Apua armeijalista-valinnassa
Apua armeijalista-valinnassa
Tarvitsisin apua ja neuvoa armyn valitsemiseen. Suosin haltioita ja gondoreita. En vain oikein tiedä minkälaista ottaa... rahatkin ovat vähissä joten pyyntöni olisi tälläinen: Jonkinlainen ihan toimiva mutta ennen kaikkea niin halpa kuin mahdollista(siis €uroina halpa). Kaikki neuvot ovat sallittuja!
Re: Apua armeijalista-valinnassa
Eikö Topic "Tiedote: Armeijanvalinta apua aloittelioille" olisi kenties hyödyllinen?Prince Imrahil kirjoitti:Tarvitsisin apua ja neuvoa armyn valitsemiseen.
Jos ei sieltä löydy apua, niin katso "Figutori: Myynti-ilmoitukset"
Toivottavasti auttoivat
Sieni ei ole kasvi.
Toivomistasi roduista on vain lähes mahdotonta saada halpaa ja hyvää. Esim Mordorilla Sauron(35e) riittäisi yksinään perusmättöskenussa toimivaan "listaan" mutta minakset&haltiat tarvitsevat muutakin kuin pari heroa. Halvin lista minaksille olisi Aragorn king of gondor ja Gandalf the white, molemmat hevosilla. pisteitä kertyy about 510.
Tämä ei tosin ole millään muotoa hyvä lista. Taitaa se perusboksi minaksia, joku/jotkut mukavalta tuntuvat herot ja pari blisteriä vähän eliitimpää olla se toimivin siltäväliltä-vaihtis.
Tämä ei tosin ole millään muotoa hyvä lista. Taitaa se perusboksi minaksia, joku/jotkut mukavalta tuntuvat herot ja pari blisteriä vähän eliitimpää olla se toimivin siltäväliltä-vaihtis.
Oma suositukseni minasseille olisi(siis itse ostaisin):
2 boxed settiä perusminasseja yht.35e
captain of minas tirith(kapu ja banneri) yht.10e
Faramir and damrod yht.10e
2pkt ranger of gondoreita(6 figua) yht.20e
2pkt guard of the fountain courteja(6 figua) yht.20e
1 boxed set knight of minas tirithejä yht.35e
Ja jos siis pienellä budjetilla haluat mennä, niin voisit ostaa 4 ensimmäistä vaihtoehtoa. Jos vielä halvemmalla haluat mennä, niin jätä Fara ja Damroddi pois neljästä ekasta.
2 boxed settiä perusminasseja yht.35e
captain of minas tirith(kapu ja banneri) yht.10e
Faramir and damrod yht.10e
2pkt ranger of gondoreita(6 figua) yht.20e
2pkt guard of the fountain courteja(6 figua) yht.20e
1 boxed set knight of minas tirithejä yht.35e
Ja jos siis pienellä budjetilla haluat mennä, niin voisit ostaa 4 ensimmäistä vaihtoehtoa. Jos vielä halvemmalla haluat mennä, niin jätä Fara ja Damroddi pois neljästä ekasta.
Re: Apua armeijalista-valinnassa
Jos halpaa Minassi listaa etit, niin osta se 24 minassin boxi, konvertoi yhdelle lippu ja yhestä kapteeni, sitten ostat Gangalf the whiten niin saat yli 500pts ja rahaa menee vain n. 30€.Prince Imrahil kirjoitti:Tarvitsisin apua ja neuvoa armyn valitsemiseen. Suosin haltioita ja gondoreita. En vain oikein tiedä minkälaista ottaa... rahatkin ovat vähissä joten pyyntöni olisi tälläinen: Jonkinlainen ihan toimiva mutta ennen kaikkea niin halpa kuin mahdollista(siis €uroina halpa). Kaikki neuvot ovat sallittuja!
Veit sanat suustaGaroth kirjoitti:Ja onko yllä olevaan joitain perustelujakin...?
In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation, Amen.
Hmm, noh, serkkuni aikoi joskus tehdä tuohon tyyliin listaa.Prince Imrahil kirjoitti:Olen jo aika kokenut näissä hommissa mutta nyt tarvitsisin VIELÄ kokeneemman pelaajan neuvoa. Ja muuten toimisikohan tuo minassi+gandalf the white lista? Aika vähän massaa. Vaikka on gandalf aika kova...
Uskon että se saattaisi toimia, sillä itse olen huomannut, että ei-niin-massa-armeijat pärjää ihan hyvin, jos on vain pelisilmää ja hyviä heroja.
Itse ainakin voisin tuommoista kokeilla.
Eikä rahaa me edes 30€ kun kaverini myy 22 minasia 12€:lla. Mutta keksin juuri äsken aika hyvältä kuulostavan listan:
Faramir with heavy armor (on foot) 75pst
Imrahil with horse and lance 155pst
22 minasia 176pst
9 knigths of dol amrotheja (on foot)
487pst, 6 maittia ja 33 yhteensä.
Euroina siitä ei kerry kuin vain 42€(Imrahil ja Faramir minulla jo on).
Mitäs sanotte?
Faramir with heavy armor (on foot) 75pst
Imrahil with horse and lance 155pst
22 minasia 176pst
9 knigths of dol amrotheja (on foot)
487pst, 6 maittia ja 33 yhteensä.
Euroina siitä ei kerry kuin vain 42€(Imrahil ja Faramir minulla jo on).
Mitäs sanotte?
Voisin oikeastaan olla eri mieltä tuosta. 40K:ta on tullut pelailtua jo pitemmän aikaa, ja FaBaakin on koeteltu. Sen muutaman testipelin verran, mitä olen LoTRia pelaillut, sanon että erittäin mielenkiintoinen peli. Taitaa olla aika tämäkin aloittaa. 
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors
40k since third edition.
Tau
Ravenwing
Iron Warriors
40k since third edition.