Ei se mitään, olisit voinut postata sen myös omille sanoituksille omistettuun ketjuun.Teloittaja kirjoitti:Minun oli AIVAN pakko kirjoittaa tämä tänne. Antakaa anteeksi.
IG:lle sopii niin hyvin melkein kaikki Manowarin piisit.
Ei se mitään, olisit voinut postata sen myös omille sanoituksille omistettuun ketjuun.Teloittaja kirjoitti:Minun oli AIVAN pakko kirjoittaa tämä tänne. Antakaa anteeksi.
No minulle tuo hevi on vähän pakko mielle, kuitenkin niin laaja genre että kaikkea löytyy.Pink Knight kirjoitti:Nyt on pakko sanoa sen verran , että kääpiöt tuskin armotonta viikinkiheviä siellä alamaailmassa hoilailevat... sehän olisi hengen vaarallista. Äkkiähän sitä alkaa maa vyöryä, kun suuri Ölöf Voittamaton ottaa ja vetäsee soolot kesken alasimen paukutuksen. Ei näin. Oma veikkaukseni kääpiöiden musiikki mieltymyksistä kallistuu pahasti tuonne irlantilaisten yhteislaulujen puoleen, joita hoilataan baarissa kaveriporukassa, pahasti nuotin vierestä muistamatta puoliakaan sanoista. Nämä unohdetut sanat kuitenkin kertovat aivan varmasti juuri noista suurista taisteluista ja valhallasta.
Niin se minustakin sukkasi,mutta yritin hellämielisyyksissäni ohjata keskustelua parempaan suuntaan. En onnistunut, ja sitten topikki pääsi livahtamaan käsistä.Grond kirjoitti:Niin minustakin. Mitä se Kapteeni on minun poissaollessani puuhaillut, kun Tarinat ja Novellit -osioon tällaisiä topicceja on päässyt pesiytymään? Menkää kahvihuoneeseen musiikista keskustelemaan.Thelacan kirjoitti:Idea sukkaa