Miten käy herolle/lordille joka on liittynyt johonkin unittiin
ja tähän porukkaan heitetään vaikka curse of years (tai joku muu
tälläinen taika) ja se menee läpi. Pitääkö tällöin heittää sillekkin sitä riivatun noppaa, että kuoleeko sekin siihen?
Unittiin kohdistuvat taiat
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Unittiin kohdistuvat taiat
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Yleensä taiat eivät vaikuta sankareihin, jotka ovat taian kohde yksikössä. Tosin taioissa kyllä sanotaan, jos ne vaikuttavat myös yksikössä oleviin sankareihin, kuten tässä nimenomaisessa Curse of yearssissa muistaakseni mainitaan, että myös sankareille heitetään noppaa.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Kyllä nuo rip taiat tuppaavat toimimaan kaikkiin modeleihin jotka yksikössä ovat (targetointisäännöt sikseen nyt tässä)
Sankareista on sen verran sanottu itseasiassa että rip taian vaikutus lakkaa kun kyseinen modeli poistuu yksiköstä, josta voimme sitten päätellä yhtä sun toista.
Curse of yearsissa mainitaan vain for each model, ei mitään erillistä charruista (joten heitämme myös esim championille erillisen nopan tässä tapauksessa).
Sankareista on sen verran sanottu itseasiassa että rip taian vaikutus lakkaa kun kyseinen modeli poistuu yksiköstä, josta voimme sitten päätellä yhtä sun toista.
Curse of yearsissa mainitaan vain for each model, ei mitään erillistä charruista (joten heitämme myös esim championille erillisen nopan tässä tapauksessa).
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Kyllä minusta ainakin annual 2004 FAQ osiossa eräs kysymys varsinkin antoi ymmärtää että jos charru on jossakin yksikössä johon loitsu kohdistuu ja menee läpi, niin myös charru kärsii siitä. Kysymyksessä taidettiin kysyä juuri sitä että jos charru jättää yksikön niin lakkaako loitsu vaikuttamasta charruun.
Charruistahan tulee kuitenkin osa yksikköä silloin kuin ne liittyvät siihen, joten siksi monet loitsuista vaikuttavat myös heihin. Jossain loitsuissa on taas erikseen sanottu mikäli ne eivät vaikuta charruun, eli siis ainakin Tzeentchin Green fire.
Charruistahan tulee kuitenkin osa yksikköä silloin kuin ne liittyvät siihen, joten siksi monet loitsuista vaikuttavat myös heihin. Jossain loitsuissa on taas erikseen sanottu mikäli ne eivät vaikuta charruun, eli siis ainakin Tzeentchin Green fire.
Modern cars - they all look like electric shavers.