"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Haltia koulutus. osa 4

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Allath

Viesti Kirjoittaja Allath »

No niin. Eli minä melkein luin nuo kaikki tarinat ja olen niin kohtelias paskiainen etten kerta kaikkiaan vain viitsi ottaa jäähyjä siksi, että saisin vilpittömän, rehellisen ja sensuroimattoman mielipiteeni julki. Joten sanon vain että olipas hassua tekstiä.

Ja en siis toki vihjaa että tarinoissa olisi jotain vikaa, älä ota piruiluna.

Itse asiassa taidan nostaa hattua (vaikka eiväthän tosi hevimiehet sellaisia käytä) ihan vain siitä hyvästä, että sait sen toisen osan kokonaisuudessaan yhteen lauseeseen. Kyvykästä.

Ja jotta en nyt vaikuttaisi aivan liikaa kirjakieli-inkvisiittorilta, totean, että nämä turinat olivat luultavasti vitsejä. Ja jos eivät olleet, niin äskeinen kommentti taisi olla suorastaan loukkaava, etten sanoisi että ilkeä.

Ja nyt toki lennähtää väistämätön kysymys omien tekstieni laatua koskien. Olisi suorastaan tylsää, jos niin ei kävisi. Ja vastaus kuuluu seuraavasti: Äläpä nyt!

Ja nyt kun kerran todettiin, että tämä tarina on tehty väsymyksen kurjassa tilassa, niin sanon vain että tämän postaaminen oli kaikkea muuta kuin virhe! Sillä olihan tämä hauskaa!:) Ja minun näkemykseni mukaan sinun EI pidä lopettaa kirjoittamista! Virheistä oppii ja sellaisten kurjien ja ilkeiden kriitikoiden kuten minun puheet eivät saa lannistaa!

Pyydän anteeksi jo etukäteen kaikilta, joita olen näin ollen sanoillani loukannut.
Kynä-ääliö
voi

Viesti Kirjoittaja voi »

Jahas olipas mukava tarina.
Chuck Norris has already been to Mars; that's why there are no signs of life there.
Shadow Warrior

Viesti Kirjoittaja Shadow Warrior »

Vaikka tarina on kerrottu minä-muodossa kannattaa silti käyttää erilaisia merkkejä joidenka avulla ilmenee että joku puhuu. Esim.
"Ampukaa tuohon pilkkaan!", Kouluttaja huusi meille. Muuten teksti saattaa näyttää hiukan sekavalta...

Ja siitä kun monet sanovat että "Lopeta heti kirjoittaminen" tjsp niin lopeta kirjoittaminen jos haluat, tai jatka jos haluat.
Mutta ennenkuin tänne alat kirjoituksiasi postailemaan, kannattaa tosiaan tarkistaa mahdolliset kirjoitusvirheet,
lukea muita kirjoja, harjoitella välimerkkien käyttöä yms.
Strangten
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Strangten »

Jatka vaan, minusta tämä ainakin oli omalla tavallaan hyvä. Ennemmin minä tällaista luen kuin niitä muka-hienoja olevinaan-taidokkaita tekstejä joita täältä löytyy ihan liikaa (älkää nyt vetäkö melonia nenään, silloin tällöin täällä törmää aivan uskomattomankin hyviin juttuihin).
Tällaisen lukemiseen menee se 20 sekuntia, eikä lukeminen harmita yhtään vaikka tarina olisi ollut todella huono. Edellämainittuihin raapustuksiin käyttää helposti 5-10 minuuttia, todetakseen vain että tarinassa ei ollut mitään lukemisen arvoista.

Keep up the good work ;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”