Forge World kimppatilaus
- ankara halla
- Valvoja
Forge World kimppatilaus
Eli eli, muutamat pienet yksittäiset Forge Worldin palikat kiinnostaisivat, mutta ei mielellään lähtisi yksin maksamaan mitään 12£ postikuluja kun muu tilaukseni arvo olisi vain 18£ (tulisi paketille suhteettoman paljon hintaa köyhän opiskelijan budjettimielellä ajatellen).
Kysymys kuuluukin, että löytyykö mahdollisesti muita ihmisiä jotka olisivat joskus tässä-ei-niin-älyttömän-kaukaisessa-tulevaisuudessa mahdollisesti tilaamassa mitään pienempää tai isompaa ko. firmasta jolloin noita postikuluja pystyisi jakamaan useamman ihmisen kesken?
Mielellään pk. seudulta niin ei menisi turhan vaikeaksi säätämiseksi. Vai harrastaako esim. PKP tms. jotain tämän tyyppistä? Ymmärtääkseni ei, mutta mitä minä muka tiedän.
P.S. Kai tämä nyt on suurinpiirtein oikea alue, jos ei niin siirtäkää ihmeessä sopivammalle.
Kysymys kuuluukin, että löytyykö mahdollisesti muita ihmisiä jotka olisivat joskus tässä-ei-niin-älyttömän-kaukaisessa-tulevaisuudessa mahdollisesti tilaamassa mitään pienempää tai isompaa ko. firmasta jolloin noita postikuluja pystyisi jakamaan useamman ihmisen kesken?
Mielellään pk. seudulta niin ei menisi turhan vaikeaksi säätämiseksi. Vai harrastaako esim. PKP tms. jotain tämän tyyppistä? Ymmärtääkseni ei, mutta mitä minä muka tiedän.
P.S. Kai tämä nyt on suurinpiirtein oikea alue, jos ei niin siirtäkää ihmeessä sopivammalle.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
- ankara halla
- Valvoja
Kannattaa varmaan siis tilata lähiaikoina jos tahtoo saada helposti ja halvalla. (Voiko Forgen tavaran tilaamisesta koskaan käyttää termiä "halvalla"?) PKP:n FW-kimppakiva oli viime katsomalta jäissä. Tuoreet infot tuolla. Muutamat muutkin kaupat varmaan tilaavat pyynnöstä, mutta sillä tuskin saavuttaa merkittävää etua verrattuna itse tehtyyn kimppatilaukseen.Forgen sivu kirjoitti:XMAS SHIPPING OFFER
FREE SHIPPING WORLDWIDE
on orders of £100 or more
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Re: Forge World kimppatilaus
Laita YV:tä. Mulla ja icemanilta on tulossa tilaus forgeen joulunnurkila ja p-kulut tulevat olemaan 0 €.ankara halla kirjoitti: Kysymys kuuluukin, että löytyykö mahdollisesti muita ihmisiä jotka olisivat joskus tässä-ei-niin-älyttömän-kaukaisessa-tulevaisuudessa mahdollisesti tilaamassa mitään pienempää tai isompaa ko. firmasta jolloin noita postikuluja pystyisi jakamaan useamman ihmisen kesken?
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
- ankara halla
- Valvoja
Re: Forge World kimppatilaus
Hyvä hyvä, pistän yv:tä tulemaan tässä ihan lähiaikoinaarchon kirjoitti:Laita YV:tä. Mulla ja icemanilta on tulossa tilaus forgeen joulunnurkila ja p-kulut tulevat olemaan 0 €.ankara halla kirjoitti: Kysymys kuuluukin, että löytyykö mahdollisesti muita ihmisiä jotka olisivat joskus tässä-ei-niin-älyttömän-kaukaisessa-tulevaisuudessa mahdollisesti tilaamassa mitään pienempää tai isompaa ko. firmasta jolloin noita postikuluja pystyisi jakamaan useamman ihmisen kesken?
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
- DJ_Silverpig
Forgeworldista kun nyt on kerran puhe, sattuisiko kukaan tietämään, saako forgen large scale trollia enää mistään?
En löydä nyt mistään linkkiä, mutta FB O&G stone troll miniatyyriltä se näytti.
Lisäksi pitäisi hankkia Warhammer Giant :O.
IG armeijanikin kaipaa pientä forgen piristävää investointia.
(vulture gunship tai valkyrie airbone assault carrirer).
En löydä nyt mistään linkkiä, mutta FB O&G stone troll miniatyyriltä se näytti.
Lisäksi pitäisi hankkia Warhammer Giant :O.
IG armeijanikin kaipaa pientä forgen piristävää investointia.
(vulture gunship tai valkyrie airbone assault carrirer).
Viimeksi muokannut DJ_Silverpig, To 17.11.2005 15:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Possu
Kas. Kyllähän tällainen kimppatilaus kuulostaisi hyvältä, jos sellainen aikaan saadaan. Tarttis(tai siis pikemminkin tekisi mieli) hankkia Forgelta muutama tommonen epicci modelli ja itse en lähtisi tilailemaan.
Tarkoitettu ehkä retoriseksi, mutta kyllä tuolta saa Epicciä ihan hyvään hintaan, kun vertaa noihin perusukkoihin mitä esim. GW:n Mail Orderissa myydään.(Voiko Forgen tavaran tilaamisesta koskaan käyttää termiä "halvalla"?)
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Voi jos puhutaan Epic ajoneuvoista(ei jalkaväestä. Siellä hinnat sekoavat. 12£ 5:stä standista? Saat maksaa jotain 48£ ennenkuin sulla on vähänkään riittävämmin jalkaväkeä!) jotka maksavat järjestänsä metallisia versiota vähemmänDolmot kirjoitti:(Voiko Forgen tavaran tilaamisesta koskaan käyttää termiä "halvalla"?)
Mutta mutta. Jos tämä tapahtuisi joskus joulun lähellä(tarkemmin sanottuna veronpalautusten aikana) ja pystytte postittamaan(HUOLELLA!) voisin itsekkin mahdollisesti tilata jotain hubaa epic kamaa sieltä.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
nyt taidatte unohtaa että se 12 puntaa ei ole se ainoa vaihtoehto toimituskuluille... alle 100 punnan toimituksille on ykkösluokan lentorahti kaikkein edullisin, vain 3 puntaa. Näitä eri vaihtoehtoja pääsee tiirailemaan Forgeworldin ostoskärryssä.
Itse pistin Shas´O Myr:in ja Tau transfer sheetin tulemaan tässä toissapäivänä ja ei tullut mitään ilmoitusta etteikö tuo 3 punnan kuljetus olisi riittävä.
Itse pistin Shas´O Myr:in ja Tau transfer sheetin tulemaan tässä toissapäivänä ja ei tullut mitään ilmoitusta etteikö tuo 3 punnan kuljetus olisi riittävä.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.