Hyötykäyttöä Error boyzeille
Hyötykäyttöä Error boyzeille
Omistan näitä iki-ihania figuja, joita on mahdottoman vaikea saada kahteen ränkkiin mahdutettua, jostain kumman syystä joku 30+ (lue: sain halvalla) ja koska ovat pelikäytössä kauheaa kuraa, ajattelin saada niistä jotain kivempaa aikaan. Aion kuitenkin tuommoiset 20 kuitenkin pitää ihan jousiörkkeinä siinä toivossa, että jousilla tekee 7 edikassa enemmän kuin nykyisessä. (Voi niistä sitten tehdä toisen samanmoisen ryhmän, jos jouset sukkaavat.)
Sitten se projekti:
Näiden n.10 turhan archerin lisäksi olen valinnut panssaroiduimmat muoviset örkkivartalot (myös n.10 kpl) ja kaikennäköisiä haarniskan osasiksi sopivia bitzejä, jolloin ainekset 20 halpis- black orcciin olisivat kasassa. Päät vaihdan oikeisiin blorc kypäriin, näyttävät siten enemmän tovereiltaan. Aseiksi yllättäen GW:t.
Ongelmaksi on ilmentynyt jousiörkkien nuolikotelot, jotka ovat oudosti osa figujen takapuolta. Jotain ideaa kaipaisin, mitä näille tehdä, sillä poistaminen tuhoaa joitakin detaljeja.
Toinen ongelma on parin örkin asennot, joissa ne gw:tä sitten pitäisivät. kuva Oikean puoleiset pitäisivät niitä yllättäen kaksin käsin pään päällä, mutta noille kahdelle muulle on hankalampaa kehittää hyvää asentoa.
Kuvei ehkä luvassa jossain vaiheessa projektia.
Ja jos olette jotain muuta käyttöä keksineet, niin kertokaatten ihmeessä.
Sitten se projekti:
Näiden n.10 turhan archerin lisäksi olen valinnut panssaroiduimmat muoviset örkkivartalot (myös n.10 kpl) ja kaikennäköisiä haarniskan osasiksi sopivia bitzejä, jolloin ainekset 20 halpis- black orcciin olisivat kasassa. Päät vaihdan oikeisiin blorc kypäriin, näyttävät siten enemmän tovereiltaan. Aseiksi yllättäen GW:t.
Ongelmaksi on ilmentynyt jousiörkkien nuolikotelot, jotka ovat oudosti osa figujen takapuolta. Jotain ideaa kaipaisin, mitä näille tehdä, sillä poistaminen tuhoaa joitakin detaljeja.
Toinen ongelma on parin örkin asennot, joissa ne gw:tä sitten pitäisivät. kuva Oikean puoleiset pitäisivät niitä yllättäen kaksin käsin pään päällä, mutta noille kahdelle muulle on hankalampaa kehittää hyvää asentoa.
Kuvei ehkä luvassa jossain vaiheessa projektia.
Ja jos olette jotain muuta käyttöä keksineet, niin kertokaatten ihmeessä.
Lähinnä tulee mieleen, että mikäli joskus pelailet uusia wood elffejä vastaan, niin silloin noita kannattaa ehdottomasti ottaa.
BS3=Jonkinlainen mahdollisuus osua.
Weedyjen haarniskoilla ja toughnessilla=kuolleita haltioita.
Erityisesti Glade Guardin tappoon nuo saattaisivat olla hyviä.
Lisäksi uskoisin, että noita voi käyttää tuki/uhrausjoukkoina, eivät maksa kovin paljoa. Ja jos noilla chargeen pääset, str 4 voi tehdä hubaa.
(Viestini ei kyllä liity maalaukseen tai konverttaukseen mitenkään.)
BS3=Jonkinlainen mahdollisuus osua.
Weedyjen haarniskoilla ja toughnessilla=kuolleita haltioita.
Erityisesti Glade Guardin tappoon nuo saattaisivat olla hyviä.
Lisäksi uskoisin, että noita voi käyttää tuki/uhrausjoukkoina, eivät maksa kovin paljoa. Ja jos noilla chargeen pääset, str 4 voi tehdä hubaa.
(Viestini ei kyllä liity maalaukseen tai konverttaukseen mitenkään.)
Thank God it's Friday
-
Badruk ´eadsplitta
Itse olen tehnyt osasta error boyzeista normi örkkejä, mutta muutamasta tein boar boyzit, jos jotain kiinnostaa kuinka sen tyypin saa sinne possun selkään niin voin valaista sitten, mutta nyt ei ole aikaa. Myös shamaanin tein error boyzista, eli ei ne huonoja figuja ole jos on mielikuvitusta 
Meitä on moneen junaan ja osa jää vielä asemallekin.
-
Goblinisti
- Viesti:
Kannattaa niiltä hankalammilta asennoilta leikata suosiolla kädet kokonaan irti siitä olkapään kohdalta je asentaa vain ylimääräiset normiörkin kädet tilalle. Selässä olevan viinin (=nuolikotelo) kaveriksi voisi laittaa jousipyssyn. Näin örkeillä olisi mahdollisuus ampuakin, jos oikein hyvä sauma tulee.
Huom. Äskeisellä ei tietenkään ole mitään tekemistä sääntöjen kanssa.
Huom. Äskeisellä ei tietenkään ole mitään tekemistä sääntöjen kanssa.
- Omenapoika
oon tehny bsb:n leikkaamalla arrerilta kädet pois ja laittamalla tilalle boar chariotin 2. crewin kädet. Siirsin keihään varren niissä käsissä toiselle puolelle ja kiinnitin empiren lipun jonka sitten maalasin. Mulla oli yhteen vaiheeseen skbriljoona arreria. Sain kaverilta ilmaiseksi 40, ostin 20 halvalla ja jostain minulla oli niitä vielä vaikka kuinka paljon. Nyt ei ole kuin 8 kun sain ne kaikki myytyä
minulla on jäljellä enää tuo bsb. Tein niistä myös hw+shieldi örkkejä laittamalla chopan oikeaan käteen ja shieldin toiseen (OHO! miksi minä tuon kerroin...) joillekin laitoin jousen oikeaan käteen. Niiltä nappasin nuolet pois viinistä ja löin tilalle chopan kahvan, voilá -miekka huotrassa. Kerran pelasin 2k pelin jossa minulla oli 2x20 arreria. Ne menivät kahdessa rankissa eteenpäin, ampuivat, menivät, ampuivat, kunnes pääsivät charge rangelle ja sitten löivät viholliset closarissa
Goblinistille: arrereille ei saa kilpeä, mutta voihan niitä sitten käyttää tyylikkäästi jompina kumpina.
kuunnelkaa nyt marinepelaajan neuvoa
-
Goblinisti
- Viesti:
- Kaapelikala