Onko kellään kokemuksia ylimerten ostoksista? Epäilyttää kyllä aika paljon tuo rahan liikkuminen. Ehkä epäilen turhaan ja niille, joilla on kokemusta se on yhtä vaivatonta ja riskitöntä, kuin suomensisäinen kaupankäynti.
En saa "osta! osta!" -tyylin jenkkisivujen informaatiotulvasta yhtään mistään kiinni enkä ole perehtynyt käytettävään kaupantekosysteemiinkään. Jospa ne, joilla on kokemusta kertoisivat kannattaako tuollaiset kaupat? Saako sieltä halvalla tavaraa?
http://toys.listings.ebay.com/Miniature ... ngItemList
Ostoksia eBaysta
- makkarafolio
Itse olen ihan tyytyväinen eBay:n/PayPalin käyttäjä, lähinnä olen noita BGiME-figuja sitä kautta ostellut. Takana on 12 ostoa ja yksi myynti.
Vain yhdessä ostossa on ollut ongelmia. Tavara mitä ilmeisemmin hävisi postissa, mutta sen rahallinen arvo oli sen verran pieni, että ignorasin asian sillä kertaa.
Kyllähän noiden käytössä on aina riskejä olemassa, "Yleisissä" on tästä ollut keskusteluakin.
Itse olen kuitekin sen verran varovainen, että ostan eBays:ta vain jos muualta sitä ei saa.
Vain yhdessä ostossa on ollut ongelmia. Tavara mitä ilmeisemmin hävisi postissa, mutta sen rahallinen arvo oli sen verran pieni, että ignorasin asian sillä kertaa.
Kyllähän noiden käytössä on aina riskejä olemassa, "Yleisissä" on tästä ollut keskusteluakin.
Itse olen kuitekin sen verran varovainen, että ostan eBays:ta vain jos muualta sitä ei saa.
Phil Kelly says "No!"