Sekalainen seurakunta chaosta 3000pts
Sekalainen seurakunta chaosta 3000pts
Lord:
1 Daemon Prince 585 Pts
-Mark of Slaanesh; General; Magic Level 4; Lore of Slaanesh
-Unliving Idol
-Diabolic Splendour
-Soul Hunger
-Blade of the Ether
1 Chaos Lord 690 Pts
-Mark of Slaanesh; Chaos Armour
-Blade of Blood
-Pendant of Slaanesh
-Gaze of the Gods
-Enchanted shield
1 Chaos Dragon
Hero:
1 Bray Shaman 186 Pts
-Mark of Slaanesh; Magic Level 2; Lore of Slaanesh; Braystaff
-Power Familiar
1 Bray Shaman 186 Pts
-Dispel Scroll
-Dispel Scroll
Core:
5 Beast Herd (Gors) 96 Pts
-2ndWeapon; Feo-render, Musician
9 Ungors
-Spear
1 Tuskgor Chariot 85 Pts
-Mark of Chaos Undivided
1 Tuskgor Chariot 85 Pts
-Mark of Chaos Undivided
1 Tuskgor Chariot 85 Pts
-Mark of Chaos Undivided
5 Warhound of Chaos 30 Pts
Special:
5 Mounted Daemonettes 150 Pts
6 Chaos Furies 90 Pts
3 Minotaurs 138 Pts
-Great Weapon
3 Minotaurs 132 Pts
-2ndWeapon
Rare:
1 Chaos Giant 225 Pts
-Mutant Monstrosity
3 Dragon Ogres 237 Pts
-Great Weapon; Light Armour
Casting Pool: 11
Dispel Pool: 7+2scroll
Models in Army: 50
Total Army Cost: 3000
Armeija on koitettu kasata mahdollisimman pienillä lisäfigu investoinneilla, verrattuna kasassa olevaan 2000pisteen armeijaan.
Lisä investoinnit olisivat tällä hetkellä lohari, yksi kärry ja yksi mino.
Toki armeijan koostumus voi muuttua täysin vielä. Joten ei muuta kuin kommentoimaan ja parantelemaan tätä armeijaa.
edit (15.10.): Lordin shield vaihttu taika kilpeen poistamalla herdin standardi ja lisäämällä yksi ungor, sekä yksi mounted deamonette vaihdettu yhteen houndi unittiin.
1 Daemon Prince 585 Pts
-Mark of Slaanesh; General; Magic Level 4; Lore of Slaanesh
-Unliving Idol
-Diabolic Splendour
-Soul Hunger
-Blade of the Ether
1 Chaos Lord 690 Pts
-Mark of Slaanesh; Chaos Armour
-Blade of Blood
-Pendant of Slaanesh
-Gaze of the Gods
-Enchanted shield
1 Chaos Dragon
Hero:
1 Bray Shaman 186 Pts
-Power Familiar
1 Bray Shaman 186 Pts
-Dispel Scroll
-Dispel Scroll
Core:
5 Beast Herd (Gors) 96 Pts
-2ndWeapon; Feo-render, Musician
9 Ungors
-Spear
1 Tuskgor Chariot 85 Pts
-Mark of Chaos Undivided
1 Tuskgor Chariot 85 Pts
-Mark of Chaos Undivided
1 Tuskgor Chariot 85 Pts
-Mark of Chaos Undivided
5 Warhound of Chaos 30 Pts
Special:
5 Mounted Daemonettes 150 Pts
6 Chaos Furies 90 Pts
3 Minotaurs 138 Pts
-Great Weapon
3 Minotaurs 132 Pts
-2ndWeapon
Rare:
1 Chaos Giant 225 Pts
-Mutant Monstrosity
3 Dragon Ogres 237 Pts
-Great Weapon; Light Armour
Casting Pool: 11
Dispel Pool: 7+2scroll
Models in Army: 50
Total Army Cost: 3000
Armeija on koitettu kasata mahdollisimman pienillä lisäfigu investoinneilla, verrattuna kasassa olevaan 2000pisteen armeijaan.
Lisä investoinnit olisivat tällä hetkellä lohari, yksi kärry ja yksi mino.
