"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Phoenix lordit eldareitten armeijassa.

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
I.H.

Phoenix lordit eldareitten armeijassa.

Viesti Kirjoittaja I.H. »

Eli voiko phoenix lordia sisältävän squadin laittaa wave serpentiiniin. Ja kannattaako testata 5 dire avangeria asurmenin kanssa? Itse omistan Maukan ja 4 reaperia. Sattuu olemaan kuitenki huono juttu toi mauganin aseen kantomatka.
Viimeksi muokannut I.H., Ti 16.05.2006 20:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Harri

Viesti Kirjoittaja Harri »

Maugan Ra on lähiksessä kelpo eldari, S7 ja statit kovia. Itse sitä en ole koskaan ottanut sen takia mikä ampuma-ase sillä on. Olisivat sen reaper-launcherin tai Eldar ML:n antanut sille.

Shuriken kanuuna kun on mielestäni huonoin ase minkä dark reaper-pomolle voi antaa.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Pulse kirjoitti:Maugan Ra on lähiksessä kelpo eldari, S7 ja statit kovia. Itse sitä en ole koskaan ottanut sen takia mikä ampuma-ase sillä on. Olisivat sen reaper-launcherin tai Eldar ML:n antanut sille.

Shuriken kanuuna kun on mielestäni huonoin ase minkä dark reaper-pomolle voi antaa.
Tottahan tuo, lähistelijähän se Maukka on - mikä on sinänsä sääli, koska ampumiseen nuo Reaperit on kumminkin tarkoitettu.

Asurmenilla on vähän sama vika - se pätee lähiksessä, jossa muut dire avengerit toimivat lähinnä antamassa vastustajalle helppoa combat resoa. Myös Baharrothilla on se vika, että lähikseen mennään lähiksessä pärjäämättömien epeleiden kanssa.

Fuegan on liian kallis pelkäksi tankinmetsästäjäksi, mutta tukee hyvin fire dragon squadia, joka joutuu lyhyen kantamansa takia aika herkästi lähikseen.

Jain Zar on pätevä työssään. Samoin Karandras.

Nämä arviot siis perustuvat siihen, että feenix-lordi menee omantyyppisensä squadin matkaan. Karandrasin mukana infiltroiva wraithlord tai vaikkapa Howling bansheita tukeva Asurmen ovat tietysti eri juttu.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Mikki N

Viesti Kirjoittaja Mikki N »

Karandrasia ja Asurmenia olen pelannut.
Karandras tuntuu kärsivän inhottavasta power fist-allergiasta, ja kun aseina on joko power fist tai biting blade, se tuntuu turhalta. Paras hyötykäyttö sille on juuri Wraithlordin infiltroituminen (ja +2A chargessa). Käytin mukana vielä Farseeriä, ja pienissä peleissä tuo ryhmä kesti ihan hyvin.
Asurmen nyt on niin, no, sitoja. Se ei hevillä ota vauriota, mutta ei myöskään ihmemmin sitä aiheuta.
Hyvän analogian löytäminen on yhtä hankalaa kuin...yhtä hankalaa kuin...
I.H.

Viesti Kirjoittaja I.H. »

Mutta voiko squadi joka sisältää lordin mennä serpentiiniin?
Roizo

Viesti Kirjoittaja Roizo »

Wild raider kirjoitti:Mutta voiko squadi joka sisältää lordin mennä serpentiiniin?
Tietääkseni kaikki Phoenix Lordit paitsi Baharroth voivat matkustaa Serpentillä oman aspect-ryhmänsä kanssa.
"Pain is an illusion of the senses, despair is an illusion of the mind."
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Niin eikös se ole periaatteessa Feenixloordi samanlainen ukko, kuin kaverinsa, mutta vain kovasti veteraanimpi ja kaikkea? Mielestäni se vertautuu niihin samallalailla, niinkuin ylempiarvoinen upseeri jossain toisessa armeijassa. Yhden penkin kai se komentajakin vain ajoneuvossa vie.

Itse en ole tullut hankkineeksi noita nimekkäitä sankareita. En ole oikein arvannut ostaa, kun en ole tiennyt, miten ihmiset niihin yleisesti suhtautuvat. Ei tarvitse vastata tähän ihmettelyyni, kunhan vain höpisen.

Mistä Pulse keksit tuon perämeren helmi? Itse olen kuullut vähän rimmaavamman nimen ;) .
Luumumehu on soturien juomaa
Harri

Viesti Kirjoittaja Harri »

Huru-ukko kirjoitti: Mistä Pulse keksit tuon perämeren helmi? Itse olen kuullut vähän rimmaavamman nimen ;) .
No tuo on vähän kyseenalaistettava nimi, ja kaikki kemiläiset varmaan löytävän sarkasmin tuon nimen takaa. Mutta laitas oma ehdotuksesi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”