"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Chaos-juttuja

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
ARGH

Chaos-juttuja

Viesti Kirjoittaja ARGH »

Elikkäs, olin haalimassa itselleni Khorne-Armeijaa, mutta sitten alkoi meno kyllästyttämään. Eli aloin kokoamaan undivaa. Sellainen kyssä, että onko Khornen Champion on foot aivan kelvoton undivided-armeijassa, tai missään armeijassa ylipäätänsä.

Eihän väriteemalla ole periaatteessa mitään merkitystä, kun olen tähän astiset porukkani maalannut harmaasinipunaisiksi, enkä jaksaisi niitä maalata uudelleen, joten maalaan varmaan koko armeijan sillä värillä. Ja mitä markkeja millekin unitille kehottaisitte minun käyttävän?
Osa kysymyksistä olisi varmaan kuulunut toiselle alueelle, mutta tämä tuntuu yleisesti parhaalta vaihtoehdolta.
Doh.
The Boss
Viesti:

Viesti Kirjoittaja The Boss »

Se champion ei saa liittyä undivaded ryhmään jos sillä on khornen markki, mutta voithan pitää sen undivaded markilla?
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
ARGH

Höh, eikös undivided-armeijaan voi laittaa charrullekin merkin kunhan jollain unitilla armeijassa on sellainen..?
Doh.
The Boss
Viesti:

Voi mutta se ei saa mennä sellaiseen yksikköön jolla on eri markki.
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
ARGH

En minä sitä missään vaiheessa kysynytkään.
Doh.
Illumina

Viesti Kirjoittaja Illumina »

Eipä tuo mitenkään kelvoton ole, joskin frenzy voi pilata taktiikan kuin taktiikan.
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh

Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
The Boss
Viesti:

Tosin omat frenzy yksiköt voi blokata vaikka warhoundeilla etteivät rynni minne sattuu.
-Arnold
kaga

Viesti Kirjoittaja kaga »

jos kenraalilla on markki joka ei ole undivided ei muilla uniteilla saa olla muuta markkia kuin undivided tai samakun kenraalilla kai
Mitä allekirjoituksella tekee? Siihen ei kuitenkaan kirjoiteta mitään viisasta.
ARGH

Töttöröö, terävä oivallus.
Doh.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”