"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

HQ nideille

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Drikon

HQ nideille

Viesti Kirjoittaja Drikon »

Broodlord vai tyrant?

kun 150 pisteeseen ei saa/kannata ottaa 2hq:ta? (en tiedä miten ees onnistuu kun listassa sanotaan 1hq)

itse aattelin kaatua tyranttiin vaikka broodlord + retinue tekeekin kivaa jälkee.

olen juuri kohta lähdössä käymään ostamaan figui oulusta joten en näy vastauksia.

elikkä suunnitelmassa olisi Hive tyrant + 3x guard retinue kannataakohan? se nähdään illalla :P
Just a little drop of poison.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

150 pistettä? aika pieni peli. Saakohan millään armeijalla edes laillista listaa ( 1hq 2 troop ).

1500 pisteen peleissä ( mitä varmaan tarkoitit ) minimi on 1 hq ja maksimi 2 hq. Broodlord ja retinue tekee kivaa jälkeä lähiksessä. Siksi se ei pääse sinne vaan kerää kaiken tulen puoleensa.

Hive retikalla kannattaa vain jos teet a) täysin ampuvan hiven tai b) sinulla on jo lentävä hive.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
kaaos-soturi

Viesti Kirjoittaja kaaos-soturi »

Itse olen enemmän Hive tyrantin kannalla. Omasta mielestäni toimivampi vaihtoehto (eikä tyrant guad:ei tartte välttämättä).
Päätät ite miten hives aseistutat.
it is a momentary madness!!!
Drikon

mistäs saisi hivetyrantin kokoon sopivat siivet? jostain lohari figusta? en saanut retinuee kun joku oli käynyt melkeen kaupan ostamassa tyhjäksi... (en saanut ees zoanei ja biovorei muovisena :()
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Mistä lähtien Zoanthropet ja Biovoret ovat olleet muovisia?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Drikon

tosin jos ottais sitten broodlordin 2 vaihtoehdoksi ja jos tuuri käy saa ne melkeen lähikseen infiltratella?
WereWolff

Viesti Kirjoittaja WereWolff »

noh mulla itel on hive ja broodlordi
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Drikon kirjoitti:mistäs saisi hivetyrantin kokoon sopivat siivet? jostain lohari figusta?
Jossain lelukaupoissa ja rojuliikkeissä olen nähnyt sellaisia muovilohnareita, joilla on läpikuultavat, melko sopivan kokoiset kumisiivet. Hinta oli jossain 16 euron kieppeillä. Halvemmaksi tulee tilata muoviset kalamadonsiivet Mail orderista.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”