Elikkä, nyt vuoden tauon jälkeen iski taas innostus pelaamaan uudestaan ja aloitin necroni armeejan. Halusin tehdä sellaisen "ancient" teeman armeejalle ja samalla pitää ne robotin harmaina ja myös helposti maalattavana joten päädyin tällaiseen. koko armeejan maalataan tällä teemalla
Mukava nähdä mitä entisille necroneilleni kuuluu. Hyvältä näyttäis, mutta sulta on jäänyt asekäsi maalaamatta ja ase kaipais muutenkin väriä. Tuo harmaa ase ei oikein sovi muuten figun kanssa.
Tosi hyvin olet onnistunut tuossa "ancient" lookissa.
Aina kun näkee jonkun hienosti maalaamia figuja, niin itselläkin tekee mieli ostaa niitä. Oli jo ihan hilkulla, etten nyt maalailisi itsekkin necroneita, kun näin sen öö... erään toisenkin taiteilijan nappuloita.
Jos kerran näiden ropottien ajatellaan maanneen aioneita hautakammioissaan, niin tottakai sen täytyy näkyä. Tuossa tappajassa se aika näkyy. Ensin luulin, että olit käyttänyt jotain suolausmenetelmää, koska tuo ajan patina näyttää niin aidolta. Itse laittaisin vielä kammottavat punaiset pisteet hehkumaan tuonne mustien silmäkuoppien pohjalle, mutta tuo ei olekaan minun figu, niin teet tietenkin oman pään mukaan. Pyssy on kai vielä kesken. Olen aina ollut sitä mieltä, että nuo tunnelmaapilaavat muoviputket pitää maalata, mutta toiset tykkää niistä noin. Oikein tunnelmallinen armeija tuosta kyllä tulee.
Kyllä on hieno väriteema. Itsekkin meinasin alkaa maalaa vanhoja Necroneitani, mutta en vaan jaksa maalata kaikkia ukkoja uusiksi. Ne vaan on liian saman näköisiä.
Mutta tuolla tyylillä saa suht nopeasti hienoja ukkoja. En osaa sanoa mitä vätiä pitäisi aseeseen laittaa, mutta maalaa ainakin tuo käsi. Base voisi olla ehkä erivärinen. Mielestäni vihreä ei sovi Necroneille. Liian luonnon läheinen väri ja Necronit ovat metallia niin...
Jatka maalaamista. Hieno joukko siitä tulee
Viimeksi muokannut Gmorq, La 22.10.2005 13:52. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Jees, kiitoksia ... aseista tulee sitten sellaisia vanhan kullan/pronssin värisiä. ja omasta mielestä toimi hyvin lisään kuvia kun saan ekan joukon warruja valmiiksi
Kiilloton, tomuinen pinta sopii loistavasti kymmeniä tuhansia vuosia nukkuneen sotakoneen pintaan kuin, öh... tota... No, keksikää tohon joku mahtava allegoria.