"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Black Templars: Brother Mikael

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Tybraal

Black Templars: Brother Mikael

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Pahimmassa temppeliherrainnostuksessa ei ollut vaihtoehtoja: niitä on maalattava, oli figut julkaistu tai ei. Haltuunotin siis nurkissa pyörineen mariinin ja aloin konvertoimaan...

Pää vaihtui saman tien uuteen yksityiskohtien peityttyä maalinpoistokerrosten alle. Temppeliherra vaati myös itselleen kunniakkaat lähitaisteluaseet jotka napattiin Kaaosmariinilta.

Sitten Green Stuff esille. BT:n tunnus on jo pidemmän aikaa ollut tabardi, eikä hänkään tulisi olemaan poikkeus. Kaapu tuli tuollaiseksi ekalla yrittämällä ja olin suht tyytyväinen siihen. Sen päälle tuli vyö solkineen ja lopuksi temppeliherra koristeltiin puhtaussinetein.

Maalauksesta pari kommenttia. Ensinnäkin en ollut koskaan ennen korostanut mustaa tällä tavalla, ja täydellisenä aloittelijana saralla pidän efektiä kuitenkin livenä aika onnistuneena. Jo alkuvaiheissa päätin muuttaa Temppeliherrojen värejä. Valkoinen tuntui kauhean kliiniseltä ja tylsältä, joten hain olkalaattoihin hieman kulunutta sävyä.

Lopuksi heraldiikka. Vasenta laattaa koristaa ritarin nimi ja Temppeliherrojen tunnus, mutta oikeaan laattaan halusin Veli Mikaelin henkilökohtaisen tunnuksen. Lopputulos on klassinen ranskanlilja piikkiköynnöksen ympäröimänä. Alla risti ja kilpi, sekä pieni rukous.

Ja vihdoin se pirun kuva! Otin muutamia joten valitkaa mieleisenne.

Kuva 1, edestä ja sivuilta lakka näyttäisi olevan hieman märkää

Kuva 2, edestä ja takaa
Kuva 2, sivuilta

Kyseessä on armeijan alku, joten parannusehdotukset ovat enemmän kuin tervetulleita. Tietysti myös kehua saa. :D Armeija saa todennäköisesti lunta ja soraa alleen, teen ensin pari testialustaa eri tekniikoista ennen kuin alustan itse figun.
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

Hienoa jälkeä! Erityisesti silmä on onnistunut. Hame hieman tuhruinen sekä muut vaatekohdat. Muuten erittäin hyvää pelipöytätasoa. Tosiaankin onnistunut nappi. Lakka näyttäisi tuhrineen kuitenkin kokonaisuutta ratkaisevasti.

-Nilarakh
Viimeksi muokannut Nilarakh, To 23.03.2006 20:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri

Cynae-aeaelioe
Tybraal

Viesti Kirjoittaja Tybraal »

Jep, sain tuhottua kankaan blendit yhdellä turhan vahvalla korostuskerroksella. Kaipa se noinkin menee...
That is not dead which can eternal lie.
And with strange aeons even death may die.
Stratocaster

Viesti Kirjoittaja Stratocaster »

Ihan jees. Kun tuossa hameessa on vähän mustaa, niin sitä kyllä ei ole highlightattu.
Dark Master

Kas kas?

Viesti Kirjoittaja Dark Master »

Kas kas kas... Osaahan Stratocaster sanoa jotain rakentavaakin.
No itse figut on ihan siistei. Oisit voinu tehä silleen sekottaisit jotain harmaata mustaan kunnes se olis aivan tummmaa niin ja sitte laittaisit sen noihin mustiin kohtiin korostamaan.
Olen näin itse tehnyt ja olen todennut taktiikan ihan hyväksi
Repetitius Est Marum Studiorum
(tai jotain sinne päin)
Gorbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

Näyttäis kiiltävän ihan mukavasti :D

muuna kritiikkinä voisin sanoa että tuo tabardi vois olla hieman siistimpi kaiketi

edit: juu ei se kiillä niin hirveesti nois muissa ku ekassa kuvassa.
ja noi shoulder padien dark linet vois olla siistimmät myös.
WereWolff

Viesti Kirjoittaja WereWolff »

mahtavan näköinen figu
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”