Bolttereita ja BP + CCW sekaisin squadissa?
Bolttereita ja BP + CCW sekaisin squadissa?
Esim. command squadissa modelit voivat olla aseistautuneita joko bolttereilla tai bolt pistol + ccw -yhdistelmällä. Kysymys: Voiko ryhmässä osalla olla bolterit ja osalla lähistelykamat? Codexihan sanoo näin:
"Bolter. All models in the squad may replace their bolters with a bolt pistol and close combat weapon at no extra cost."
"All" -sana viittaisi että kaikki pitää vaihtaa kerralla, mutta näistä GW:n koukeroista ei koskaan voi olla varma.
Onko kellään tietoa? Mutua en tässä vaiheessa oikeastaan tarvitse, koska jos ei ole varmaa vastausta, en lähde miksaamaan.
"Bolter. All models in the squad may replace their bolters with a bolt pistol and close combat weapon at no extra cost."
"All" -sana viittaisi että kaikki pitää vaihtaa kerralla, mutta näistä GW:n koukeroista ei koskaan voi olla varma.
Onko kellään tietoa? Mutua en tässä vaiheessa oikeastaan tarvitse, koska jos ei ole varmaa vastausta, en lähde miksaamaan.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
- Cannonball
Mikäli tälläisissa kohdissa tarkoitettaisiin, että osa ovisi vaihtaa ja osa ei, siinä lukisi "any models" eikä "all models". Näin ainakin toistaiseksi tullut vastaan.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Kaveripiru vie kodekin, joten täytyy muistella ulkoa.
Sanamuoto tosiaan hämää. Pitääkö kaikki vaihtaa vai saako osalle jättää boltterit. Veikkaisin, että osa saa vaihtaa ja osa ei, sillä muistaakseni heviaseet ostettiin "may replace their BOLTER with..."
Eli jos ottaisi squadiin CCW:itä niin ei olisi bolttereita vaihdettavana.
Sanamuoto tosiaan hämää. Pitääkö kaikki vaihtaa vai saako osalle jättää boltterit. Veikkaisin, että osa saa vaihtaa ja osa ei, sillä muistaakseni heviaseet ostettiin "may replace their BOLTER with..."
Eli jos ottaisi squadiin CCW:itä niin ei olisi bolttereita vaihdettavana.
- ankara halla
- Valvoja
Boltterit vaihdetaan sanamuodolla:
"All models in the squad may replace their bolters with a bolt pistol and close combat weapon..."
Heavy ja special aseet ostetaan sanamuodolla:
"Up to two models can be armed with a weapon from the following list..."
^Ei puhu mitään vaihtamisesta.
Itse kyllä ymmärtäisin, että et voi combottaa bolttereita ja bp&ccw:tä saman ryhmän sisällä.
"All models in the squad may replace their bolters with a bolt pistol and close combat weapon..."
Itse kyllä ymmärtäisin, että et voi combottaa bolttereita ja bp&ccw:tä saman ryhmän sisällä.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
- The Captain
- Valvoja
Näin juuri, ei tuo all-sana jätä mitään tulkinnanvaraa. Useimmiten on erikseen sanottu, jos eri asevaihtoehtoja saa yhdistellä.ankara halla kirjoitti:Boltterit vaihdetaan sanamuodolla:
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.