"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kaamoksen pedot

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Pohjaton

Kaamoksen pedot

Viesti Kirjoittaja Pohjaton »

Kertokaapas minulle, mitä hyvää ja mitä huonoja puolia, onko kaamoksen pedoilla hauska pelata ja muuta sellaista olen miettinyt että kokoaisi niistä armeijan, mutta ku nen tiedä niistä hölkäsen pöläystä.
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Heips! Pedoilla pelailu on kivaa, liikkuvaa ja arvaamatonta. Ainakin näin verrattuen mortal kaaokseen. Itse olen pedot viime jouluna aloittanut, mutten niin hirveästi ole niillä pelannut. Ehkä jonkun 10 peliä mistä on vain yksi häviö. ;)

Pedoilla on

- Loistavat coret. Pärjää näilläkin.

1. Petoherdit. Skirmish muodostelma ja rankit tarvitseeko muuta sanoa? Näillä pääsee sinne minne haluaa, elleivät nyt heittäydy unrulyiksi.

2.Tusgor Kärryt halpoja kun mitkä ja pamahtaa kovaan. Loistavia tukemaan herdejä. Näitä ainakin 2k armeijaan 4. Nämä tekee helposti balsasta, säästää rahaa.

3. Bestigorit ovat loistavia tiedoiltaan eikä hintakaan ole paha. Mukaan wargor/beastlord dark heartilla (d3 tuumaa chargeen lisää) niin kyllä pääsee.

4. Warhoundit, halpaa kuraa, sille on tarvetta. Halvasti vaikka goblin wolf rider boxin susista.

- Ambush (mahdollisuus sijoittaa herdejä ja koiria odottamaan kutsua yllätyshyökkäykseen)

-Beastlord/doombull. Kovia ja halpoja mättäjiä.

-Arcane itemit. Nojoo oikeastaan vain goretooth ja staff of darkoth (tästä irtoaa liikutusloitsu).

-Jumalmerkit. Jos haluat erikoistumista joukoillesi.

Pedoilla ei ole

Leadership. Tämä on huono. Undeadeja ja muita fear mörköjä vastaan meinaa tulla itku. No onneksi jumalmerkit auttaa.

Luotetavuutta. Unrylyn takia saattaa mennä asiat mönkään. No ei se niin hirveän paha juttu aina ole.

Ampujia, ei näitä kaivatakkaan. Tosi peto kurmottaa isolla kirveellä ;). Edit: saa sittenkin centigoreille heittokirvekset

(Eipä tule muuta tähän hätään mieleen.)

Mitä kannattaa ottaa ja miten

Itse suosin 2k peleissä beastlordia (hyvä ld, no okei 8, ja kova mättäjä) ja kolmea lvl 2 velhoa (yhdelle darkoth aina, muut vaihtelee). Taiosta sille mille on darkoth niin beastin ykköstaika (rally taika), kahdelle muulle shadowia jos vaikka sattuis saamaan unseen lurkerin(lisää liikutustaikoja).

Herdit mieluiten semmoiseen määrään että molempia on yhtä paljon. Itse suosin herdejä missä on 8 goria ja 8 ungoria.

Isoista möröistä kovimpia on mielestäni greatweapon minotaurit. ws 4 ja s6 on aika kiva. Muut mönkijät ovat joko huono wssiä tai kalliita.

Lentäviä demoneita kannattaa ottaa jossain vaiheessa. Fury ja/tai screamreita. Nämä siis löytyvät hordes of chaos kirjasesta.

Mutta joo, aiva loistava armeija. Suosittelen.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Guzlob
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guzlob »

Petojen paras puoli lienee se, että niillä on vaikea aiheuttaa angstia vastapelaajassa. Kunhan jättää ne demoni- ja kuolevaispuolelta poimitut kirsikat pois, käteen jää ehkä hivenen keskivertoa heikompi tyylittelyarmeija, jota pistää ihan mielikseen turpaan sikareiden ja vuosikertaviskin voimalla.
it is apparent the intent has been revealed
Pohjaton

Kiitti

Viesti Kirjoittaja Pohjaton »

Kiitos kaunis, voisi jossain vaiheessa alkaa tällästä armeijaa kokoon kaapimaan
Kouran

Viesti Kirjoittaja Kouran »

Kertokaas mikä olisi hyvä vaihtoehto beasteilta 2k armeijan kenraaliksi.
In an hour of Darkness a blind man is the best guide. In an age of Insanity look to the madman to show the way.
attor

Itse suosin beastlordia, halpa, hyvä mättämään ja kohtuullinen ld. Doombull vaikuttaa myös kovikselta. Suosittelisin pysymään mättölordeissa 2k matseissa, hyvä ld on pedoille kova juttu.

