"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Killteam-Nemesis

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Montyr

Killteam-Nemesis

Viesti Kirjoittaja Montyr »

Kuinka moni on kuullut Chapter Approvedin uudesta ideasta,
Killteam-Nemesis? Itse luin tästä White Dwarf lehden artikkelista.
Idea on erinomainen. Uhraamalla tietyn määrän brute squadeja (minkä verran? se riippuu rodusta) saa omille brute squadeilleen Nemesiksen. Erikoiskonvertatun erikoiskyvyillä ja aseilla varustetun modellin, jonka voi lyödä pöytään, jos Kill-team onnistuu tavoitteissaan. Teamin on tapettava nemesis jos he haluavat saada tehtävänsä suoritettua. En ala kertomaan artikkelin sisältöä yksityiskohtaisesti, mutta olen jo itse suunnittelemassa omaa Nemesistäni taulleni. Nyt pitäisi saada ensin Chaos Defiler...
Walk softly...and carry a big gun.
Woodo

Viesti Kirjoittaja Woodo »

Joo oon kuullu ja white Dwarf on ostettu. Cybernetic on paras hyvä combat ja ampuakki osaa spesialina kehitän ite örkki NeMesiksen hupi puolella
Heretic
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Heretic »

jeps on luettu,ja kivalta vaikuttivat.tommoisia vois harkita ommiin joukkoihin
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Coridus

Viesti Kirjoittaja Coridus »

Vaikuttivathan nuo kohtuullisilta, mutta muutama idea on vähintään erikoinen. Vai miltä kuulostaa kuolleen Chapter Masterin haamu puolustamassa jonkun Keisarin hylkäämän planeetan polttoaine-varastoa? Huvittavalta ainakin minusta. Kyllähän noita voi aina silti käyttää.
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors

40k since third edition.
daider
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daider »

Coridus: Tuhansia vuosia sitten kyseisellä planeetalla taisteltiin suuri taistelu kaaoksen ja lojalistien välillä. Veli-Kapteeni Arcturus sai tehtäväkseen suojella tärkeää huoltopistettä, mutta epäonnistui tehtävässään ja tämä häpeä esti häntä pääsemästä Keisarin viereen lepäämään.
Nyt kun Imperiumin uskolliset pojat jälleen kerran sotivat siellä hän liittyy heidän joukkoonsa hyvittääkseen tappionsa kauan sitten.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Kummitukset ovat aina iloinen asia.

http://www.solegends.com/citle/citle09spaceskeleton.htm

Tuon jos jostain löytäis...
Luumumehu on soturien juomaa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”