LOTR
Ja sitten onkin vielä niitä ketkuja bannereita, jotka nostavat F arvoa taikka antavat mahtia taikka auttavat pääsemään couragen läpi...Hyödyllisiä, mutta kalliita (paitsi perus bannerit ovat suht halpoja)...Jotkut hahmot toimivat jo itsenään bannereina ja nämä ovat aikas juustosia.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Suhteelllisesti ne ovat mielestäni yhtäkalliita oli se tavallinen banner tai sitten Boromirin lippu, sillä nuo erikois liput sisältävät tuon perus bannerinkin.Elrohir kirjoitti:Ja sitten onkin vielä niitä ketkuja bannereita, jotka nostavat F arvoa taikka antavat mahtia taikka auttavat pääsemään couragen läpi...Hyödyllisiä, mutta kalliita (paitsi perus bannerit ovat suht halpoja)...Jotkut hahmot toimivat jo itsenään bannereina ja nämä ovat aikas juustosia.
Quanto fa due meno uno? Fa uno.
- The Captain
- Valvoja
Jep. Imrahil vaikuttaa kyllä niin joltain fanipojan tekemältä "mun spessu, joka on kovempi kuin Aragorn ja toimii vielä bännerinä 12" säteelle, ampuu salamoita silmistään ja tulipalloja peräaukostaan" -viritykseltä, että iljettää. Jamppa, joka mainittiin kirjassa ehkä kahdessa lauseessa ja jota ei leffassa näkynytkään, ja siitä tehdään hyviksien kovin jätkä, joka ei ole Boromir. Just. Kas kun ei vielä osaa taikoakin ja aiheuta terroria.Elrohir kirjoitti:Jotkut hahmot toimivat jo itsenään bannereina ja nämä ovat aikas juustosia.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Olen todellakin samaa mieltä. Boromirille tuo viitta kuuluisi, jos jollekin. Imrahil nyt vain on stattiensa puolesta ylimörkö. Valitettavasti olen sen huomannut perusteltavan sillä, että hänessä on haltiaa. Onhan Legolasissakin haltiaa, Legolas on haltia! Eikä lähellekänn Imrahilin tasoa.The Captain kirjoitti:Jep. Imrahil vaikuttaa kyllä niin joltain fanipojan tekemältä "mun spessu, joka on kovempi kuin Aragorn ja toimii vielä bännerinä 12" säteelle, ampuu salamoita silmistään ja tulipalloja peräaukostaan" -viritykseltä, että iljettää. Jamppa, joka mainittiin kirjassa ehkä kahdessa lauseessa ja jota ei leffassa näkynytkään, ja siitä tehdään hyviksien kovin jätkä, joka ei ole Boromir. Just. Kas kun ei vielä osaa taikoakin ja aiheuta terroria.Elrohir kirjoitti:Jotkut hahmot toimivat jo itsenään bannereina ja nämä ovat aikas juustosia.
Atack ja Wound pois ja joitakin heroic statteja niin olisimme ehkä jossain. En pistäisi pahitteeksi myös Fight-arvon laskua.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
Ei saa kiusata Imrahilia - mukava mieshän hän on...
Ja kyllä hänet nyt hieman useampaan otteeseen mainittiin kirjassakin - Denethorin menetettyä pallon mielestäni Imrahil otti vastuulleen Minas Tirithin puolustuksen (tai sitten ei ottanut, muistini voi tehdä temput...) ja johti Gondorin joukot vastaiskuun Valkoisesta Kaupungista... sitten kaveri on vielä Gondorin toiseksi mahtavimman kaupungin johtaja, jossa mahdollisesti virtaa jokunen pisara haltiaverta...*shrug*... olisin leikannut partani, jos hänestä olisi tehty yhtä turha stateiltaan kuin Elrondista...(liioittelen, enhän minä nyt parrastani luovu)...
Nooh, se kai sitten tuosta... pitihän jonkun tuotakin hahmoa puolustaan... *heh*
Ja kysele aivan vapaasti Josef... voit jopa avata uusia topiceja kysymyksillesi, jos ne ovat niin laajoja...
Nooh, se kai sitten tuosta... pitihän jonkun tuotakin hahmoa puolustaan... *heh*
Ja kysele aivan vapaasti Josef... voit jopa avata uusia topiceja kysymyksillesi, jos ne ovat niin laajoja...
"Did you trust and elf??!!"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
OT: Siis häh? Elrontti huono? No way! IMO hyvä tappelija hieno figu kiva nimi kiva taika blaa blaa blaa mutta uusilla säännöillä ylihinnoiteltu.
OT
Mutta juuri niin. Älkää haukkuko Imrahilia. Mun mielikuvissani se on hieman haltiamainen, urhea soturi, joka ratsastaa kohti örkkilaumaa joka pakenee hänen vihansa alta, ja hänen miehensä seuraavat häntä kunnialliseen kuolemaan saakka. Hän taistelee pelotta ylivoimaista vihholislaumaa vastaan, ja seisoo lujana, ilme värähtämättä kuolleen ystävänsä vieressä estääkseen örkkejä häpäisemästä hänen ruumistaan.
Mistähän mää noikin revin kokoon? Hei pientä IMO:oo.
Mutta juuri niin. Älkää haukkuko Imrahilia. Mun mielikuvissani se on hieman haltiamainen, urhea soturi, joka ratsastaa kohti örkkilaumaa joka pakenee hänen vihansa alta, ja hänen miehensä seuraavat häntä kunnialliseen kuolemaan saakka. Hän taistelee pelotta ylivoimaista vihholislaumaa vastaan, ja seisoo lujana, ilme värähtämättä kuolleen ystävänsä vieressä estääkseen örkkejä häpäisemästä hänen ruumistaan.
Mistähän mää noikin revin kokoon? Hei pientä IMO:oo.