Toki armeijan koostumus voi muuttua täysin vielä. Joten ei muuta kuin kommentoimaan ja parantelemaan tätä armeijaa.
edit (15.10.): Lordin shield vaihttu taika kilpeen poistamalla herdin standardi ja lisäämällä yksi ungor, sekä yksi mounted deamonette vaihdettu yhteen houndi unittiin.
Viimeksi muokannut ironhide, La 15.10.2005 13:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vanha black dragon vielä myymättä/vaihtamatta pois, ottakaa yv:llä yhteyttä jos vähänkin kiinnostaa!!
Koirat olisivat kyllä käytännöllisiä, mut toisaalta en haluisi luopua ratsudemoneista. Toisaalta jos pudottais yhden ratsudemonin niin sillä sais jo 5koiraa. Saisin siis molempia, koiria ja ratsudemoneja, silloin kentälle.
Täytynee pistää syvempään harkintaan.
Täytynee pistää syvempään harkintaan.
Vanha black dragon vielä myymättä/vaihtamatta pois, ottakaa yv:llä yhteyttä jos vähänkin kiinnostaa!!
- Stormdaemon
1. Muista iso alkukirjain.killer elf kirjoitti: ottaisin myös slaaneshin merkin pois demoniprinssiltä, sen taiat ovat syvältä.
2. Slaaneshin lore on yleisesti hyväksytty parhaiden lorejen joukkoon ja kyllä se voittaa jonkin Nurglen tai Tzeentchin loren mennen tullen. Jopa minä (kyllä, minä olen surkea pelaaja) osaan hyödyntää sen taktista tarjontaa...
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
kyllähän siinä on ytyä,sitä en kiellä, mutta kun pitäisi päästä lähelle. saattaa olla joitain armeijoita vastaan hankalaa.Stormdaemon kirjoitti:1. Muista iso alkukirjain.killer elf kirjoitti: ottaisin myös slaaneshin merkin pois demoniprinssiltä, sen taiat ovat syvältä.
2. Slaaneshin lore on yleisesti hyväksytty parhaiden lorejen joukkoon ja kyllä se voittaa jonkin Nurglen tai Tzeentchin loren mennen tullen. Jopa minä (kyllä, minä olen surkea pelaaja) osaan hyödyntää sen taktista tarjontaa...
- Stormdaemon
Myönnettäköön, että sen 1. loitsu vaatii lähelle menoa, mutta eiköhän lentäjä tuohon pysty. Muilla sitten onkin sitä 24" peruskantamaa, joten ei se kantama niin lyhyt ole. (Oletko muuten huomannut, että me 2 tunnumme kiistelevän tänään kaikesta...?)killer elf kirjoitti:kyllähän siinä on ytyä,sitä en kiellä, mutta kun pitäisi päästä lähelle. saattaa olla joitain armeijoita vastaan hankalaa.Stormdaemon kirjoitti:1. Muista iso alkukirjain.killer elf kirjoitti: ottaisin myös slaaneshin merkin pois demoniprinssiltä, sen taiat ovat syvältä.
Miten sydämesi kutsuu,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
tällaista sattuu,mutta ehkä jonain kauniina päivänä emme.Stormdaemon kirjoitti:Myönnettäköön, että sen 1. loitsu vaatii lähelle menoa, mutta eiköhän lentäjä tuohon pysty. Muilla sitten onkin sitä 24" peruskantamaa, joten ei se kantama niin lyhyt ole. (Oletko muuten huomannut, että me 2 tunnumme kiistelevän tänään kaikesta...?)killer elf kirjoitti:kyllähän siinä on ytyä,sitä en kiellä, mutta kun pitäisi päästä lähelle. saattaa olla joitain armeijoita vastaan hankalaa.Stormdaemon kirjoitti:1. Muista iso alkukirjain.killer elf kirjoitti: ottaisin myös slaaneshin merkin pois demoniprinssiltä, sen taiat ovat syvältä.
Lisäksi lentämällä pääsee kahessa vuorossa vastustajan puolelle ja muut taijat eivät vaadi line of sightia. Massaa vastaan prinsin US loppuu kesken mättäessä. Jos on täydet rankit ja full command, ei voi voittaa tappelua pelkällä prinssillä