Iyanden väritys
Iyanden väritys
hmmh oon aatellu et en jaksas keltasta käyttää pää värinä iyandeniin elikkä mikä ois toinen mielenkiintonen ?
Pelimies saa mitä tahtoo ja ottaa sen tyylillä
-
The Chaos Cell
Suurin ongelma keltaisen kanssa lienee se, että suurin osa keltaisista maaleista on todella huinosti peittäviä. En tiedä mikä siihen sitten auttaisi.
Osta vallejot
Ei vaan..
Yksi juttu mistä mä kuulin oli että ne kannattaa ensin maalata jollain ihonvärillä (kohtuu peittäviä kun ovat) ja glazeemalla inkata sitten keltaisiksi. Mulla ei ole tuosta kokemusta mutta lienee ihan kokeilemisen arvoinen tekniikka.
Ainiin, leperous brown on muuten ihan ykkönen keltaisen pohjana. Ainakin mun wuffeissa sitä on käytetty onnistuneesti. Kyllä sekin tosin tarvii valkoisen pohjan alleen.
Osta vallejot
Yksi juttu mistä mä kuulin oli että ne kannattaa ensin maalata jollain ihonvärillä (kohtuu peittäviä kun ovat) ja glazeemalla inkata sitten keltaisiksi. Mulla ei ole tuosta kokemusta mutta lienee ihan kokeilemisen arvoinen tekniikka.
Ainiin, leperous brown on muuten ihan ykkönen keltaisen pohjana. Ainakin mun wuffeissa sitä on käytetty onnistuneesti. Kyllä sekin tosin tarvii valkoisen pohjan alleen.
Viimeksi muokannut VJ, Pe 29.11.2002 14:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Joku keltaisen ruskea käy tuohon... Niin mä teen... :-)VJ kirjoitti:Suurin ongelma keltaisen kanssa lienee se, että suurin osa keltaisista maaleista on todella huinosti peittäviä. En tiedä mikä siihen sitten auttaisi.
Osta vallejotEi vaan..
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.