"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Morian räkänokat iskevät!

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Klonkku

Morian räkänokat iskevät!

Viesti Kirjoittaja Klonkku »

Ja täsä tulee lista jonka tein koulussa tänään. Figuja en omista vielä mutta joulun jälkeen omistan:).

16 goblin with shield 80p

16 goblin with spear 80p

13 goblin with bow 65p

cave troll 70p

goblin shaman 45p

Durburz 60p

2 goblin captain with shield 90p

490points 50figua 8mightia

Pärjäiskö tällä? Kommenttia.
Pollari

Viesti Kirjoittaja Pollari »

Mielestäni todella hyvä lista. mahtia on ja vielä turnauksessa tämä on hyvä, koska saat ottaa hyvis lsitaan 10pisteellä enemmän. Massaakin on hyvin.
Faradorn

Viesti Kirjoittaja Faradorn »

Juu aika kova on ainakin mahdin ja massan puolesta ja kyllä Durdurzkin saa ihan hyvin tehtyä kiusaa...
Elrohir

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

Uskomattoman kova lista!Tuo on aikas hyvä lista Morialta...En keksi mitään valittamisen aihetta paitsi jos poistaisit yhden kilpi Gobbon ja yhden keihäs Gobbon ja ottaisit kaksi jousi Gobboa niin olisi ehkä vielä paremmin...Tämä on tietenkin minun mielipiteeni ja mitä tekisin blaa blaa blaa...;).
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
makkarafolio

Viesti Kirjoittaja makkarafolio »

On kyllä listantekokyvyt kehittyneitä jo harrastuksen sikiövaiheessa. Tiukkaa listaa iskee. Itse olen mieltynyt goblinin rumpuetuun. Mahtia eli priorityn hallintaa voisi silloin hyödyntää heittämällä goblineita mahdollisimman moniin 1 vs. 1 taistoihin ja näin ottamalla kaiken irti rummun eduista. Se taktiikka tosin pätee mättöskenaarioihin. Tämä on tällainen all-around -lista. Riippuisi varmaan turnaukseen mentäessä sen skenaarioiden tyypeistä kumpaa tkaktiikkaa käyttäisin.

Kuten näette, ei ole paljoa lisättävää. Tehokkuuden lisäksi siellä on se tyylishamaani. Pisteet kotio.
Jhep

Viesti Kirjoittaja Jhep »

makkarafolio kirjoitti:On kyllä listantekokyvyt kehittyneitä jo harrastuksen sikiövaiheessa. Tiukkaa listaa iskee. Itse olen mieltynyt goblinin rumpuetuun. Mahtia eli priorityn hallintaa voisi silloin hyödyntää heittämällä goblineita mahdollisimman moniin 1 vs. 1 taistoihin ja näin ottamalla kaiken irti rummun eduista. Se taktiikka tosin pätee mättöskenaarioihin. Tämä on tällainen all-around -lista. Riippuisi varmaan turnaukseen mentäessä sen skenaarioiden tyypeistä kumpaa tkaktiikkaa käyttäisin.

Kuten näette, ei ole paljoa lisättävää. Tehokkuuden lisäksi siellä on se tyylishamaani. Pisteet kotio.
Samaa mieltä, paitsi rummun kanssa. Rummun käyttämiseen tarvitaan harjaantunutta pelaamista, esim. sopiva paikka ja kuinka tehokkaasti rumpua käyttää... On rummussa kyllä todella hyvät puolensa, tykkään eniten ehkä -1 vastustajien moraaliin, itse olen alkanut käyttää rumpuja full goblin listoissani koska olen ymmärtänyt miten niitä pitää käyttää.

Ihan kiva lista
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Rummun hyödyt ovat melko pitkälti skenaarioriippuvaisia. Se toimii ihan hyvin Pitched Battlessa ja Relief Forcessa, jossa pahikset eivät ole koko aikaa liikkeellä.

Take and Holdissa taasen sen roudaaminen laidalta keskelle vie aikaa, mutta tosin kantamaa on sen verran, että sitä tarvitse ihan keskelle asti viedä. Kuitenkin silloin olisi jätettävä muutama gobbo rumpua suojelemaankin (jotka taas ovat pois keskeltä), tai vastustajan on helppo käydä poimimassa se pois, koska oma armeija on siellä sun täällä, eikä siinä rummun ja vastustajan välissä missä se normaalisti on. Muutenkin tässä skenussa on turhan helppo joutua tilanteeseen, jossa rumpu on vailla tarvittavaa suojaa kun armeijat tulevat randomisti pöydälle. Kahden gobbon tappamiseen ei kuitenkaan paljoa vaadita.

Cornered!-skenussa rumpu onkin sitten äärimmäisen hanurista, koska se on kallein figu, ja se pitää kantaa ulos. Tämä tarkoittaa sitä, että sitä ei juuri koskaan soiteta, koska pysähtyä ei juuri kannata. Pahikset saavat peliin muutenkin vain puoli armeijaa, ja kallis rumpu ei tee hyvää silloin. Tässä voi tietysti yrittää kikkailla armeijan puolittamisen kanssa, ja yrittää vastustajaa valitsemaan se rummuton puoli, mutta silloinkaan ei vahvoilla olla...

Eli kaiken kaikkiaan kun teen 500pts listaa, yritän luonnollisesti tehdä sellaisen, että se toimii jokaisessa neljässä pelin perusskenussa. Tämän takia yleensä skippaan tuon rummun. Jos tietää, että Cornered! ei ole pelisuunnitelmissa, silloin se rumou saattaapi jopa listaan tulla. Jos taas pelataan "pelkkää perusmättöä" (Pitched Battle), ottaisin rummun melko automaattisesti.
Phil Kelly says "No!"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”