"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Yarr! Piraatti gobboja

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Mer'siles

Yarr! Piraatti gobboja

Viesti Kirjoittaja Mer'siles »

Elikkäs, olen saanut täällä jokuaika sitten mainostamiani merirosmu gobboja valmiiksi.
Niitä on nyt neljä ja eivät erityisesti esitä mitään. Niistä ehkä tulee champpoja yksikköihin tai sitten ei.
Kuvat ovat aika kuraa joten yritän huomenna saada parempia. Maalattuina näitä näätte sitten joskus.

Ehdotuksia haukkuja ja kehujakin otetaan vastaan.

Click

Edit: ainiinjuu nuohan ovat vielä vähän wippejä, ainakin ykkös gobon kaulaa korjailen ja ehkä teen sille hatun. Ja keksi sille joka keksii mistä kahdesta paketista nuo on tehty(koukkukäden koukkua ei lasketa)
Lantty

Viesti Kirjoittaja Lantty »

Hienoja on. Empire Militia- ja Kobbopaketit ovat kyseessä, eikös? Keksi tänne ja sassiin. :D
"Arseniikki on vahva mauste, joka voi helposti pilata koko päivällisen." - Jeanette 10 v.
Kelf

Viesti Kirjoittaja Kelf »

hauskoja pikku veijareita. Maalaa ne! :)
Mer'siles

Lantulle keksi.
Maalaan ne sitten joskus, parin viikon sisään kuitenkin kun pitäisi näillä mordheimiakin pelata(marienburgi säännöillä)
mieoonmursu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mieoonmursu »

hienoja tulee. Eläkä unoha pääkallolippua
käy kotisivuillani täällä
Zekta

Viesti Kirjoittaja Zekta »

Yep yep.

Hienojahan noista tulee. Itse kun olen sen verran vielä lapsi että tuo merirosvo juttu uppoaa minuun, niin tykkäsin noista napeista aika paljon.
Hyvin olit saanut osat sopimaan toisiinsa.

Näistä sitten maalattuina kuvia tänne :)
ankkuri.gif

Viesti Kirjoittaja ankkuri.gif »

Muahahahahhaaaa. Loistava idea, ja toteutus. Vielä kun maalaisit nuo showcase tasolla niin olisi aivan täydellistä. Tuon kapteenikoukku gobbon pää on aika koominen takaapäin.
Mer'siles

Sen koukku gobbon niskassa olevan möykyn on tarkoitus pitää pää torsossa kiinni, eli siihen päälle vielä heitän toisen kerroksen GS:ää.
kyllähän minä nämä ainakin meinasin maalata mahdollisimman hienosti, mutta kun näitä pitäisi tehdä ja maalata n.150 niin
voi mennä aikas kauan jos jokaisen maalaan showcaseksi(eli niin täydellisesti kuin osaan)

Uusia kuvia en saa ainakaan tänä viikonloppuna otettua kun kameraa tarvittiin toisaalla. Niin ja kiitoksia vaan kehuista.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”