Marine kersantti

Muut kuvat kuin miniatyyrien kuvat. Piirustukset, maastonpalat, pelipöydät, jne.
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Marine kersantti

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Tällainen tuli piirrettyä pitkästä aikaa. Kyllähän sitä tulee joskus jotain piirrettyä mutta eipä juuri mitään mainitsemisen arvoista. En oikeastaan päättänyt että mihin chapteriin tuo kuuluisi. Kaipa se on lähinnä jotain Black templareita.

http://koti.mbnet.fi/isosika/kuvia/fiku ... marine.jpg
Modern cars - they all look like electric shavers.
RooK

Viesti Kirjoittaja RooK »

Kivannäköinen ja asentokin ok mutta mikäs rusina sillä on päänkohdalla?
Gorkiporki

RooK kirjoitti:Kivannäköinen ja asentokin ok mutta mikäs rusina sillä on päänkohdalla?
No päältähän se näyttää. Eihän kuva toki luonnossa ole noin pieni, mutta kyllä sen pitäisi erottua. Mun mielestä esim. gw:n marine figuilal on aivan liian suuret päät, enkä halunnu sellasta.
rapalA

Viesti Kirjoittaja rapalA »

"Ihan kiva". Boltgun on onnistunut. Asento muistuttaa hieman kyykkypaskalla olevaa :). Ja jos anatomiaan olet tutustunut, niin huomaisit, että heppusi on yhden päänmitan liian pitkä. Tai sitten, mikä on oma mielipiteeni, niin pää on liian pieni.
ankkuri.gif

Viesti Kirjoittaja ankkuri.gif »

Teknisesti laatukamaa mutta mittasuhteet hakoteillä. Aika yleinen ongelma muuten. Marine jotenkin kutistuu kohti päätä. Jalat ovat massiiviset mutta pää on rusina.
BioHazard

Viesti Kirjoittaja BioHazard »

pää on rusina ja miekka...anna mun nauraa mutta muuten on siisti
Tol Cormp Norz Norz Norz
RooK

Viesti Kirjoittaja RooK »

Gorkiporki kirjoitti: No päältähän se näyttää. Eihän kuva toki luonnossa ole noin pieni, mutta kyllä sen pitäisi erottua.
Näyttää toki mutta verrattuna esim sällin nyrkkiin niin kyllä se rusinan kokoluokkaa on ;)
Gorkiporki

King lizard kirjoitti:pää on rusina ja miekka...anna mun nauraa mutta muuten on siisti
Hauskaa että on hauskaa.

No mutta. Ihmisiä tuntuu häiritsevän kovasti tuo pieni pää. Itse taas pidän suuresti Paul Daintonin, Kopinskin ja Lex Boydin marine teoksista. kaikki aherroja yhdistää oikeastaan se että mittäsuhteet on välillä ehkä vähän niin ja näin, mutta heidän marinensa ovat silti todella coolin näköisiä. Boydin töissä usein haarniskat ovat tajuttoman massiivisen näköisiä ja päät melko pieniä. Itseäni se ei ole kuitenkaan haitannut.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maastot ja pelipöydät”