Auttakaa!!!!! [Koskee Eldareita]
Auttakaa!!!!! [Koskee Eldareita]
Moi mitä edikka on eldareille on paras. Vastatkaa sillä en itse osaa päättää.
-
Pancake
Pelaa uusinta (=tuo mainittu 4. edikka (se missä sääntökirjan kannessa on scifmäiset kallo ja vasara) välittämättä siitä mikä on paras. Ei katsota hyvällä jos joku tulee 4. edikan peliin 2. edikan armeija-kirjan kanssa ja kuvittelee voivansa pelata sillä; tosin se 2. edikan armeijakirja olisi varmaan hankalasti hankittava.
Äläkä kopsaa listoja kuten jotkut neropatit ovat ehdottaneet. Silloin et pelaa "itse" peliä vaan vain leikit pikku-ukoilla ja olet muutenkin moraaliton voittaessasi epärehellisesti. Tuo moraalittomuus tosin näyttää olevan muodissa niin peleissä kuin oikeassa elämässäkin; kukaan ei tunnu enään tietävän mitä tarkoittaa "kunnia".
Äläkä kopsaa listoja kuten jotkut neropatit ovat ehdottaneet. Silloin et pelaa "itse" peliä vaan vain leikit pikku-ukoilla ja olet muutenkin moraaliton voittaessasi epärehellisesti. Tuo moraalittomuus tosin näyttää olevan muodissa niin peleissä kuin oikeassa elämässäkin; kukaan ei tunnu enään tietävän mitä tarkoittaa "kunnia".
One who has seen the Horrors of Warp and prevailed, still fears girls...
Pelaa 2. edikkaa. Siinä oli eldareilla todellisia hirmupyssyjä, kuten Warp Spiderien Mono Filament Gunit ja Wraithguardit, jotka eivät ainoastaan kestäneet järkyttävästi vaan myös tuhosivat Wraithguneillaan tehokkaasti. Siihen aikaan eldarit olivat vielä kunnon eldareita...
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu
Todellakin, rauhoitutaan ja nostetaan niitä sormia vähän nopeammin, ettei vaan kukaan hermostuuuuuuuuuu!!!!!!!!
Lue vähän läpi Codex: Craftworldista millaisia ne "heimot", eli craftworldit, ovat ja toimivat. Päätä sitten sen pohjalla mikä kuullostaa parhaimmalta sekä mikä näyttää hienoimmalta. Tai sitten voit vähänksi aikaa jättää maalamatta ja kokeilet eri craftworldit kentällä kunnes päätät maalata ne tiettyn craftworldin värien mukaisesti.
Lue vähän läpi Codex: Craftworldista millaisia ne "heimot", eli craftworldit, ovat ja toimivat. Päätä sitten sen pohjalla mikä kuullostaa parhaimmalta sekä mikä näyttää hienoimmalta. Tai sitten voit vähänksi aikaa jättää maalamatta ja kokeilet eri craftworldit kentällä kunnes päätät maalata ne tiettyn craftworldin värien mukaisesti.
- DJ_Silverpig
Koska figujen väriteema ei ole mitenkään sidoksissa heimoon (ei, ei se ole), suosittelen ensin codexien ja yhden peruspakkauksen ostamista. Sitten maalailet ukkosi niin kuin parhaaksi näet (=mielestäsi hienoin väriteema). Teemakaan ei ole pakollinen, mutta usein armeija näyttää vakuuttavammalta jos armeijalla on joku teema.
Pointtini on:
Koska väriteema ei ole sidoksissa heimoon, maalaa oman mielesi mukaan ja koska omistat codexit, voit pelata niillä ukoillasi käyttäen niitä vuoroin x-heimolaisina ja vuoroin y-heimolaisina.
Sinun ei tarvitse päättää heimoasi, koska voit käyttää niitä figuja minkä heimon jäseninä itse lystäät.
Pointtini on:
Koska väriteema ei ole sidoksissa heimoon, maalaa oman mielesi mukaan ja koska omistat codexit, voit pelata niillä ukoillasi käyttäen niitä vuoroin x-heimolaisina ja vuoroin y-heimolaisina.
Mikään ei ole PARAS heimo ja vaikka olisikin, ei armeijaa kannata ostaa siksi, että se pärjää kaverin armeijalle. Jos harrastat 'hammereita pitkäänkin, todennäköisesti nykyisistä pelikavereistasi on korkeintaan 50% jäljellä (heidän egonsa ja varansa eivät riitä). Niinpä valitset sen armeijan, joka tuntuu mukavimmalta. Pelaa testipelejä, sitten pelaa vähän lisää pelejä, sitten vielä vähän pelejä ja lopulta sitten ihan pelejÄ.Nastamuumio92 kirjoitti:Entä mikä on paras heimo
Sinun ei tarvitse päättää heimoasi, koska voit käyttää niitä figuja minkä heimon jäseninä itse lystäät.
Possu
Sanokaa "Juusto!" -_-Pancake kirjoitti:Edikkaa? Nelosta tietty. Mikäli meinasit craftworldia niin alaitocia tietysti maximi wraithlordeilla. So simple, voit vaikka netistä käydä kopsaamassa jonkun mukavan listan.
No juuh, minä olen listani itse väsännyt ja sitten postannut tänne ja kysynyt mielipiteitä. Ja korjannu tarpeen mukaan.
