Sylvanian sotajoukko, 2000 pts
Sylvanian sotajoukko, 2000 pts
Epäkuolleissa legioonissa ja vampyyreissa on aina ollut jotain kiehtovaa, jos joskus pääsisi noista wood elffeistä eroon olisi ehkä ihan kivaa rakennella sylvanialais armeijaa erinäisiä muovisettejä yhdistelemällä, Mousillon teemaisenakin armeijana sylvania lista voisi toimia, bretti men at arms figut on jokseenkin inspiroivampia kuin renesanssihenkiset hörhelöhiha keisarikuntalaiset. Black knightit voisivat olla vaikkapa mustan graalin ritareita.
Toinen vaihtoehto olisi maalaisteema, vaan levyt ja militiat light armoureineen ovat ehkä liian hienostuneita tähän.
Noh itse listaan, jonkun verran hakoteillä olen sen suhteen millälailla sylvania armeija toimii pelikentällä, perus epäkuolleilla olen pari turnausta pelannut joten niistä sentään on jonkinlaista käsitystä.
No jokatapauksessa tälläinen on ensimmäinen vedos:
Sankaristo:
Wilhelm von Carstein, Vampire Lord -441 pts-
-Great weapon, book of arkhan, 2 dispel scrolls, aura of dark majesty-
Fedor von carstein, Vampire Thrall -133 pts-
-Great weapon, heavy armour, wolf form, summon wolves-
En halua ihan kauheasti panostaa sankareihin, lordi tuntuu hyvältä valinnalta tuodessaan yhden noopan dispelliä ja poweria lisää counttiin verrattuna, neljällä haavalla ja toughness vitosella voi kestää pelkässä smokissa, vai voiko? Fedor on chariotin surma, myöskin summon wolves on ah niin käytännöllinen.
Perusmokut:
5 Dire wolves -55 pts-
-scouts-
6 Dire wolves -60 pts-
6 Dire wolves -60 pts-
4 Fell bats -80 pts-
4 Fell bats -80 pts-
16 militia skeletons -185 pts-
-full command, halberds, light armour and shields-
15 Levy zombies -135 pts-
-standard, musician, spears, light armour and shields-
Eliitimpi väki:
Black coach -175 pts-
Black coach -175 pts-
8 Drakenhof templars -285 pts-
-barding, full command, banner of barrows-
TOTAL: 1999 pts
Paljon pitäisi olla nopeaa iskukykyä, taustalla zombit ja skeletonit liikkuvat rauhallisesti eteenpäin, aura of dark majesty auttaa kauempana viipottavia susihukkia ja templareita, tai jotain.
Toinen vaihtoehto olisi maalaisteema, vaan levyt ja militiat light armoureineen ovat ehkä liian hienostuneita tähän.
Noh itse listaan, jonkun verran hakoteillä olen sen suhteen millälailla sylvania armeija toimii pelikentällä, perus epäkuolleilla olen pari turnausta pelannut joten niistä sentään on jonkinlaista käsitystä.
No jokatapauksessa tälläinen on ensimmäinen vedos:
Sankaristo:
Wilhelm von Carstein, Vampire Lord -441 pts-
-Great weapon, book of arkhan, 2 dispel scrolls, aura of dark majesty-
Fedor von carstein, Vampire Thrall -133 pts-
-Great weapon, heavy armour, wolf form, summon wolves-
En halua ihan kauheasti panostaa sankareihin, lordi tuntuu hyvältä valinnalta tuodessaan yhden noopan dispelliä ja poweria lisää counttiin verrattuna, neljällä haavalla ja toughness vitosella voi kestää pelkässä smokissa, vai voiko? Fedor on chariotin surma, myöskin summon wolves on ah niin käytännöllinen.
Perusmokut:
5 Dire wolves -55 pts-
-scouts-
6 Dire wolves -60 pts-
6 Dire wolves -60 pts-
4 Fell bats -80 pts-
4 Fell bats -80 pts-
16 militia skeletons -185 pts-
-full command, halberds, light armour and shields-
Eliitimpi väki:
Black coach -175 pts-
Black coach -175 pts-
8 Drakenhof templars -285 pts-
-barding, full command, banner of barrows-
TOTAL: 1999 pts
Paljon pitäisi olla nopeaa iskukykyä, taustalla zombit ja skeletonit liikkuvat rauhallisesti eteenpäin, aura of dark majesty auttaa kauempana viipottavia susihukkia ja templareita, tai jotain.
Viimeksi muokannut jamovoima, Pe 28.10.2005 18:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Suosittelen Wolf Lordia countille. 2 scrollia ei tosin koskaan ole pahasta
tossa meijän peliporukassa on yks sylvania kanssa, täällä sotussa kulkee nimellä gorzag. Niin hänellä on kaiketi hieman enemmän noita summon wolveseja 2k armeijassaan. Sylvanian levyä kaiketi ottaisin itse pelkästään, ovatpahan halvempipa.
drakenhofit ovat kaiketi aika epäkäytännöllisessä muodostelmassa, kahdeksan vahvuisina
tossa meijän peliporukassa on yks sylvania kanssa, täällä sotussa kulkee nimellä gorzag. Niin hänellä on kaiketi hieman enemmän noita summon wolveseja 2k armeijassaan. Sylvanian levyä kaiketi ottaisin itse pelkästään, ovatpahan halvempipa.
drakenhofit ovat kaiketi aika epäkäytännöllisessä muodostelmassa, kahdeksan vahvuisina