"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Welf: Millaista listaa käytätte?

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Viiksu

Welf: Millaista listaa käytätte?

Viesti Kirjoittaja Viiksu »

Niin kiinnostaisi vain tietää, että pelaatteko te hyvät peliveljet Täys Astrai, täys forest spirit vai sillisalaatti listalla. Jos pelaatte Astrai listalla niin viitsittekö antaa jotain vinkkejä kuten mitkä tekee eniten tuhoa ja vastaavia.
vompovompatti

Viesti Kirjoittaja vompovompatti »

Taitaa tulla siirto... 40k armeijat ja yksiköt ovat väärä paikka.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
Pancake

Viesti Kirjoittaja Pancake »

Aika täyttä forest spirittiä, elikkäs paljon dryadeja ja wild ridereitä, mutta herot on ihan perustonttuja ja raressa kotkia. Tuolla pärjää ihan kohtalaisesti.
Sìlentium

Viesti Kirjoittaja Sìlentium »

Noh, itselläni on aika 50-50. Ajattelin tehdä kylläkin Full-Asrai listan, mutta se ei oikeastaan toimi niin hyvin kuin sekoitus.
Pommiradio. Metallia raa'alla asenteella. /,,/
Tiedät ettei täällä ole ketään.
Haddu

Viesti Kirjoittaja Haddu »

Itselläni myöskin tällä hetkellä aika lailla seka-armeija. Puumiesten käyttö on mietinnän alla. Olisikohan kaksi 285 pisteen pökkelöä kannattavaa 2k armeijassa? Niiden rinnalla paljon dryadeita ja pari ratsuväkiyksikköä.
scumbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja scumbag »

Kaksi treemania on aika pisteiden tuhlausta ellei pelaa pelkillä forest-spiriteillä. Minulla on ollut yleensä pari yksikköä wild ridereitä, yksi glade ridereita, warhawkkeja/eagle ja ehdottomasti wardancereita.

Sekä luonnollisesti pekka perusjousimiehiä ja muutama hassu dryadi... Eternal guard ja treekinit vaikuttavat kyllä mielenkiintoisilta mutta en ole ehtinyt testailemaan.
- Se ei oo kuollut mi voi iäti maata -
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Gilaelin »

Olen kyllä miettinyt tekeväni kokonaan spiriteistä koostuvan listan, mutta siihen ei juuri nyt ole kyllä varaa, sillä spirittejä armeijassa edustavat lähinnä puumies ja dryadit. Treekineistä ja wilderidereistä ei ole kokemusta, kun eivät ole vielä saapuneet tuonne Joensuun fantsulaan.

Yleensä näitä sekoittelen vapaasti. en ole kyllä kertaakaan kokeillut, miten toimisi lista, jossa olisi Spirit heroja, mutta voisihan sitä kokeilla joskus...

Nyt 2k armeijassa ovat sankareina lähinnä Lohmu, alteri ja maagi. Corena kaksi ryhmää gladeguardeja, kaksi ryhmää scoutteja ja ryhmä dryadeja. Speciallissa vain 7 tanssijaa. Raressa viisi waywatcheria ja puumies.
Viimeksi muokannut Gilaelin, Ti 25.10.2005 20:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Wompatti

Viesti Kirjoittaja Wompatti »

Kunnon allround lista. 2 yksikköä tanssijoita, 3 dryadeja, 1 ratsastaja porukka, 2 watcher ryhmää, 1 scoutti ryhmä, 2 glade guard ryhmää, 2 maagia ja 2 alter hahmoa. Bueno.
Ranger Jack

Viesti Kirjoittaja Ranger Jack »

Arsuja, wardancereitä, puumiehiä eikä muuta tarvitakkaan ku pari maagia antamaan turvaa taioilta ja mahdollisesti Highborn hoitamaan knihtit Bow of Lorenilla ja Arcane bodkinssilla.
Ei sitä koskaan tiedä
Viiksu

Itse ajattelin tälläistä Asrai listaa:

Highborn
3 Spellsingers
10 Glade Guard
10 Glade Guard
5 Glade Rider
5 Glade Rider
20 Eternal Guard
20 Eternal Guard
9 Wardancers
9 Wardancers
6 Waywatchers
6 Waywatchers

Spellsingereitä on sen takia noin monta koska vastassa on undead armeija (luultavasti Nechras tai Master necro). Jos on parannus ehdotuksia niin antaa palaa.
Sìlentium

Viesti Kirjoittaja Sìlentium »

Minusta Treeman on Vampyyrejä vastan parempi, kuin 12 Waywatcheria. Treeman ei kuitenkaan helposti breikkaa, sitä ei voi Autobreikata ja niin edespäin. Mutta nuo Waywatcheritkin saattavat toimia, hyvällä tuurilla ampuvat Killing Blowilla Master nekun tai Vampire Countin hengiltä.
Ihan hyvännäköinen lista on. Pelatkaa 2 peliä ja koita toisessa Treemania.
Pommiradio. Metallia raa'alla asenteella. /,,/
Tiedät ettei täällä ole ketään.
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Sìlentium kirjoitti:Mutta nuo Waywatcheritkin saattavat toimia, hyvällä tuurilla ampuvat Killing Blowilla Master nekun tai Vampire Countin hengiltä.
Minun tietääkseni Waywatcherit eivät kuitenkaan saaneet sniputtaa charruja yksiköistä. Jos taas olen väärässä, menen heti huomenna ostamaan fantsusta vanhoja tietähystelijöitä 50% alennuksella...
Weedy_rat