En tiiä paljonko alaitoc saa wraithlordeja mut jos kolme tai enemmän niin GW pitäis haudata elävältä
Trust is a weakness.
- The Captain
- Valvoja
- Warcrafter
[off topic] Wheez herra on hyvä ja sanoo milloin GW:tä EI pitäisi haudata elävältä (vesikauhuisten rottien kera saanen lisätä) [off topic]
Juu ja sitä taustatietoa (köh) kalliita kodexeja ja muuta krääsää!(köh) vois kyllä hommata enne ku näitä kysymyksiä latelee. Osta muutama WD. Lueskele niitä. Osta uusin sääntökirja. Lue se vähintään viisi kertaa. Osta kodexi. Toista säntökirjan ohje ja SITTEN jos on jotain epäselvää niin kannattaa kysyä. Säästyvät modet ja nyyppävihaajat katkeavilta pääsuonilta.
Juu ja sitä taustatietoa (köh) kalliita kodexeja ja muuta krääsää!(köh) vois kyllä hommata enne ku näitä kysymyksiä latelee. Osta muutama WD. Lueskele niitä. Osta uusin sääntökirja. Lue se vähintään viisi kertaa. Osta kodexi. Toista säntökirjan ohje ja SITTEN jos on jotain epäselvää niin kannattaa kysyä. Säästyvät modet ja nyyppävihaajat katkeavilta pääsuonilta.
"Cast off your fear!...Look forward!...Go forward!"
"If you retreat you will age..If you hesitate you will die"
"Shout it! My name is..."
"If you retreat you will age..If you hesitate you will die"
"Shout it! My name is..."
Aattelin että aloittaisin Biel-Taneilla sillä ne saa suuren osan eliittejä trooppseiksi. Se taitaa olla myös aika halpa vaihtoehto
Alussa olin kumminkin valitsemassa Iyandeneita mutta alkakaas laskeen niitä wraithguardien hintoja €€€€€€€€€€€€
( se kävis kalliiksi ) [Ainakin mun pörssille]
Missä kuljetatte figujanne itse pidän parhaana + Halvimpana työkalupakki+jonkin sortin pehuste siihen, menetelmää
Kiitän kaikkia vastanneita TEISTÄ on ollut suuri apu minun (Aloittelian) Eldar pulmissa:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Ps: Saatan laittaa lisää kysymyksiä joten olisin kiitollinen jos vaivautuisitte vastaamaan niihinkin
:P
T:Nastamuumio92
Alussa olin kumminkin valitsemassa Iyandeneita mutta alkakaas laskeen niitä wraithguardien hintoja €€€€€€€€€€€€
Missä kuljetatte figujanne itse pidän parhaana + Halvimpana työkalupakki+jonkin sortin pehuste siihen, menetelmää
Kiitän kaikkia vastanneita TEISTÄ on ollut suuri apu minun (Aloittelian) Eldar pulmissa:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Ps: Saatan laittaa lisää kysymyksiä joten olisin kiitollinen jos vaivautuisitte vastaamaan niihinkin
T:Nastamuumio92
- Half-breed
No se GW:n figulaukku on varmaan yleisin tapa siirrellä porukkaa paikasta toiseen. Tietysti jos säästölinjalla liikutaan, niin kyllä ne figut on suhtkoht ehjinä pysyneet, kun ne laittaa esim. johonkin boksiin ja sinne talouspaperia pehmikkeeksi.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
GW-figu laukku on törkeätä ryöstöä.
Eli otat jonkun vanhan lautapelin laatikon (kuten 40k) ja käväset ropparista ostamassa vähän pehmusteita siihen ja sen jälkeen sprayaat sen mustaksi ja maalaat siihen GW;n logon niin sulla on samanlainen loota valmiina 10€.
Itse innostuin GW;n sivuillanäkyvästä ideasta magnetisoida koko armeijani ja tehdä niille kuljetus alusta jossa on irrotettava muovi kupu. Tämä on vielä idea asteella kun en tiedä millaiseksi 2000pts armeija lopulta muodostuu mutta alottelen kohta tekemään vastaavaa (pienempää) mordheim figuille.
Eli otat jonkun vanhan lautapelin laatikon (kuten 40k) ja käväset ropparista ostamassa vähän pehmusteita siihen ja sen jälkeen sprayaat sen mustaksi ja maalaat siihen GW;n logon niin sulla on samanlainen loota valmiina 10€.
Itse innostuin GW;n sivuillanäkyvästä ideasta magnetisoida koko armeijani ja tehdä niille kuljetus alusta jossa on irrotettava muovi kupu. Tämä on vielä idea asteella kun en tiedä millaiseksi 2000pts armeija lopulta muodostuu mutta alottelen kohta tekemään vastaavaa (pienempää) mordheim figuille.
Itse innostuin GW;n sivuillanäkyvästä ideasta magnetisoida koko armeijani ja tehdä niille kuljetus alusta jossa on irrotettava muovi kupu. Tämä on vielä idea asteella kun en tiedä millaiseksi 2000pts armeija lopulta muodostuu mutta alottelen kohta tekemään vastaavaa (pienempää) mordheim figuille.[/quote]
No toihan on mageen näköinen tekemistä siinä vaan riittää
No toihan on mageen näköinen tekemistä siinä vaan riittää