Edit: Beastlord myös senkin takia että saa ambushin..
Kouran

Viesti Kirjoittaja Kouran »

Onko tällainen kenraali laillinen:
Beastlord [95p]
-Great Fang (50p)
-Gaze of Gods (30p)
-Crimson Armor of Dargan (20p)
In an hour of Darkness a blind man is the best guide. In an age of Insanity look to the madman to show the way.
shadowdancer

Viesti Kirjoittaja shadowdancer »

Kouran kirjoitti:Kertokaas mikä olisi hyvä vaihtoehto beasteilta 2k armeijan kenraaliksi.
Beastlord jolle heavy armour, pelt of the dark young, Slaughterer's blade ja crown of the horns ;)
Liian kauan yritit pitää kiinni,
tiukempi ote saa minut vajoamaan
kauaksi pois.
Niihin varjoihin kaukaisiin
kaikkoavat kasvoni kalpeat .
attor

Omani on yleensä, bestigor ryhmässä mukana, varusteina dark heart ja armour of damnation/pelt of dark young, gw, shield ja hevi armour jos on peltti. Eipä ole kertaakaan lähiksessä kuollut vihun lyönteihin, ihmiset tuntuu yleensä olettavan että se on tietenkin niin pumpattu ettei siihen saa mitään läpi :).

Kouran kirjoitti:Beastlord [95p]
-Great Fang (50p)
-Gaze of Gods (30p)
-Crimson Armor of Dargan (20p)
Juuh, laillinen on. Varusteet on hieman epäilyttävät, itselläni usein on kenukin pakkosalla, niin ei olisi kivaa jos se muuttuisi sekasikiöksi, itse ottaisin tilalle crown of hornsin jos haluaisin wardin. Great fangin vaihtaisin myös greatweaponiin, s5 on hyvä muttei niin hyvä että se kaikkea hyvin haavottaisi.
GobbladasSquig

Viesti Kirjoittaja GobbladasSquig »

Itse suosisin ehdottomasti seuraavaa Beastlordia kenraaliksi 2000 pisteen armeijaan:

Insert name here, beastlord @ 111pts
Mark of chaos undivided (tai miksei joku muukin, jos haluaa teemailla)
Great weapon 6 (ja se kenraalin ambush-torvi, mikä-sen-nimi-nyt-olikaan)
Chaos armour 10

Noin, todella kustannustehokas yksikön tehostaja, sekä, mikä ehkä tärkeintä, ambushin mahdollistaja. Kyllähän tämä kuolee jos joku tulee vasiten hakemaan, mutta hei, mitäs sitten! 211 pistettä ei ole paha menetys, ottaen huomioon että se imaisee vihollisen mättöloordin hyökkäykset yhdelle vuorolla aika tehokkaasti. Jos sieltä joku kunnon jeesustelija vastaan tulee, niin ei sitä parilla taikaesineellä pysäytetä sen kummemmin kuin ilmankaan. Lisää annat vaan pisteitä.

Niin, joo, ja leadership 8 on myös melkoisen tärkeä juttu petolaisille. Toinen hauska vaihtoehto voisi olla vankkuri-lord. Mutta itse kyllä ottaisin jalkahemmon.
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/
shadowdancer

Viesti Kirjoittaja shadowdancer »

Tuli tässä suunniteltua 2000 pst. armeija beasteille. Johtajana on Doombull joka tulee 3 minotaurin yksikköön. Doombullilla ja Minotaureilla on khornen markki. Aseina minoilla on kaksi asetta ja Bullilla on greatweapon...joten siinä jotain. Mitäpä mieltä?
Liian kauan yritit pitää kiinni,
tiukempi ote saa minut vajoamaan
kauaksi pois.
Niihin varjoihin kaukaisiin
kaikkoavat kasvoni kalpeat .
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”