GW Tin Biz
GW Tin Biz
Mahtaako olla vika maalissa vaiko ominaisuus? Kun vetelen Tin Biziä pohjaksi, se aina vetäytyy, aivan kuin jokin pelkkä vesi tai vastaavaa. Jonkun verran pitää läträtä, että saa mitään aikaiseksi. Jos tämä on tyypillinen ominaisuus maalille, niin miten sitä pitäisi käyttää?
Onko figuissa pohjamaalia? Jos on, niin onko se Aerosolimaalia taikka jotain muuta silikonia sisältävää Sprayta? Minulla oli pahoja ongelmia metallimaalien kanssa, kun käytän silikonia sisältävää pohjamaalia. Figut kannattaa pestä huolella ennen maalausta, jälki on huomattavasti parempaa...
Pommiradio. Metallia raa'alla asenteella. /,,/
Tiedät ettei täällä ole ketään.
Tiedät ettei täällä ole ketään.
tai tosiaankaan et ole sekoittanut purkkia tarpeeksi. Koska siihen pinnalle kertyy se ohentajaneste, niin sitä on ihan turha alkaa maalaamaan mihinkään.
Tai sitten tosiaankin olet käyttänyt jotain spraypohjamaalia joka on joko matta/kiiltävä tai muuten vain liukas pinta.
Tai sitten tosiaankin olet käyttänyt jotain spraypohjamaalia joka on joko matta/kiiltävä tai muuten vain liukas pinta.
Maalari maalaa taloa, sinistä ja punaista.
- armored walker
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
-
BioHazard
1. sekiota kunnolla 2. jos se ei auta, niin käyppä ostamassa uusi spraypurkki (älä osta mastonin omaa musta pohja maali purkkia! wurthin matta musta on hyvä, tai hobby spray) 4.ja jos ei vieläkään auta niin älä laita lakkaa vaan käy ostamassa uusi tin bitz.
Kyllä ja käytän tin bitziä jokaiseen örkkiin metallin pohjiksi. Ja mulla se toimii ii-ha-nasti!
Kyllä ja käytän tin bitziä jokaiseen örkkiin metallin pohjiksi. Ja mulla se toimii ii-ha-nasti!
Tol Cormp Norz Norz Norz
-
Dark Master
Jooppeli
Sitä pitää ravistaa 2minuuttia ennen maalausta. Olen nimittäin itse tapellut tin bizin ja Kommandokhakin kanssa...
Repetitius Est Marum Studiorum
(tai jotain sinne päin)
(tai jotain sinne päin)
-
ankkuri.gif
GWn jotkut maalit saattavat olla hieman eri mieltä kanssasi. Mutta maston on samaa mieltä. Jos joku sanoo että maston on huono niin vika on korvien välissä tai sitten purkki oli viallinen.
Mutta tinbitsiin: Jos putelin ravistaminen, käsien ja figun pesu ei auta niin tuote on viallinen ja ainakin useimmat kauppiaat antavat sinulle uuden putelin tilalle.
Mutta tinbitsiin: Jos putelin ravistaminen, käsien ja figun pesu ei auta niin tuote on viallinen ja ainakin useimmat kauppiaat antavat sinulle uuden putelin tilalle.