"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Pestilens vai jokin muu?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Justus the fool

Pestilens vai jokin muu?

Viesti Kirjoittaja Justus the fool »

Eli nyt olen siinä vaiheessa että olen valinnut armeijani/rotuni joten kohta pitäisi ruveta ostamaan figuja.
Kun valitsin skavenit ymmärsin pian että näillä rotilla voi tehdä monenlaisia klaaniarmeijalistoja. Siinä vaiheessa pestilens kolahti eniten mutta voih!. Pestilensille on tietojeni mukaan vain kaksi listaa, toinen epävirallinen ja toisessa se tyhmä special charru joka on lordi. Tämä on ensimmäinen warhammer armeijani joten kannattaisiko tehdä jokin muu klaaniarmeija sillä pestilensillä pelaisin vain kavereiden kesken?
Melmon

Viesti Kirjoittaja Melmon »

Tee ihan normaalilla listalla, mutta ota sinne enemmän kaikkea pestilens yksikköjä. Näin listasta tulee varmasti laillinen ja se on fluffikaskin viellä.
FB is far better than that round-based nonsense...
Illumina

Viesti Kirjoittaja Illumina »

Vihdoin joku, joka niitä ruttomukkeja haluaa skryren salamahelvetin sijaan.
Tee ihan normaalilla listalla, mutta ota sinne enemmän kaikkea pestilens yksikköjä. Näin listasta tulee varmasti laillinen ja se on fluffikaskin viellä.
Amen.
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh

Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
shadowdancer

Viesti Kirjoittaja shadowdancer »

Itsekkin jos keräisin skaveneita, niin käyttäisi pestilence klaania, ovat niin loistavia figuja ja muutenkin figut ovat hyviä. saa muuten konvvattua monenlaista kivaa kun valitsee penstilencen.

10 Chaos commands (deathchainin uudessa paidassa)

"IV Spread the disease" ;)
Liian kauan yritit pitää kiinni,
tiukempi ote saa minut vajoamaan
kauaksi pois.
Niihin varjoihin kaukaisiin
kaikkoavat kasvoni kalpeat .
TheBerzerker

Viesti Kirjoittaja TheBerzerker »

Illumina kirjoitti:Vihdoin joku, joka niitä ruttomukkeja haluaa skryren salamahelvetin sijaan.
Vihjailetko minua?
Kyllä Pestilence on minullekin mieleen muista tehdä mahd. Rat Swarmeista Plague Swarmeja.
Illumina

Viesti Kirjoittaja Illumina »

TheBerzerker kirjoitti:
Illumina kirjoitti:Vihdoin joku, joka niitä ruttomukkeja haluaa skryren salamahelvetin sijaan.
Vihjailetko minua?
En, vaan noin 90+% skaven pelaajista.
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh

Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Mielestäni voit käyttää ihan hyvin tuota southland -kirjassa olevaa listaa, ilman että otat sen ison, läskin spessun. Ei luulisi kenelläkään vetävän hernettä nenään tästä pienestä houseruletuksesta. Ainakaan kaveripiireissä pelattaessa... Itse aion sallia listan käytön ilman spessua tulevassa turnauksessani...
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Skrixqueek

Viesti Kirjoittaja Skrixqueek »

4xClanrats (150x4=600)
4xPlague Monks (n. 200x4=800)

=!400

otat vaan vielä 3 plague priestiä ja grey seerin.

jos jää vielä pisteitä niin niillä plague rat swarmwja.

turnauskelpolista.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”