"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

ork bikes

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
sman

ork bikes

Viesti Kirjoittaja sman »

eli miten örkki bikeja käytetään tehokaasti apuna on `ard, burna ja tankbusta boyz joilla on trukki alla
Scoundrel

Viesti Kirjoittaja Scoundrel »

Aja mopoilla linjassa trukin edellä. Trukki saa mopojen suojasta obscuredin. Tai pyri nopeasti sitomaan mopoilla lähitaisteluun trukkia kiusaavat viholliset.

Tosin olen hävinnyt melkein kaikki pelini.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Gmorq

Viesti Kirjoittaja Gmorq »

Itse olen onnistunut käyttämään bikejä heikkoa infantryä vastaan. (esim. IG:t ja gauntit). Ne menevät nopeasti lähikseen ja ampuvat paljon. Kyllä ne toughness 3:sen ja save 5+ ig:t tappoi.
WereWolff

Viesti Kirjoittaja WereWolff »

minä taas olen omilla orkki bikeillä tappanut perus SM ja gauntteja, räjäytinpäs kerran hammerheadin
scumbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja scumbag »

Yksi kova taktiikka on pistää mukaan noobi power klawilla... Yllättää aika monet pelaajat kunnolla. Mopot kuitenkin ammutaan suurin osa lihoiksi ja lähitaistelussa eivät pärjää ekan kierroksen jälkeen ilman tuota nobia.

Pistehinta on tosin aika tähdistä.
- Se ei oo kuollut mi voi iäti maata -
Rascal91

Viesti Kirjoittaja Rascal91 »

tai jos haluaa saa sillä HQ räjäyttetyy kerran oon tehny sen seer councilille.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Taktiikat”