Viesti Kirjoittaja Weedy_rat »

Eivät saa, mutta jos vihollinen tyhmyyksissään laittaa sen nekun metsään, niin sitten voi tulla nuoli jos toinenkin. Eikä counttia yleensä metsään haahuilemaan pelin alussa laiteta.
Weedy rat osui oikeaan. - Omenapoika
Wompatti

Viesti Kirjoittaja Wompatti »

Jos vihollinen tosiaan on niin tyhmä niin sitten peli on käytännössä voitettu vaikka ei sitä nekua killing blow:lla tappaisikaan. Sitäpaitsi neku tippuu kyllä ihan ilmankin.
Viiksu

Olen kuullut sellaista huhua tuolta kaveriltani että vastassa olisi 20 Grave Guardin yksikkö ja waywatcherit saavat mielestäni niitä ihan mukavasti vähennettyä ennen kuin Eternal Guard ja wardancerit pääsevät jylläämään. Muistutan että kyseessä on Astrai lista eli en hommaa seuraavia yksiköitä (Dryads, Tree-kin, Treeman).
Mr_Fineday

Viesti Kirjoittaja Mr_Fineday »

Itse en ole vielä hirveästi perehtynyt, mutta mitä oon army bookista katellu, ni toimisikohan orionin johtama armeija?
Kyllä varmaan tuo 9" juokseva strena 6 bolttis toimisi. (Bolttis joka tekee D3 woundseja 1:den sijaan, eikä ota liikkumis penaltyä)
Ja kärryt ja tykit menee chargella, strena 7 chargessa.
Maksaa kyllä tämä heppu paljon, ja waywatchereita ei saa, mutta kun nuo Wild riderit ovat sitten corea, niin varmasti saisi puumiehen kanssa tuhoa aikaan.
Kommentteja/kokemuksia?
Mr_Fineday

Viesti Kirjoittaja Mr_Fineday »

Itse en ole vielä hirveästi perehtynyt, mutta mitä oon army bookista katellu, ni toimisikohan orionin johtama armeija?
Kyllä varmaan tuo 9" juokseva strena 6 bolttis toimisi. (Bolttis joka tekee D3 woundseja 1:den sijaan, eikä ota liikkumis penaltyä)
Ja kärryt ja tykit menee chargella, strena 7 chargessa.
Maksaa kyllä tämä heppu paljon, ja waywatchereita ei saa, mutta kun nuo Wild riderit ovat sitten corea, niin varmasti saisi puumiehen kanssa tuhoa aikaan.
Kommentteja/kokemuksia?
Stormdaemon

Viesti Kirjoittaja Stormdaemon »

Sanotaan se vaikka näin:
Orionin tappaminen kaksintaistelussa vain vahvisti Kaaos Lordiani. Ja tällöin hän oli jalan, vaikka normaalisti otan hänelle loharin. Lisäksi Orionin Boltteri ei mene läpi Armoreista (suoraan) ja pienikin taikuuden kipinä aseissa tai muualla tuntuu tappavan hänet. Kaipa nuo Wild Riderit Coreksi tapaiset uudistukset toimivat joten kuten, mutta se riippuu ihan listamieltymyksestäsi. Ammuntaa et juurikaan taida saada ja jos saatkin... Saatko yhteen enempää Wild Ridereitä, kuin ennenkään? Ja Orionin melkoisen varma kuolema ennemmin tai myöhemmin voi viedä mahdollisuutesi varsin tehokkaasti. Jos otat, niin rullia mukaan ja ota kaikki etu irti Wild Rider Coretuksesta. Äläkä ota hurttia. Ei niillä oikeastaan mitään tee. Orion Wild Ridereissä toiminee paremmin. (Tai vaikka yksinkin.)
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
nigo-93

Viesti Kirjoittaja nigo-93 »

no itse ajattelin tällaista eli

high born
noble battle standart bearer
2 spellsingeriä
32 glade guardia
8 glade rideria
6 wardanceria
10 wild rideria
treeman
10 way watcheria

joo tiedän elkää edes sanoko että 10 way watcheria pisteiden tuhlausta ehkä ottaisin vielä ne warhawk riderit mitkä tulee army setin mukana. mutta luin kuusikeijun jutun niistä ja se sanoi että ne on aika lailla pisteiden tuhlausta (tai no sen käsityksen sain)
Deetwo

Viesti Kirjoittaja Deetwo »

Olin tässä fanaticissa liikkeellä welffeillä...

Alter Highnoble (BoL, tyhmänuolet(tyhmävalinta), enhakilpi, crystal mere, gw)
Alter Noble (Hail of doom, kypärä, gw)
lvl2 rullakko (2x rulla)
lvl2 rullakko (orb of divination, rulla)
10 gladeguard
3x 8 dryad
3x 5 wildrider
2x 8 waywatcher

Sijoitus 33/84... 2 voittoa, tasuri ja 2 tappiota.
Molemmat tappiot hevimagialle, joka on selvästi tämän listan heikkous.. varsinkin kun tuli nonrange, nonlos iskua niskaan jatkuvalla syötöllä.
Mutta noin muuten... ampuminen toimii (WW:t <3), nopeutta löytyy ja lähis toimii.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”