darg angel libarian vai chaplain??
darg angel libarian vai chaplain??
kumpi kanttis ottaa dark angeleille libarian vai chaplain????auttakaa!!
nöf...
Itse kallistun normi armorissa librarianiin (tälle saa familiarin joka force weaponin ja furious chargen ja sen d3 lisä attackiä powerin kanssa tekee selvää jo hivestäkin..) ja termis armourissa chaplainiin (ei menetä optioitaan termis armouryssä ja kun saattajana on 4 fisti heppua ei isotkaan möllit haittaa..)
- Half-breed
No tietysti riippuu myös armeijan taktiikasta. Librarian on hyvä support tyyppi tappaen monihaavaisia vihuja ja heitellen psyykkisiä voimiaan ympärilleen. Chaplain taas on se kustannustehokkain lähitaistelija.
Itse olen käyttänyt lähinnä halpaa Chaplainia normaalin commandin kanssa ampujapainotteisessa DA:ssani tuomaan kunnon vastapallon vihollista vastaan.
Itse olen käyttänyt lähinnä halpaa Chaplainia normaalin commandin kanssa ampujapainotteisessa DA:ssani tuomaan kunnon vastapallon vihollista vastaan.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Itse laittaisin yhteen komentoryhmään sekä kirjastotäti että kappalainen, sitten kirjastotädille familiar ja Furious Charge ja pyykkiset voimat pois päältä...
Ryhmä chargaa, kirjastotäti lyö I7:lla, Termis honourseilla (pakollinen ostos DA:lle) 6 kertaa power weaponilla, re-rollaa hitit (Kappalaisen ansiosta) ja tappaa vihun Ld testillä kunhan yksikin wuondi menee sisään. Et silleen...
Ryhmä chargaa, kirjastotäti lyö I7:lla, Termis honourseilla (pakollinen ostos DA:lle) 6 kertaa power weaponilla, re-rollaa hitit (Kappalaisen ansiosta) ja tappaa vihun Ld testillä kunhan yksikin wuondi menee sisään. Et silleen...
- Half-breed
Ja tämä viritys maksaakin sitten koko käden.
Ja pitäähän ne myös saada lähikseen jotenkin, jolloin mahdollisuudet ovat joko jalkaisin (kaverit ammutaan heti), tai lantikassa (kallista).
No, ok. Voihan tuo toimia hyvinkin kaikkia t6 tai alle tyyppejä vastaan, mutta t7 tai kovempia tyyppejä vastaan luottaisin enemmän lascannoneihin.
Ja pitäähän ne myös saada lähikseen jotenkin, jolloin mahdollisuudet ovat joko jalkaisin (kaverit ammutaan heti), tai lantikassa (kallista).
No, ok. Voihan tuo toimia hyvinkin kaikkia t6 tai alle tyyppejä vastaan, mutta t7 tai kovempia tyyppejä vastaan luottaisin enemmän lascannoneihin.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- The Captain
- Valvoja
Ja jos yhtään kuutosta ei pyörähdä tai kämmit sittenkin sen Ld-testin, koko sikakallis komentoryhmäsi on pikapikaa vainaa. Vahingosta viisastuneena olen nykyään alkanut käyttää pastoria kolmihaavaisena, adamantite mantlella ja aseistettuna Croziuksen lisäksi thunder hammerilla - furious chargen kanssa tappaa todennäköisesti wraithlordin assaultissa, selviää kohtalaisen hyvin 'lordin vastahyökkäyksistä ja pärjää vielä tulevillakin vuoroilla, jos vahinko käy. Myös librarian samoilla kamoilla (ja reroll-taialla) kuulostaisi ihan kätsyltä, joskin chargessa yrittäisin sittenkin suoraa tappoa force weaponilla.Samsson kirjoitti:Noh, kuudella attackilla osuu ~5 kertaa re-rollilla, ja jos yksikin niistä on kuutonen voit tappaa Wraithlordin outright onnistuneella Ld testillä... ;)
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Pathfinder
Ehkä optimaalisinta olisi (jermujen klosikseen saattamisen kannalta) käyttää halpaa kappalaista jump packin kanssa assault squadissa ja/tai kirjastotätiä termiksissä teleportaamassa tai lantikassa.
Kirjastotädin ottaisin aina Epistolaryna ja varsinkin silloin, jos tietää vastustajalla kuitenkin olevan jotain ilkeetä psyykikkoo (Farseer, nidit). Kappalainen on aina se helpompi valinta, koska kirjastonhoitaja pitää osata käyttää.
Mulla on 1k DA:ssa kappalainen assault squadissa. "Taikomaan" alan sitten isomissa peleissä, ehkä.
Kirjastotädin ottaisin aina Epistolaryna ja varsinkin silloin, jos tietää vastustajalla kuitenkin olevan jotain ilkeetä psyykikkoo (Farseer, nidit). Kappalainen on aina se helpompi valinta, koska kirjastonhoitaja pitää osata käyttää.
Mulla on 1k DA:ssa kappalainen assault squadissa. "Taikomaan" alan sitten isomissa peleissä, ehkä.
Mordheim
Sisters of Sigmar
Marienburgers
Cult of the Possessed
Clan Eshin Skaven
Sisters of Sigmar
Marienburgers
Cult of the Possessed
Clan Eshin Skaven
-
vompovompatti
Itse käytän joskus harvoin erittäin kallista hq:ta, jossa on mos chaplain sekä epis.librariani. Molemmat termie armorissa, chaplainilla salamakynnet ja librarianilla familiari, stormbolter, might of the heroes, fear of darkness ja se forceweapon. Retinuena 10 terminaattoria, joista kahdella tietysti assault cannon.
Imevät hyvin tulta kun diippaavat, mutta ai että kun ne saa lähikseen.
Toinen viritykseni on paljon halvempi jossa on librarian forceweapon, powerfist, might of the heroes, fear of darkness, familiari, furious charge ja iron halo.
Tappaa talossa ja puutarhassa. Tätä kaveria on syytä varoa ja sitä on varottu niin että en ole koskaan sillä päässyt mättämään
Ehkä joskus tulevaisuudessa.
Imevät hyvin tulta kun diippaavat, mutta ai että kun ne saa lähikseen.
Toinen viritykseni on paljon halvempi jossa on librarian forceweapon, powerfist, might of the heroes, fear of darkness, familiari, furious charge ja iron halo.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
Ja Librarianille termishaarniskassa saat Familiarin miten?vompovompatti kirjoitti:Itse käytän joskus harvoin erittäin kallista hq:ta, jossa on mos chaplain sekä epis.librariani. Molemmat termie armorissa, chaplainilla salamakynnet ja librarianilla familiari, stormbolter, might of the heroes, fear of darkness ja se forceweapon. Retinuena 10 terminaattoria, joista kahdella tietysti assault cannon.