"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mitkä armeijat uudistetaan seuraavaksi?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Malboro

Mitkä armeijat uudistetaan seuraavaksi?

Viesti Kirjoittaja Malboro »

Elikkä tiedän, että mistään ei voida olla 100% varmoja, mutta onko ollut mtn huhuja, että mikä tulisi noiden uusien Dwarffien jälkeen? Kun itse olen pitänyt vähän taukoa, niin olen ihan pihalla siitä että mitkä armeijat meinataan uudistaa seuraavaksi. Eli uskallanko kerätä örkkejä ihan rauhassa, ettei sitten heti vuoden päästä tarvitse ostaa uusia figuja? Entäs skavenit? Ja tomb king:ja ei varmaan ollaa uudistamassa ihan heti?
Janson

Viesti Kirjoittaja Janson »

Mitä nyt vähän olen netistä lukenut, niin tuntuu orcs & Goblins, empire tai vampire counts olevan huhujen/veikkailujen kärkisijoilla. Nehän ovat kummiskin aikalailla sieltä alkupäästä 6. edikan armeijoita.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
Henri Ketonen

Re: Mitkä armeijat uudistetaan seuraavaksi?

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Malboro kirjoitti:Eli uskallanko kerätä örkkejä ihan rauhassa, ettei sitten heti vuoden päästä tarvitse ostaa uusia figuja?
Et tietenkään. Joskus nekin uusitaan, ja sitten sinun on pakko ostaa ne uudet figut. Sama pätee muihinkin armeijoihin. Oikeastaan kannattaisi myydä kaikki nykyisetkin figut nyt, koska ne kaikki kuitenkin uusitaan joskus. Sitten kun GW menee konkurssiin, kannattaa ostaa joku armeija, ei varmasti tehdä enää uusia figuja.

Anteeksi tyhmyyteni, mutta miksi kummassa sinun tarvitsisi ostaa aina uusimman sukupolven figut?
zqmfgb
Malboro

Re: Mitkä armeijat uudistetaan seuraavaksi?

Viesti Kirjoittaja Malboro »

Henri Ketonen kirjoitti:Anteeksi tyhmyyteni, mutta miksi kummassa sinun tarvitsisi ostaa aina uusimman sukupolven figut?
Koska yleensä ne ovat hienompia (tosin poikkeuksia on) Ja olen jo kyllästynyt näihin vanhoihin örkkeihin.

No ehkä pitää vaaan aloittaa noide skavenien keräily. Eikä se niin kait haittaa, jos ne figut joskus parin vuoden päästä uusitaan. Ajattelin että kun noi örkit kummiskin tuntui aika vanhoilta jo että, jos ne vaikka uusitaan dwarf:ien jälkeen, niin mielummin aloitan nyt vaikka jonku muun armeijan ja ostan sitten vasta noita uusia örkkejä, mutta sen näkee sitten milloin nuo örkit uusitaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”