"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Magiasta??

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
juka

Magiasta??

Viesti Kirjoittaja juka »

Jos tekee taian esim Foot of Gorgin helffien shadow warrioreihin niin voiko shadow warruja kuolla vaikkapa 4 vai kohdistuuko taika vain yhteen shadow warrioriin.??
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Nimenomaan foot of gorkista en tiedä, mutta esim magic missilet ja muut "d6 str 4 hits, distributed exactly like shooting" tekevät vahinkoa tasapuolisesti koko ryhmälle.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Lord_Fudginton

Viesti Kirjoittaja Lord_Fudginton »

foot of gork voi tappaa parhaimillaan 6vastustajaa (D6 str6)

Viesti Kirjoittaja _____________ »

Toi taika tais löytyy örkkien rulebookista....
Hetkonen siellähän ei ole sen levellistä noitaa joka vois käyttää sitä
tai sit mä en tajuu mitää noista mäge hommeleist mitä kukin voi käyttää..

Viesti Kirjoittaja Lord_Fudginton »

gremlin kirjoitti:Toi taika tais löytyy örkkien rulebookista....
Hetkonen siellähän ei ole sen levellistä noitaa joka vois käyttää sitä
tai sit mä en tajuu mitää noista mäge hommeleist mitä kukin voi käyttää..
AHAHAHAHAHAHAH kaikkee sitä kuulee ku vanhaks elää.... järjen käyttö sallittua. Luuletko että Gw tekee säännöt magialle jota kukaan ei voi käyttää... AHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

Eli siis ne Spells of the big waaagh on tarkoitettu great shamanille, eli siis lvl3 tai 4shamaneille (voi olla savage orc, tavallinen orc, gobling tai night gobling. Se power lvl on vaan kuinka paljon sun pitää heittää nopilla että se taika onnistuu, eikä liity mitenkään shamanin leveliin
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Loitsu voi kohdistua yksikköön (useimmat taisteluloitsut), jolloin pääsääntöisesti kuolee vain rivimiehiä. Alle viiden rivimiehen yksiköissä sankaritkin voivat saada osumia. Jokainen haava tappaa yhden rivimiehen ellei rivimiehellä ole useampaa haavaa.

Loitsu voi kohdistua myös yksittäiseen modeliin (steal soul), eli rivimieheen, championiin, sankariin tai hirviöön. Tällöin se yksittäinen rivimies ottaa kaiken vahingon itseensä.

Loitsu voi myös vaikuttaa yksikön kaikkiin modeleihin (flames of the phoenix) tai tietyn templaatin alle jääviin (esim wall of fire aiheuttaa ensimmäiselle riville hitit).
viinikukko

Viesti Kirjoittaja viinikukko »

ja mitä mun maget vois tehä estääkseen jukan aikeet tappaa mun varjosoturit?
To me, sons of sigmar, For the emperor!!

- Ja kaikki empiren soltut laitettiin halki, poikki, pinoon
DJ_Silverpig

Viesti Kirjoittaja DJ_Silverpig »

viinikukko kirjoitti:ja mitä mun maget vois tehä estääkseen jukan aikeet tappaa mun varjosoturit?
Dispellata taian. Lukekaa sääntökirjasta kohta Magic. Sieltä pitäisi löytyä tarkat ohjeet noppien määrään, taikomiseen ja dispellaukseen.
Possu
viinikukko

Viesti Kirjoittaja viinikukko »

juu...tietäisin kyllä enemmän mutta unohdin mun armeijakirjan jukalle jo noin pari kuukautta sitten...juka kyl tietää enemmän helffeistä kuin minä=D
To me, sons of sigmar, For the emperor!!

- Ja kaikki empiren soltut laitettiin halki, poikki, pinoon
DJ_Silverpig

Viesti Kirjoittaja DJ_Silverpig »

viinikukko kirjoitti:juu...tietäisin kyllä enemmän mutta unohdin mun armeijakirjan jukalle jo noin pari kuukautta sitten...juka kyl tietää enemmän helffeistä kuin minä=D
Kuitenkin taikomisen (ja kaiken muunkin) säännöt löytyvät punaisesta sääntökirjasta. Ilman sitä ei voi pelata. Armeijakirja on vain lisä, mikä tarvitaan armeijakohtaisesti.
Possu
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”