"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ensimmäin confrontation figuni.

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Jc42

Ensimmäin confrontation figuni.

Viesti Kirjoittaja Jc42 »

Jeps, elikkä tässäpä olisi ensimmäinen maalaamani confronation figuni. Siitä löytyy yksi syy, jonka takia minä luokittelisin sen showcaseksi. Ja se ainut syy on se että ostin figun vain maalatakseni sen, en pelatkaseni sillä, sillä en pelaa confronttia. Tiedä häntä alotanko. Nmm:ää en alkanut tähän säätämään, kun en sitä hallitse, olisi pilannut koko ukon. Pitänee sitä varmaan ensin harjoitella. Muuten olen ihan tyytyväinen mutta etupuolella viitassa näkyy pari tummaa kohtaa, ne korjasin myöhemmin ja ne kohdat ovat tällä hetkellä figussa paljon paremmat. Kuvat piti ottaa laina kameralla, sen takia en voinut ottaa uusia. Pitemmittää puheitta:
Edestä
Takaa
Purola

Viesti Kirjoittaja Purola »

hmmm nojoo.. viitta hyvin onnistunut mielestäni. onhan se hieno.
Voi luoja, kuinka olenkin niin taiteilija
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Valitettavasti kuvat ovat liian heikkolaatuisia, jotta niistä saisi annettua rehellisen mielipiteen. Vaikka lainakamera kenties on ollut kyseessä, on silti hyvä tutustua yleisiin valokuvausohjeisiin, kuten riittävään taustavalaistukseen ja valkotasapainon säätöön (etenkin toisessa kuvassa).

Ainakaan nuo nykyiset kuvat eivät ole kovinkaan edustavia.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
ankkuri.gif

Viesti Kirjoittaja ankkuri.gif »

Hienoa nähdä vaihteeksi ei-NMM-rackhameja. Ihan kelpo pelifigutasoa. Mutta viitasta en pidä, siinä on black inkkiä :S
Jc42

Viesti Kirjoittaja Jc42 »

Kiitos, kiitos. Kuten sanotyua, figu saattaisi olla nmm, jos osaisin maalata sitä :D... mutta kun en osaa. pitänee varmaan harjoitella kuvailemaan...

P.S Jee! Eka viesti omalla koneella!!!! Jupii!! :D...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”