.
Total: 2998pts.
Power: -
Dispel:9+6xdispel scroll+brooch.
For The Nehekhara, For The King! (3k Tomb Kings)
For The Nehekhara, For The King! (3k Tomb Kings)
Viimeksi muokannut Darius, Su 02.10.2005 13:35. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Bep.
-
keinekleineprobleme
Helffien seer counsilia vastaan toimii varmaan hyvin kiitos 6 dispel scrollin. Yleensä kun olen pelannut tk:ta vastaan, on vastassa ollut chariot-armeija. Tuo normaali jalkaväki tuppaa olemaan melko hitaan puoleista, jos vastassa onn joku hannari armeija, jolla ei ole yhtään close combat porukkaa, mutta taikojia ja ampujia (eli helffit)on paljon. Sillon on noilla skeletoneilla pikkasen perseestä lähteä lampsimaan 8 tuumaa vuorossa. Tosin nyt joutuisit varmaan ottamaan chariotit noiden tomb scrorpionien kustannuksella.
Tiedän kyllä että olen kaunis, mutta ei minua silti tarvitse koko ajan tuijottaa...
- puolisukeltaja
Itse asiassa 4'' + Mankara.keinekleineprobleme kirjoitti: Sillon on noilla skeletoneilla pikkasen perseestä lähteä lampsimaan 8 tuumaa vuorossa.
Itse vaihtaisin toiselle isopapille Plakaatit Staffin tilalle, yksi koko pelin parhaista hinta/laatu -suhde kamoista. Yhden rullakuskin voisi huoletta poistaa, tilalle saisit jotain nopeaa (kahdet light horsemanit?) tai vaikka kolmannen pultin. Skeletonit voisi nostaa 24 blokkeihin niin kestäisivätkin jotain. Itse kannatan TG:ta tässä listassa, tuovat vähän tyyliä muuten niin toistavaan listaan. Mutta ylipäätänsä ihan toimivan oloinen lista, voi olla mielenkiintoinen pelata.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
-
keinekleineprobleme
^^ Tuota juuri tarkotin. Paitti joku ääliö saattaa muuten dispellata senkin.Acoparaptor kirjoitti:Itse asiassa 4'' + Mankara.keinekleineprobleme kirjoitti: Sillon on noilla skeletoneilla pikkasen perseestä lähteä lampsimaan 8 tuumaa vuorossa.
Tiedän kyllä että olen kaunis, mutta ei minua silti tarvitse koko ajan tuijottaa...